• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      CYBERWOLF: Zkratka lidi chteji usetrit vzdy a idealni cena je zdarma, proto kdyz maji moznost, ziskavaji body vetsinou radeji jinak, nez primym nakupem.

      Tato "typicky ceska" vlastnost je spolecna lidem po celem svete :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      YAWGMOTH: no jasne, ale lidi do tech affil veci jdou proto, ze chcteji ty kredity na nakup virtualniho zbozi. Je to pro ne jen levnejsi zpusob, jak je ziskat. Oblibene jsou v tomto smeru ruzne ankety/pruzkumy, kde dostane clovek ty bodiky jen za to, ze to vyplni.

      Co je proste zajimave je fakt, ze lidi ty body (ziskane jakkoliv) radeji utrati za fialovou kravu co si muzou postavit na louku, nez za, (rekneme) podrobne statistiky nebo SMS notifikace ze se zrovna neco deje.
      YAWGMOTH
      YAWGMOTH --- ---
      Ad výdělek: ještě bych doplnil, že Zynga údajně získá většinu peněz od uživatelů nepřímo, formou affiliate programů - koupíte si naprosto nesouvisející (často nevirtuální) zboží a získáte kredity na Cityville "zdarma", apod.

      Tedy k ziskům jim nestačí samotný model virtuálního zboží a kreditů, je třeba i další práce obchodníků.
      AREX
      AREX --- ---
      Co se mi ted na Niborei zalibilo (kdyz jsem to pochopil), tak je jednoduchost a pruhlednost bojoveho systemu. Zadne slozite vypocty, jen se porovnaji cisla obrany a utoku. Nastesti tam je i doplneny faktor nahody, ktery prerozdeluje bonusy/postihy do vyse 10% puvodniho cisla. Pokud by tam toto nebylo, tak lze predvidat vysledek souboje predem.

      Celkem me pobavilo, ze je moznost si "koupit" vestkyni, ktera "vesti" vysledek questu, ale muze se splest. Takovy vypocet si lze udelat v excelu a netreba za to utracet :)

      A druhy libivy aspekt je, kdyz se quest nepodari splnit, tak jej lze opakovat a je jednodusi, protoze hrdina predtim uz cast protivniku pobil. Vzhledem k tomu, ze questy je nutne kupovat, tak je to celkem rozumne reseni.
      AREX
      AREX --- ---
      CYBERWOLF: To mi neprijde. Ted mam hrdinu na 8 levelu a cas vystavby uz vylezl na hodinu a pul, questy obvykle behem pul hodiny a vic. Takze pri praci naprosto v pohode. A to nemluvim ani o pomalem tempu jakym pribyvaji suroviny, zvlaste pote co vyprsel ten zrychlovaci bonus do zacatku. Tohle mi tam pripada jako dost divny usek. Veskere upgrady jsou drahe jak svina a oni jeste seberou bonusy, ktere to cekani prodlouzi.
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      strasne jednoduse ale ucine je tento princip pouzit na hre sfgame.cz
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Co se tyka tech vydelku, asi nejefektivnejsi se zatim projevil prodej virtualniho zbozi (viz. Zynga). K tomu je samozrejme vhodna nejaka virualni mena (diamanty, houbicky, reward pointy). Nejaky primereny obnos teto meny od zacatku je nutnost - aby hraci vedeli, co si za to mohou poridit a jak je to fajn, stejne jako je dobre je odmenovat touto menou za herni akce. Samozrejme - chce to oboji v rozumne mire a soucasne mit spoustu super veci, co se za to da koupit.

      Nemusi se jednat o veci, ktere cloveku daji kdovi jakou vyhodu, ale jsou proste fajn a jsou "vzacne" a tak si je lide koupi proste proto, ze se jim libi. Famville a ostatni ville v podstate nestoji na nicem jinem.

      Celkem dobre take funguje utraceni za "odpustky", kdy mam moznost splnit nejaky herni ukol, nebo zaplatit bodiky. Skvele to funguje v kombinaci s omezenym casem a serii ukolu. Kdyz vam dochazi cas a uz jste se tolik snazili, budete docela nakloneni utratit par bodiku pro ziskani te pochybne odmeny a dost mozna si je budete chtit i na rychlo koupit.

      Jeste mi prijde zajimava forma ziskavani bonusovych statusu (donator, gold, vip...), ktere v sobe skryvaji nejaky balik drobnych vyhod, vsichni vidi, ze TOHLE je platici hrac a soucasne ma platici hrac pocit, ze podporuje svoji oblibenou hru a stava se tak jeji soucasti.

      Na druhou stranu, prodej permanentnich drobnych vyhod a usnadneni se zda byt neprilis lukrativni - i kdyz si je hrac koupi vsechny, je tu strop kolik muze utrait, usnadneni vlastne nic neprinese, kdyz uz je clovek zvykly na to hrat bez nej atd.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AREX: me prave to jejich casovani prislo celkem nestastne, protoze na intenzivni hrani jsou intervaly dlouhe a na hrani pri praci zas dost kratke. Mozna se to na vyssich levelech zlepsi, ale tak dlouho jsem to nehral :)

      Jinak hra samozrejme hratelna je a podle ohlasu si hraci docela pochvaluji vtipne dialogy (ktere se me nechtelo cist), akorat mi neprijde nicim zvlast zajimava. Vsechno uz tu bylo a rekl bych, ze i hodnekrat.
      AREX
      AREX --- ---
      TRANCEWARP: Jako nesmi to byt prilis vtirave a do oci bijici - kdyz nezaplatite, budete hrozny luzri a nikdo se nevyrovnate tem ostatnim. Niborea to ma celkem sikovne resene. Daji ze zacatku pomerne dost diamantu a jeste v prubehu dalsi pribyvaji. Nevim jestli to casem polevi, ale tipuju ze ano a v te dobe uz je hrac navykly vyuzivat bonusu, ktere diamanty poskytuji a zacne premyslet o zaplaceni.

      Nevim jestli pro webovky lze vymyslet nejaky lepsi model zisku. V nejake forme je to asi potreba vzdycky vyjadrit kolik si toho dotycny vlastne koupil.
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      AREX: napada te lepsi zpusob vydelavani? ;)

      my se snazime jit podobnou cestou, tzn. iterni mena a za ni nakup vychytavek... ale vychytavky jsou taky dost funkcionalniho charakteru, tzn. lepsi klient co toho umi vic
      AREX
      AREX --- ---
      CYBERWOLF: Tak zkousit tu Niboreu. Nevim v jakem stavu to bylo v dobe kdyz jsi to testoval ty. Kazdopadne ted mi to prijde docela hratelne. Grafika by mohla trochu polepsit, hlavne uhladit ty ovladaci prvky a trochu je zatraktivnit javascriptem. Kazdopadne prijde mi to jako idealni hra, kterou lze hrat pri zamestnani. Clovek tam naklikne quest, ktery se sam splni treba za pul hodky a pak se tomu nemusi venovat. Podobne funguje Shakes & Fidget a me zatim neomrzel. Pro vikendove hrani to vsak neni zadny odvaz.

      Zpusob vydelavani pres nakup "diamantu" je celkem otrepany, podobne jako ve zminemem SF, kde se zase kupuji houbicky. Kazdopadne tady zatim moc nevidim k cemu ty diamanty vlastne jsou krome najimani nejakych poradcu, ktery davaj ruzny bonusy.
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      CYBERWOLF: budem musiet urobit nejaky test ako dlho sa bude generovat obrazok, potom uvidim.

      chapes spravne
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TOMAS3333: jasne, ale jde o to, ze s vygenerovanim bludiste muzes vygenerovat obrazek a ten si ulozit a tomuhle uzivateli ho servirovat pokazde, dokud bludiste neprojde. Zkratka ze si bludiste jednou vyrenderujes, pak nad tim jen ukazujes pozici (a dotazujes se jestli muze z aktualni pozice tam a tam).

      Mimochodem, chapu to spravne, ze mas jednotliva policka a u nich urcene, z kterych stran maji steny?
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      TOMAS3333: jestli v tom bludisti nechces vyhledavat (v ramci SQL dotazu), tak bych to bludiste ulozil v ramci jedny textovy/binarni bunky.
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      CYBERWOLF: tie bludiska si bude moct vygenerovat uzivatel ked pride na web, pricom kazde vygenerovane sa ulozi do db. s tym suvisi ako to do db ukladat, je to dvojrozmerne pole ktore obsahuje info o tom kde je stena a kde nie pre kazdu bunku

      CZUPA: toto vyzer dost dobre, dik
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TOMAS3333: offtopic to rozhodne neni.

      Netusim, jak dlouho trva vygenerovat obrazek bludiste, ale pokud se vygeneruje jednou, pak by nemuselo vadit, ze to chvili tva. Zobrazovani pozice v bludisti bych resil tak, ze obrazek bludiste bych si dal na pozadi prislusne velkeho divu, ve kterem bych absolutne pozicoval ukazatel aktualni pozice.

      CZUPA: to 3D bludiste je vyborny!
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      trochu offtopic ale je to hra a je to online, tak...
      je nejaky vhodny sposob ako zobrazit bludisko vygenerovane v php? divy s floatom su nepouzitelne pre nizsie rozlisenia alebo vacsie, bludiska, lebo sa to rozpadne, tabulky zasa maju tendenciu sa zuzovat aby sa zmestili na stranku. generovat obrazok asi bude dost casovo narocne a riesit potom pohyb po bludisku by bol zrejme problem... http://tomas01.herniweb.cz/maze/class.generate.php
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Sice mi to prijde jako pitomost, ale zajimave to rozhodne je :)
      Gamasutra: Robert Boyd's Blog - Monetizing Griefing - the Next Stage in Social Gaming
      http://www.gamasutra.com/blogs/RobertBoyd/20110415/7439/Monetizing_Griefing__the_Next_Stage_in_Social_Gaming.php
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      Jeden se prihlasil, ale pak se uz neozval, takze se zda, ze ne. Abych to nekomu nutil, na to znam moc dobre, jak to dopada ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: Tak co, nasel se nejaky pomocnik?
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam