• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      MICTECH
      MICTECH --- ---
      TRANCEWARP: Pekny, ale registrace mi nejak nefunguje, resp. vyplnim udaje, vyplnim captchu a pak uz vidim jen loading animace na captcha a na registration formu.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: moc textu na uvodce - nechce se to cist.

      Ale jinak pekne, ma to osobitou atmosferu. Trochu mi to pripomina spellcross a ufo aftershock (ja vim, zadny skreti ani ufouni a je to vlastne neco uplne jineho, ale stejne :)). Chvalim umisteni, skutecna mesta a takovy ten "lokalni nadech".

      Jedna vec mi tam ale zasadne chybi - tlacitko +1 - myslete trochu na budoucnost ;)
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      Tak uz mame web ;)

      Lajkujte a slidet muzeme-li prosit ;)

      INFNITUM | Pravá strategie. Skutečná zábava. Zdarma.
      http://www.infinitum.cz
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: taky jsem to jeste nestudoval. Porad mi prijde lepsi ten flash, i kdyz to ajfounum hrat nebude :D
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: tak ja potrebuju treba i strelbu pri fightu, pri clicku a tak. Defaultne mame zvuky vypnuty, ale je to skoro skoda - mame bozi post-apo tracky ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Jinak v html5 je tag audio, ale jak je to s podporou nebo co se s tim da delat, to nevim.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: Co bgsound - zdroj hruznych hrajicich webu konce devadesatych let? :)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      ja pouzivam flash jen na prehravani zvuku. HTML alternativu jsem nenasel.
      ETHAN
      ETHAN --- ---
      Až hru uvidím, tak si řeknu buď "tohle by bez flashe fakt asi nešlo/šlo jen zbytečně složitě" nebo "tohle flash nepotřebuje". Do té doby tu můžu jen polemizovat.

      BTW ta zmiňovaná Shakes adn Fidget je zrovna příklad, kdy použití flashe naprosto nechápu. Přítelkyně to hrála asi půl roku a já první měsíc s ní a není tam nic, co by ten flash potřebovalo.
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: csv? bleee ;)
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: Nedostanes, ten AMF je uspornejsi (i kdyz ma svy mouchy - jako treba 29bitovej integer - WTF???), a hlavne se umi rychlejc parsuje zpet na data (kvuli optimalizaci ve flashplayeru).

      Ale prestanme tu resit pitomosti jako html vs. flash. To je stejne o nicem.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: nj, ale kdybys ta data posilal misto negzipovaneho soapu treba gzipovanym jsonem (nebo csv?), tak se na tech skvelych 200kb dostanes taky :)
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: on je vepredu... ja sem jeden z nejvetsich flash hateru, se na me zeptej v adobe komunite ;) kritizuju co muzu, jelikoz znam tolik chyb, co to ma, ze malokdo tak moc krici... ale realne je opravdu hodne daleko... silverlight je o dost vic nahovno, postrada vyvojovy nastroje v takovym podani jako vod adobe (ac furt padaj) a ma malou penetraci... navic je ble ;)

      ad mapa: neni to spatna implementace ;) my mame treba nacachovanou celou mapu, takze muzes jezdit tak rychle jak dovedes scrollovat a nic se furt nenacita, jako u konkurence, coz me pride jako hypervoser... u nas vidis porad vsechno... jen armady se objevujou tak jak se sosaj... a je to uvnitr narvany vychytavkama, aby to malinky, uvidis sam...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: namitka - tahani cele mapy ne(g)zipovanym soapem vs. zazipovanym proprietarnim nesmyslem neni argument - to je spatna implementace. Tvrzeni, ze je flash 5 let vepredu oproti jinym technologiim je zas PR.
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      mimo to, jak byste resili treba komunikaci? my pouzivame otevrenej protokol AMF, kterej ma v sobe flash zakompilovanej a je diky tomu pekelne rychlej a datove nenarocnej... zkouseli sme na zacatku treba SOAP a to je opravdu vtip, pak ma jeden dotaz na mapu klidne 20MB, v AMF se zipovanim min jak 200kb

      flash je o 5 let vepredu proti jinejm technologiim a je to nejlepsi nastroj na vyvoj neceho takovyho... averze vuci nemu prameni hlavne z toho, ze v nem programuje spousta prasat a delaj neskutecny kokotiny v kodu a taky proto, ze ho lidi pouzivaj na veci, na ktery neni urcenej...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Jinak pokud jde o flash, tak ja bych se na to skrz prsty nedival - spoustu veci se v tom da udelat lepe a jednoduseji nez v canvasech (alespon do doby, nez na to nekdo udela nejaky kvalitni framework) a je to bezne rozsirena technologie. V soucasnosti mi prijde volba flash/canvas ciste jako otazka osobnich preferenci, rok zpatky by mi flash prisel jako racionalni volba.
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      ETHAN: jojo, je super resit pak kazdou vec na X browserech... od 98 sem delal weby, ne diky, zlatej flash ;) udelam to jednou a je to tak, jak sem to udelal a je to pixel perfect...

      html5 je na bannery taky slava za to a diky tomu se flash muze pouzivat na to, na co je, tzn. slozity downlodable fat client aplikace ;)

      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: Ja to vzdycky resil existenci/neexistenci souboru a overenim jeho stari (tj. kdyz je moc stary, asi se neco stalo a nesmazal se a lock tedy neplati - smaznu, udelam novy, jedu). Flock me pouzit nikdy nenapadlo (blby je, ze si s tim neoveris, jak dlouho je lock aktivni). Ja bych se mozna vykaslal na sleepy a nechal skript bezet jen kratsi dobu (max_execution_time, zpracovat omezeny pocet radek atd.). Sleep je sice fajn, ze skript nevytezuje procesor, ale uz neni fajn z toho pohledu, ze si porad drzi pamet. Ale to chce vyzkouset na konkretnim reseni, neda se rict, ze je lepsi pouzivat/nepouzivat sleep
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      TENCOKACISTROMY: jj php. Me zajima na cem by to teoreticky mohlo vyhnit a co by mohlo zabranit dalsimu spusteni po te minute. Demoni jsou prima, ale momentalne mimo me moznosti. Kdybych mel mesic casu se tomu venovat, tak mozna. Jenze jsem tezce ve skluzu :(
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      AVATAR: Dekuji kapitane, ze jsi jim to vysvetlil :).

      AVATAR: To mas v php? My jsme nekonecnou smycku resili vlastni sluzbou (demonem), ktera ma vic vlaken. Ve vedlejsim vlakne bezi ta nekonecna smycka, "hlavni" vlakno kontroluje zda to "vedlejsi" bezi a neni zaseknuty/shozeny a pripadne ho spusti znovu.

      Do toho ted chci mit jeste jednoho demona, kterej kontroluje zda ta "hlavni" sluzba bezi a pripadne ji spusti.

      Driv jsem rucne spoustel smycku parkrat za den az za tyden. Ted uz si ani nepomatuju, kdyz jsem ji spoustel rucne kvuli tomu, ze by spadla.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      p.s. i kdyby ta flashovina bezela jen na majoritnich prohlizecich, pokud bude dobra tak si svych pár zákazníků najde. To je jak kdybyste desktopovym hram vytykali, ze jsou desktopove.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      Já jsem se snažil vymyslet a vygooglit tu nekonecnou smycku o které jste se tu nedávno bavili a nakonec dosel k tomuto reseni. Co minutu volam cronem tento script:

      $f = fopen("lock.txt", "w");
      if (flock($f, LOCK_EX|LOCK_NB)) {
      //script nebezi spust nekonecnou smycku

      while (true) {
      $x++;
      sleep(1);

      //vyhodnot akce
      }

      } else {
      //script bezi a proto se nic nevykona
      }
      fclose($f);

      chybi tam neco duleziteho? Proc jeste resit PID v db?
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam