• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      TRANCEWARP: Tak uz je mi jasne proc TANCOKACISTROMY potreboval v databazovem klubu select pro vypocet hexa pozic :)

      Muzes aspon nastinit typ hry?
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      WEWERKA: zadny online demo nebude ;D
      bude tezce strezena alfa verze pro testery s podepsanou NDA...

      pak bude open beta, ale to uz bude defakto start...

      samozrejme do toho alfa testerskyho programu se dostat da, chci ruzny lidi z ruchnnejch koutu internetu ;D


      CYBERWOLF: konkretne to melo bejt fansup, fan supported... nevim, co mi tam dela to "b" :0)

      myslenka byla takova, ze to je nase full time pracovni napln, nedelame to ve volnym case... ok, kecam, delame to i ve volnym case ;D delame to skoro furt holt...



      KOC256: mno mame imho nejlepsi grafiky v CR ;) kluci ze studia DrawEtc., pokud znate... ja ale tyhle technologicky veci resim sam, grafik to nakresli, ale jak to ma presne udelat, to uz mu musim rict sam...

      nicmene sme to asi vcera vyresili, nebude to isometricky, ale bimetricky... jako uz to teda vlastne mame, tzn. pomer stran 2:1 ne 1,7:1 jako u izo...
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      WEWERKA: verejne neni
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: co presne znamena fansub? Hadam, ze "fan subtitles" asi ne:)
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      TRANCEWARP: To demo je nekde k dispozici?
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      KOC256: zadnej "nouma" grafik nam tam nic kreslit nebude. fuj! grafika musi bejt nadherna, zadnej sunt ;)
      KOC256
      KOC256 --- ---
      TRANCEWARP:
      tak poptej nejakeho "noumu" grafika ktery ti toto neudela za hodne penez. nevim jak moc mas ten detail typu ktrajiny propracoivany ale v podstate to vzdy bude jen o nejakem prekryvu a nahozeni nejakeho makra v photoshopu ale trochu to krive a "chlupate" odmaz a mas prechod :o)
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      zdravim... taky makame na hre...

      mame uz docela pekny demo... spoustu veci, delame to skoro 2 roky... hlavne mame penize, takze to neni fansub, ale realnej vyvoj...

      koukal jsem tu na nyxu ted na par veci, resim trochu slozitejsi problemy s kreslenim mapy a zajima me, jestli tu nekde treba nesedi nejakej genius, co by nam mohl pomoct a to pripadne i placene...

      k tomu hledam dalsi schopny AS3 developery pro Flash a pripadne cloveka na .NET.. ale to nepoptavam tady, uz sem se skoro smiril s tim, ze vicemene nejsou ;(

      --------------------------------

      ted muj problem... mame izometrickou 2d krajinu... resp. pouzivame bimetricky ne izometricky zobrazeni, ale to je jedno...

      problem je v tom, ze kdyz chcete mit treba 6 typu krajiny a pokud nechete ten nejtrapnejsi pohled, tzn. co policko to jina krajina, tak je potreba mit mezi nima prechody...

      z toho vychazi nejakejch 45 typu policka na jeden typ krajiny... celkem skoro 300 obrazku a to je hodne penez...

      resim ted nejaky pokusy o rozrezani tech ctvercu na mensi atd... pokud mate nekdo nejaky napady, sem s nima...
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      no tak pomalu motiv vymyslen a ted jeste najit volny vikend kdy bych nejakou RC verzi naprgal :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      To uz zalezi, co s tim vymyslis :) Nemusis to preci udelat cele na jednou a na prvni pokus, muzes to jednou za cas inovovat nejakou novou nebo lepsi featurou (Zynga takhle drzi na svych vcelku nenapaditych hrace docela obstojne).

      Ve stolnim monopoly se snad ceny akcii nehybou, coz ale nic neznamena. Cenou muzes hybat nahodne, podle toho jak casto se na firmu leze, nebo to muzes nechat na hracich (treba policko "spravni rada" na kterem muzes hnout cenou nejake spolecnosti ve ktere mas podil by nemuselo byt k zahozeni)
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF: oka to zni rozumne... ale nejvetsi kouzlo bude ve vyvazeni hry... kolik ma stat akcie a kolik platit aby to nutilo hrace obchodovat a nesklouzlo to do vsedni nudy chodim dokola a neco se deje...

      taky prepokladam, ze se nejak musi hybat cena akcii jinak by to zase dost koncilo na nude...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      KOC256: tak zkus neco s kumulovanim tahu, kdy ti proste nesejde na tom, jestli zrovna ted nekdo hraje. Monopoly urcite nejsou jedina hra, se kterou to pujde (a samozrejme ti nic nebrani udelat alternaci na Monopoly).

      V zasade je to uplne jednoduche - skoro trivialni. Nejakych (rekneme) 40 policek (radku v tabulce spolecnosti), k tomu libovolny pocet hracu a tabulka akcie, ktera bude provazovat spolecnosti a hrace n:m s procentem, kolik kdo ma. V kazdem tahu si hrac hodi, na ktere policko se posune, zaplati vlastnikum, nebo vyinkasuje a muze si nakoupit nebo prodat. Tahy pricitej kazdou hodinu a je to :)
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      jak jsi popisoval slovni fotbal ala shoutbox tak to mi uz funguje a dobre... ale pak mam prave jednu rebrickovou a ta taky funguje presne jak pises (tj.: nefunguje). Takze hledam presne neco kde by byla interakce mezi hraci a bylo by to nejak zabavne... zatim mam v merku piskvorky ale to je presne jak bylo receno na prd kdyz nebudou minimalne dva online...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Takhle by se v podstate celkem jednoduse dala udelat kazda druha karetni hra (akorat toho pokeru uz je nejak vsude dost), lode, nebo neco podobneho, jenze tady je hacek v tom, ze musi byt hraci soucasne online (to ale nejspis i u toho slovniho fotbalu) a neda se moc ocekavat, ze by se lidi domluvili, ze se vecer sejdou na particku. To je, zejmena pro zacatek, dost problem, protoze kdyz neni k dispozici nekdo, s kym by se dalo zahrat, tak si to navstevnik nezahraje a nejspis uz se nikdy nevrati, takze tam nikdy nebude nekdo, s kym by se dalo zahrat a kruh se uzavira.

      V pripade toho slovniho fotbalu by se to dalo vyresit tak, ze by se udelal jako doplnek stranek na misto takovych tech srandicek jako shoutbox nebo ankety. Pak by tam proste prilezitostne nekdo neco napsal a mohlo by to fungovat.

      Jeden znamy par let zpatky delal na webu takovou alternaci na Monopoly - chodi se z policka na policko, kupujou se akcie, kdyz ti nekdo stoupne na tvoje policko, zaplati ti par babek... Tahy se kumulovali, takze si k tomu mohl clovek sednout kdykoliv, odchodit si svoje a sledovat, jak mu ostatni dupou na jeho policka. Hru, pokud vim, vzal das, ale byla docela zabavna, jednoducha - proste fajn. Urcite by se nasly i jine hry co by se daly zpracovat.

      Dalsi varianta je, pojmout to jako singleplayer a sestavovat zebricky, ale pokud to neni o ceny, tak na nejaky zebricek 99% lidi kasle a pulka toho zbytku se to stejne bude snazit nejak ojebat. Takhle by se dalo delat treba sudoku, nebo podobne hlavolami - neco co lidi hrajou i bez zebricku.
      KOC256
      KOC256 --- ---
      tak zkousim teda tu...

      snazim se vymyslet nejake inteligentni ale zaroven jednoduche hry pro skupiny (kde kazdy v ni hraje sam za sebe) co by se dali relativne jednoduse implementovat do weboveho prostredi...

      Napr.:
      Slovni fotbal verze1:
      - pocitac vygeneruje nahodne slovo z databaze slovniku
      - pak hrac napise slovo, ktere zacina na posledni dve mismena predchazejiciho slova
      - pak hraje stejne dalsi hrac (nesmi hrat dvakrat ten samy)
      -- cele to konci kdyz ve slovniku neexistuje slovo na posledni dve pismena - pak se zapise do statistik nejake udaje ze hry

      Slovni fotbal verze2 (ala hry.cz):
      - vygeneruje se urcity pocet pismen
      - hrac se z nich snazi sestavit do casoveho limitu co nejvice slov
      - po casovem limitu se nejakym zpusobem vyhodnoti vytvorena slova souperu a podle toho ziskava vitez body


      Tak presne neco takoveho hledam... nejake dalsi jednoduche inspirace na hry ktere by sly hrat v malem poctu lidi.

      Nejake navrhy...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      WEWERKA: Tak ja jsem teda sveho casu taky v RD ctvrt hodiny pred pulnoci paktoval a kdyz mi spadnul net a zadne zapaktovani nebylo tak jsem se div nevesel:) Ale nemyslim si, ze by to bylo to, co by me na RD tahlo, ale spis ze mi nevadilo to delat proto, ze me ta hra tak brala.

      Jinak automatizace jako "premium feature" je docela dobry napad - rozhodne je to prakticke
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      BTW mela jsem moznost se podivat na betu http://dobyvatel.nova.cz/ a docela me to chytlo. Princip milionare ve flashi.
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      CYBERWOLF: To mam take vyresene. V zakladni verzi bez skriptu, v premium bude skripty nabizet sama hra aneb mikroplatby v akci :)
      Ja vim, ze je to tezky si to predstavit, ale kdyz tomu propadnes, tak je to super. Akorat zbavit zavislosti chvili trva. Byla jsem takhle kdysi zavisla na Overlandu, asi 2 roky mi trvalo nez jsem to prestala hrat. Ted uz si na zavislost davam pozor. Nedavno me chytnul Dolumar, ale jakmile jsem zacla byt zavisla a vstavala kvuli utokum s nejsilnejsi alianci v noci (abych pak zjistila, ze na me jde jen 1 vojak), tak jsem to taky prerusila.
      V zavislosti vidim stroj na penize :) No, snad tu svoji hru dodelam do 10 let, abych si tuhle teorii mohla potvrdit :DD
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Jinak jeste k flowtimu - farmville jasne dokazuje, ze je to cesta, kterou je mozne jit a hodne lidem se to bude libit. Me ale tyhle veci naopak desne vadi. Predstava, ze bych mel kvuli hre natahovat budik je usmevna. Mozna proto existuje rada automatizacnich skriptu, ktere za vas sklizi, klikaji a vubec resi tyhle ubijejici rutiny.

      Na druhou stranu, proc nenavrhnout hru tak, aby byla dostatecne automatizovatelna sama o sobe a zadne takove skripty nebyly potreba?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      PoxNora funguje bez facebooku, ale panove v sony se rozhodli, ze na facebooku mohou ulovit spoustu novych uzivatelu - a asi maji pravdu.

      Jinak jsem si precetl clanek liknovany pod clankem co psal MICTECH a mam pocit, ze to je opravdu trefna analyza hrani na fb. Sice je to cteni na dlouhe zimni vecery, ale stoji za to:

      http://www.gamasutra.com/blogs/TadhgKelly/20091218/3665/Zynga_and_the_End_of_the_Beginning.php
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      Kdyz pominu takove "drobnosti" jakoze si lidi kupuji bonusy/perky/whatever za normalni penize, tak zakladem pro takovou hru je jeji "casove rozvrzeni". Myslim, ze je mozne udelat i nesocialni hru (me osobne obtezuje zadat nekoho aby mi poslal drevo na stavbu, protoze je soused) a jako zaklad vidim ve flowtime (napr. tah kazdou hodinu). To nuti uzivatele se porad vracet ke hre, vstavat ve 4 rano (kvuli shnilym mrkvim nebo utoku trollu). Cas tam dela uzivatele zavislym, perky/bonusy ho tam jen udrzuji dal.
      Hry typu RD2 (prepocitani kazdou noc) uz povazuju za historii, ale treba ta poxnora by mohla klidne fungovat i bez facebooku (nehrala jsem ani jednu hru fb, tak jen predpokladam :) )
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam