• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Pak super bug z doslechu. Vsechno co se da oblect, to se da i rozdelit. Vsechno se rozdeli a navic zbyde kus o poctu nula. Ten se da prodat v obchode.
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Je tam spousta bugu. Postavis budovu a ona neexistuje. Koupis neco v aukci, strhnou se penize a nic nedostanes. Da se koupit v aukci vic kusu, ale nikde to neni videt. Jedno jsem koupila lekarnicku a dostala jsem nula kusu. Souboje / akce vubec nefunguji. Rozbil se i cirkus, nefunguji listky. Chyby v zobrazovani, prekryvaji se divy s informacemi, nemizejici hlasky atd. V jeden den to bylo silne pretizene, teda na tech 40 lidi co se tam pohybuje, to by asi nemelo byt.
    Podle me je to silne prealfa a vubec se to nemelo zverejnovat. Docela se mi to diky tem chyba znechutilo.

    Taky infinitum jsem prestala hrat v momente, kdy na me utocil nekdo z mesta pres nekolik oken vedle a pri vytvoreni armady mi to napsalo "undefined, papa"
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    TENCOKACISTROMY: no prave ze moc nefunguje :)

    No zatim jsem z toho nabyl takovy dojem, ze je ta hra hlavne spatne napsana.

    Klient je namisto JS aplikace napsany tak, ze nacita kusy sablon s HTML a JS, coz je imho nestatne. Kdyz pominu to, ze se mi to proste nelibi, tak to ma ale dalsi dusledky jako mizici tlacitka pod mysi, nepohodlne strankovani a pohyb po mape etc.

    Pri komunikaci se serverem a provadeni akci by mel server v odpovedi vracet zmeny stavu, tedy nova data ohledne zdravi/energie/penez/zdroju/... tim se da vyhnout tomu, ze se nekdy neaktualizuji a netreba o ne zadat manualne.

    Na serveru potom vidim minimalne dva problemy. Prijde mi, ze se skoro nic nevaliduje a projde libovolny pozadavek (zkuste si napsat "build(idBudovy)" do konzole). Druhym problem je neosetrovani chyb, kdy se nejaka akce provede jen castecne a ma to primy vliv na hrace... neulozi se log kvuli chybe pri souboji; spotrebuje se energie, ale ukol nesplni atd.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    AVATAR: Vidim třikrát denni hlídka I. Zacal sem ji, klikl na mape na neco a prace se zrejme zrusila bez upozorneni - to neni moc user friendly.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATHEW_ER: HA! Super. Funguje to.
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    TENCOKACISTROMY: klikni si na mesto a dej prozkoumat, to otevre souboj s nejakym npc a dostanes odmenu.

    MATHEW_ER: ten combat system je ale mnohem zabugovanejsi... treba ted jsem dostal zasah melee zbrani hned na zacatku souboje (zacinal s melee zbrani a ani neprezbrojoval nebo neco).
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    MATHEW_ER: aha... tak to me nenapadlo, ze mam jit domu, kdyz uz tam jsem. Dik!

    Jinak nejake varovani pred opustenim mesta, kdyz je rozdelany ukol, nebo nechani ukolu rozdelaneho, by nebylo k zahozeni.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATHEW_ER: Imho to jsou vsechny ukoly, ktery mas k dispozici. Zjistil jsem, ze nema vliv zda mas/nemas postaveny/upgradovany bar. A vickrat to tam je imho kvuli nejakymu znasobeni u JOINu v SQL, ale to uz varim z vody.


    CYBERWOLF: Z toho si nic nedelej. Ja ted delal 5ti hodinovej ukol a ackoliv jsem nezemrel v duelu, nehnul se z mesta, tak se mi nedokoncil a nic jsem nedostal :).
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    CYBERWOLF: ses zpatky ve meste? Jestli ne (a asi i jestli jo :D), klikni na nej a dej "jdi domu".

    Btw to neni normalni, ze mam v pracich 5 instanci denni hlidky jeste navic ve verzich I-IV?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Z nejakeho zahadneho duvodu vidim v pracech 3x denni hlidku a co je nejlepsi, tak jsem mezi tim odesel z mesta sebrat mrtvolu, ted mam u denni hlidky, zmizel mi odpracovany cas na denni hlidce a sviti mi tam "ukaz", coz me akorat hodi na mapu. Z toho jsem trochu mrzuty.
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    Uz jsem aspon prisel na to, proc mi nefunguje pvp (utok na kohokoli mimo ty nejnizsi urovne koncil smrti a neulozil se log). Taktika na pouziti lekarnicky to nejak zabugovala, po smazani uz mi to aspon ukazuje jak umiram.

    Jinak si myslim, ze je ten combat system nejak rozbitej, nesedi mi casy a rychlosti zbrani.



    Tady oba utocime ve 2 vterinovych intervalech. Dmg odpovida zbranim, ale moje ma rychlost 1s, jeho 4s... tzn on ma dps dvojnasobne, ja polovicni.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Jinak piktogramy u budov hadam trochu chybi, ne? Napr. u baru, smetiste, skladiste, vetrne turbiny vidim vsude . Smysl tohoto piktogramu hadam podle nazvu obrazku, ale hadam, ze hodnota u kazde budovy znamena neco jineho (bar = $, smetiste = suroviny...)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Mel jsem stejnej problem.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Ta hra je super, ale o nastavovani boje jsem nejak nepochopil. Chtelo by to nejakou napovedu, jak se vlastne takova taktika sestavuje, ten zafacovanej strejda k tomu nic kloudnyho nerekne.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    MATHEW_ER: zbrane maji dmg, kterou zvysuje sila u melee a agilita u ranged zbrani. Zbrane utoci jednou za urcity cas (rychlost) + cas potrebny na taktiku. Podstatna je samozrejme dps, ale i taktika a utocne / obranne cislo. Aneb sice je supr sekera s vysokou dps, ale pokud nepritele nezasahnes, je to sumak.
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Tak jsem to tak nejak vychytala.. s urovni 16 jsem 2x dala paju.
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    AVATAR: jak funguji zbrane, boj, etc? Zajima me hlavne damage podle atributu zbrane a jeji ucinnek v case. Chapu to spravne tak, ze podstatne je hlavne dps?
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Teda ty taktiky jsou fakt divny :))) Prave jsem v pokleku prosla okolo nepritele, zatimco jsem dostavala prakem.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    AVATAR: tak nejak jsem to mel. ale je mozny, ze jsem nemel spravne nastavenou primarni a sekundarni zbran. to pak nekdy zase vyzkousim.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: sorry za tu anglictinu, uz v tom myslim o_O
    rearm = prezbrojit
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam