• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    ad TOMAS3333, myslim ze som nasiel presne to co som hladal:
    JavaScript Wolfenstein 3D Engine - 2D ray casting
    http://devfiles.myopera.com/articles/580/2dmap_raycast.htm
    Creating pseudo 3D games with HTML 5 canvas and raycasting - Dev.Opera
    http://dev.opera.com/articles/view/creating-pseudo-3d-games-with-html-5-can-1/

    thx
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: nejsou dobry ale maj catchy sybdrom :]]
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: ne nezbytne - treba Zynga zacala celkem z niceho, az asi po roce co nejak fungovali natahali par milionu venture capital a rozjeli to ve vetsim stylu.

    ...a uprimne, ty jejich hry az tak dobry nejsou ;)
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: stejne to klofne neakej gigant :] treba jako mochigames kterej uz tezce jede mmo apod
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: nj, prilezitost :)
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: halvne az tam budou neaky ty aplikace/hry. Tak to bude cas na neakyho mensiho bratricka zyngy kdo ho na poli g+ nahradi..
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CYBERWOLF: premyslim, jestli je za raketovym vzestupem Zyngy toto strategicke partnerstvi s Facebookem, nebo je toto strategicke partnerstvi vysledkem raketoveho vzestupu Zyngy.

    Nicmene, pokud (az?) na G+ budou aplikace/hry, tak podle toho clanku tam (kvuli kontraktu s facebookem) Zynga NEBUDE a to by znamenalo docela bezpecny zaliv pro vyvoj "socialnich" her.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY
    ESY --- ---
    TOMAS3333: yz jen ze game ai musi vedet ktereho nepritele vidi a ktereho ne v neake kapitole, pokud si nepletu knizku je
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    ESY: aha. som myslel ze programovanie AI je o niecom trochu inom :) ale okie, mrknem na to
    ESY
    ESY --- ---
    TOMAS3333: Bohuzel I v programovani AI se objevuje to co potrebujes :] ale ze ja neco pisu..

    TENCOKACISTROMY: nebo raycasting taky neni spatna volba :]]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    TOMAS3333: Zacal bych A* algoritmem (A-Star). Pak by tam urcite slo jeste neco vychytat, pro vetsi efektivitu vyhledavani.
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    ESY: tak aspon nejake nasmerovanie, ani neviem co mam hladat. kazdopadne toto nema nic s ai spolocne
    ESY
    ESY --- ---
    TOMAS3333: popravde nevim jakou odpoved bys cekal :D
    ale koukni na tuhle knizku http://www.ai-junkie.com/books/toc_pgaibe.html
    pokud se nepletu resi to tam taky:]
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    Ako by sa dala riesit viditelnost stien (v 2D)? S tym suvisi ako ukladat informacie o stenach. Z obrazku snad pochopite co myslim, cervene steny su to co by mala postava vidiet.

    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    HAKUBJOZAK: tenhle tejden bude ingame play video... este resime servery a podobny srandy, takze verejne to nasadit nemuzeme, ale jasnou predstavu uz by melo bejt mozny si udelat
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: jak pise tcks... kdyz nejsi na mape, tak bys bys mel bejt v alianci a mit v ni generaly, co ty armady muzou ovladat a spravne to resej...

    nebo je mit ve mestech, tam maj dost zasadni obrannej bonus...

    navic armada co je mimo mesto pozaduje zold a naftu... armada ve meste chce jen jidlo...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    AVATAR: Uz se tesime :)
    HAKUBJOZAK
    HAKUBJOZAK --- ---
    CYBERWOLF: me treba to video zajima, protoze registrovat se nebudu ale jak to vypada chci vedet
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam