• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: samozrejme :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    btw pripravujeme gameplay video, bude tenhle tyden i s komentarem
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    KOC256: zalezi jak budes hrat a v jaky alianci budes, co s tebou bude za lidi...

    na stavby mest se staci pripojit jednou denne... na efektivni boj musis bejt online dokud bojujes, protoze to je vic jako C&C, takze je treba boj ridid v realnym case...

    pokud budes aliancni general, tak u toho ztravis mladi, nicmene muze vas bejt vic a muzete si stridat sluzby atd... mame slideni pro armady, takze je muze ovladat jeden clovek dost efektivne
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: Ze zacatku je dobry, kdyz tam budes casto (nizke levely budov se stavi rychle). V prubehu casu se potreba casu snizuje v zavislosti na tom, jak schopny mas spoluhrace. Od pocatku jsme se snazili, aby u toho clovek nemusel sedet nonstop, ale na druhou stranu tam mel co delat, kdyz chce hrat. Uvidime, jak moc se nam to povedlo :).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Jo taky se mi zda ze to je na uvodce moc ukecane...

    jinak jaky to bude styl hry? kolik casu je tomu treba venovat? Je treba se priupojovat nekolikrat denne?
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    MICTECH: aha, postoupeno dale ;)
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    TRANCEWARP: Pekny, ale registrace mi nejak nefunguje, resp. vyplnim udaje, vyplnim captchu a pak uz vidim jen loading animace na captcha a na registration formu.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    myslis to googlovsky?
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: moc textu na uvodce - nechce se to cist.

    Ale jinak pekne, ma to osobitou atmosferu. Trochu mi to pripomina spellcross a ufo aftershock (ja vim, zadny skreti ani ufouni a je to vlastne neco uplne jineho, ale stejne :)). Chvalim umisteni, skutecna mesta a takovy ten "lokalni nadech".

    Jedna vec mi tam ale zasadne chybi - tlacitko +1 - myslete trochu na budoucnost ;)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    WEWERKA: ti to neutece, neboj... treba to nestihneme ;DDD
    ESY
    ESY --- ---
    hmm budu sledova:]
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Haha, cerna kocka :D skoda, ze budu zacatkem bety v zahranici bez internetu :(
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    Tak uz mame web ;)

    Lajkujte a slidet muzeme-li prosit ;)

    INFNITUM | Pravá strategie. Skutečná zábava. Zdarma.
    http://www.infinitum.cz
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CYBERWOLF: taky jsem to jeste nestudoval. Porad mi prijde lepsi ten flash, i kdyz to ajfounum hrat nebude :D
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CYBERWOLF: tak ja potrebuju treba i strelbu pri fightu, pri clicku a tak. Defaultne mame zvuky vypnuty, ale je to skoro skoda - mame bozi post-apo tracky ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Jinak v html5 je tag audio, ale jak je to s podporou nebo co se s tim da delat, to nevim.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: Co bgsound - zdroj hruznych hrajicich webu konce devadesatych let? :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    ja pouzivam flash jen na prehravani zvuku. HTML alternativu jsem nenasel.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    Až hru uvidím, tak si řeknu buď "tohle by bez flashe fakt asi nešlo/šlo jen zbytečně složitě" nebo "tohle flash nepotřebuje". Do té doby tu můžu jen polemizovat.

    BTW ta zmiňovaná Shakes adn Fidget je zrovna příklad, kdy použití flashe naprosto nechápu. Přítelkyně to hrála asi půl roku a já první měsíc s ní a není tam nic, co by ten flash potřebovalo.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: csv? bleee ;)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Nedostanes, ten AMF je uspornejsi (i kdyz ma svy mouchy - jako treba 29bitovej integer - WTF???), a hlavne se umi rychlejc parsuje zpet na data (kvuli optimalizaci ve flashplayeru).

    Ale prestanme tu resit pitomosti jako html vs. flash. To je stejne o nicem.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: nj, ale kdybys ta data posilal misto negzipovaneho soapu treba gzipovanym jsonem (nebo csv?), tak se na tech skvelych 200kb dostanes taky :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: on je vepredu... ja sem jeden z nejvetsich flash hateru, se na me zeptej v adobe komunite ;) kritizuju co muzu, jelikoz znam tolik chyb, co to ma, ze malokdo tak moc krici... ale realne je opravdu hodne daleko... silverlight je o dost vic nahovno, postrada vyvojovy nastroje v takovym podani jako vod adobe (ac furt padaj) a ma malou penetraci... navic je ble ;)

    ad mapa: neni to spatna implementace ;) my mame treba nacachovanou celou mapu, takze muzes jezdit tak rychle jak dovedes scrollovat a nic se furt nenacita, jako u konkurence, coz me pride jako hypervoser... u nas vidis porad vsechno... jen armady se objevujou tak jak se sosaj... a je to uvnitr narvany vychytavkama, aby to malinky, uvidis sam...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: namitka - tahani cele mapy ne(g)zipovanym soapem vs. zazipovanym proprietarnim nesmyslem neni argument - to je spatna implementace. Tvrzeni, ze je flash 5 let vepredu oproti jinym technologiim je zas PR.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    mimo to, jak byste resili treba komunikaci? my pouzivame otevrenej protokol AMF, kterej ma v sobe flash zakompilovanej a je diky tomu pekelne rychlej a datove nenarocnej... zkouseli sme na zacatku treba SOAP a to je opravdu vtip, pak ma jeden dotaz na mapu klidne 20MB, v AMF se zipovanim min jak 200kb

    flash je o 5 let vepredu proti jinejm technologiim a je to nejlepsi nastroj na vyvoj neceho takovyho... averze vuci nemu prameni hlavne z toho, ze v nem programuje spousta prasat a delaj neskutecny kokotiny v kodu a taky proto, ze ho lidi pouzivaj na veci, na ktery neni urcenej...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Jinak pokud jde o flash, tak ja bych se na to skrz prsty nedival - spoustu veci se v tom da udelat lepe a jednoduseji nez v canvasech (alespon do doby, nez na to nekdo udela nejaky kvalitni framework) a je to bezne rozsirena technologie. V soucasnosti mi prijde volba flash/canvas ciste jako otazka osobnich preferenci, rok zpatky by mi flash prisel jako racionalni volba.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    ETHAN: jojo, je super resit pak kazdou vec na X browserech... od 98 sem delal weby, ne diky, zlatej flash ;) udelam to jednou a je to tak, jak sem to udelal a je to pixel perfect...

    html5 je na bannery taky slava za to a diky tomu se flash muze pouzivat na to, na co je, tzn. slozity downlodable fat client aplikace ;)

    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: Ja to vzdycky resil existenci/neexistenci souboru a overenim jeho stari (tj. kdyz je moc stary, asi se neco stalo a nesmazal se a lock tedy neplati - smaznu, udelam novy, jedu). Flock me pouzit nikdy nenapadlo (blby je, ze si s tim neoveris, jak dlouho je lock aktivni). Ja bych se mozna vykaslal na sleepy a nechal skript bezet jen kratsi dobu (max_execution_time, zpracovat omezeny pocet radek atd.). Sleep je sice fajn, ze skript nevytezuje procesor, ale uz neni fajn z toho pohledu, ze si porad drzi pamet. Ale to chce vyzkouset na konkretnim reseni, neda se rict, ze je lepsi pouzivat/nepouzivat sleep
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    TENCOKACISTROMY: jj php. Me zajima na cem by to teoreticky mohlo vyhnit a co by mohlo zabranit dalsimu spusteni po te minute. Demoni jsou prima, ale momentalne mimo me moznosti. Kdybych mel mesic casu se tomu venovat, tak mozna. Jenze jsem tezce ve skluzu :(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam