• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      CYBERWOLF: premyslim, jestli je za raketovym vzestupem Zyngy toto strategicke partnerstvi s Facebookem, nebo je toto strategicke partnerstvi vysledkem raketoveho vzestupu Zyngy.

      Nicmene, pokud (az?) na G+ budou aplikace/hry, tak podle toho clanku tam (kvuli kontraktu s facebookem) Zynga NEBUDE a to by znamenalo docela bezpecny zaliv pro vyvoj "socialnich" her.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      ESY
      ESY --- ---
      TOMAS3333: yz jen ze game ai musi vedet ktereho nepritele vidi a ktereho ne v neake kapitole, pokud si nepletu knizku je
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      ESY: aha. som myslel ze programovanie AI je o niecom trochu inom :) ale okie, mrknem na to
      ESY
      ESY --- ---
      TOMAS3333: Bohuzel I v programovani AI se objevuje to co potrebujes :] ale ze ja neco pisu..

      TENCOKACISTROMY: nebo raycasting taky neni spatna volba :]]
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      TOMAS3333: Zacal bych A* algoritmem (A-Star). Pak by tam urcite slo jeste neco vychytat, pro vetsi efektivitu vyhledavani.
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      ESY: tak aspon nejake nasmerovanie, ani neviem co mam hladat. kazdopadne toto nema nic s ai spolocne
      ESY
      ESY --- ---
      TOMAS3333: popravde nevim jakou odpoved bys cekal :D
      ale koukni na tuhle knizku http://www.ai-junkie.com/books/toc_pgaibe.html
      pokud se nepletu resi to tam taky:]
      TOMAS3333
      TOMAS3333 --- ---
      Ako by sa dala riesit viditelnost stien (v 2D)? S tym suvisi ako ukladat informacie o stenach. Z obrazku snad pochopite co myslim, cervene steny su to co by mala postava vidiet.

      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      HAKUBJOZAK: tenhle tejden bude ingame play video... este resime servery a podobny srandy, takze verejne to nasadit nemuzeme, ale jasnou predstavu uz by melo bejt mozny si udelat
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: jak pise tcks... kdyz nejsi na mape, tak bys bys mel bejt v alianci a mit v ni generaly, co ty armady muzou ovladat a spravne to resej...

      nebo je mit ve mestech, tam maj dost zasadni obrannej bonus...

      navic armada co je mimo mesto pozaduje zold a naftu... armada ve meste chce jen jidlo...
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      AVATAR: Uz se tesime :)
      HAKUBJOZAK
      HAKUBJOZAK --- ---
      CYBERWOLF: me treba to video zajima, protoze registrovat se nebudu ale jak to vypada chci vedet
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: Souboje probihaji bez ohledu na to, zda jsi ci nejsi online. Jediny vliv hrace je takticky (cili presun na lepsi misto kvuli dostrelu zbrani dalsich armad apod..).

      Bylo by prece jen trochu debilni, kdyby ta armady samy o sobe bojovaly uplne nejlepsim zpusobem, a hraci be meli sanci ten souboj akorat zkazit :).

      Kdyz budes offline, tak je dobrej napad mit schovany armady na bezpecnym miste (mesto) a nebo spolehlivy kamarady, kterejm muzes verit a nechas jim moznost ty armady ovladat.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      Juchu! Vykonnostni testy dopadly skvele i u group fightu, takze se mate na co tesit ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: kdyz jsou boje v realnem case, jak se bojuje, kdyz jsem zrovna off-line? Nebudou tam takove speky, jako ze armadu offline hrqace dokazu rozsekat s 1/10 jednotek a jeste minimalnimi ztratami?

      TRANCEWARP: lidi videa nezajimaji, lidi chteji hrat :) Pokud tomu ale udelate par desitek tisic shlednuti na youtube, tak to muze fajn upoutavka.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: samozrejme :)
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      btw pripravujeme gameplay video, bude tenhle tyden i s komentarem
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      KOC256: zalezi jak budes hrat a v jaky alianci budes, co s tebou bude za lidi...

      na stavby mest se staci pripojit jednou denne... na efektivni boj musis bejt online dokud bojujes, protoze to je vic jako C&C, takze je treba boj ridid v realnym case...

      pokud budes aliancni general, tak u toho ztravis mladi, nicmene muze vas bejt vic a muzete si stridat sluzby atd... mame slideni pro armady, takze je muze ovladat jeden clovek dost efektivne
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      KOC256: Ze zacatku je dobry, kdyz tam budes casto (nizke levely budov se stavi rychle). V prubehu casu se potreba casu snizuje v zavislosti na tom, jak schopny mas spoluhrace. Od pocatku jsme se snazili, aby u toho clovek nemusel sedet nonstop, ale na druhou stranu tam mel co delat, kdyz chce hrat. Uvidime, jak moc se nam to povedlo :).
      KOC256
      KOC256 --- ---
      Jo taky se mi zda ze to je na uvodce moc ukecane...

      jinak jaky to bude styl hry? kolik casu je tomu treba venovat? Je treba se priupojovat nekolikrat denne?
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam