• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AVATAR: jo, vypada to, ze je to presne to, co potrebuju, diky!
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: ty svetle zeleny dlazdice nejsou prekazka. Zkousel jsem spoustu heuristik (diagonalni, manhattan, euclidean), ale ve vsech pripadech vznikaly vynechany dlazdice, pres ktery primka jde...

      Na ten algoritmus kouknu, diky za tip.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      coz bude pro tuhle ulohu nejspis lepsi, nez A*
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: pri urceni trasy ignoruj prekazky a pak over, jestli se tudy da strilet.

      Ja jsem pouzil (pro urcovani trasy) algoritmus, co se pouziva pro nakresleni cary, nevspominam si presne jaky, ale myslim, ze tenhle:
      Bresenham's line algorithm - Wikipedia, the free encyclopedia
      http://en.wikipedia.org/wiki/Bresenham%27s_line_algorithm
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      protoze astar vyhledava nejkratsi cestu v ramci tech dlazdic a nejde po primce.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      AVATAR: proc to nevyresis stejne, jako drahu chozeni po mape?
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      Mno ja ted resim drahu kulky nad gridem (sachovnice) a nejak se mi stale nedari prijit na zpusob, jak to nejlepe resit.

      nejlepsi zpusob by byla pomyslna primka, o ktere bych nejakym zpusobem zjistil, nad kteryma ctvercema v sachovnici vede. Nejakej napad?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      ESY: to jsem rad. Jaky to na tebe udelalo dojem? Da se z toho poznat, co se da delat a jak se to da delat, nebo to pusobi jak prezentace agenta s teplou vodou? :)
      ESY
      ESY --- ---
      CYBERWOLF: ja tu demo nasel hned :D
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      CYBERWOLF: tedy pro poradek - dva lide uz se tam propracovali, tak jsem rad, zmena struktury splnila svuj ukol :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      KOC256: v podstate je to oboji. Muzes pribehy nejen hrat (ted tam je pouze jeden a to neni ani tak pribeh, jako spis priklad co se da delat), ale i vytvaret. No a to do ceho koukas by mela byt takova referencni prirucka pro to vytvareni, ale hlavni zajimava vec je v tuto chvili ten jeden ukazkovy pribeh, ktery jsem ale zrejme natolik zahrabal, ze se k nemu zatim nikdo nepropracoval (ale nechapu to - staci kliknout na "Pribehy" nebo na odkaz z napovedy. Vazne se to tak utopi mezi temi ostatnimi vecmi?)

      Protoze jsem to zatim daval tam, kde jsem se o tom uz predtim zminoval, tak jsem se nejakymi prohlidkami, souhrny a za rucicku vodicimi pruvodci nezdrzoval, ale jak tak koukam, testovat hru oholenou az na kost neni mozne ani v okruhu tvurcu her...

      Tak holt mam namet na 3. update, no :)

      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      no ja asi uplne peclive nesledoval o cem ta hra je a tak mozna ze sebe udelam blbce ale u hry cekam ze budu mit postavicku se kterou budu bojovat nebo neco sbirat nebo budu zalevat pole atp.

      Ale tady jako help na me vybafce nejaka objektova notace ktera vede k do vi cemu ... :) takze to neni hra jako takova? To je nejaky engine pro tvorbu hry?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      KOC256: registrace je v poradku - zatim se do toho maji registrovat jen lide, kteri uz o tom vi, ne nahodni kolemjdouci - je to porad alfa verze :)

      Muzes to "rozsekani" zkusit trochu rozvest?
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      no registrace bez nejake vize o cem to je me desi... :) (no nedesi ale nechce se mi)

      a kdyz se snazim najit jak to funguje ci o cem to je tak narazim na:
      x = Party.each(podmínka podmínka).method metoda([různé parametr_metody], [různé parametr_metody]...)

      A to me uplne rozsekalo :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Soutež Otevřete oči hrou!
      http://soutez.ceske-hry.cz/

      soutez se tyka i prohlizecovych her - dle meho celkem zajimave
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Jelikoz graf navstevnosti na klubku pribehu pripomina Tutanchamonovo EKG, provedl jsem update, ktery hre snad pridal trochu na prijemnosti a primeje tak alespon nekoho si konecne i zahrat :)

      Klubko Příběhů
      http://klubkopribehu.cz/novinky/?id=3
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Zynga vydala financni report. Za zminku stoji, ze za lonsky rok protocili vic jak miliardu $ (proti predlonsky 600M) a vykazaly ztratu pres 400M (oproti predlonskemu zisku 125M).
      Zynga Reports Fourth Quarter and Full Year 2011 Financial Results (NASDAQ:ZNGA)
      http://investor.zynga.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=648577
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TENCOKACISTROMY: aha, tohle :) Vzpominam si, ze jsme spolu resili, to uz je opravene.
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: Jo, to by zhruba odpovidalo.
      Prisaham, ze ten pribeh vytvorit neslo :)! V post-data se 2x posilalo StartDate a jednou z toho to melo byt StartMinute. Sql-error mi daval za pravdu :). Hlavne, ale ze uz to je opraveny. O vikendu se na to zrejme zase kouknu.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: me se furt nepovedlo prihlasit :(
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TENCOKACISTROMY: aha, mozna zacinam tusit, v cem je hacek. Hotove pribehy je mozne zahrat pod zalozkou "Pribehy" (a zatim je tam jeden), ale z tohohle popisu hadam, ze hledas pod "Moje pribehy". Hadam spravne? Kdyz na to koukam, k tomu to trochu svadi, protoze jak se rozbali menu, tak je ta hlavni polozka vlastne celkem nenapdna.

      Jinak vytvareni by melo normalne fungovat, neb jsem tak vytvoril ten ukazkovy pribeh. Uzly je potreba nejen vytvorit, ale i navzajem propojit (coz vsechno demonstruje ten ukazkovy pribeh)
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam