• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: ok neak se na to o vikendu mrknu :]
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: zajima me nazor na vsechno :)
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: klidne se ptej kdyz budes chtit neakej nazor na danou vec :]
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: mam jistou predstavu o (nepocetne) cilovce a asi deset konkretnich lidi, co by se toho (dle meho) mohli chytit. Lidi, co pisou do blogisku nebo do supliku je dost. Pokud se mi to podari doplacat dostatecne user-friendly, tak si myslim, ze by to mohlo fungovat.

    K tomu mi prave pomahaji pohledy jinych lidi a za to tedy dik :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    TENCOKACISTROMY: uz je to vyreseny. Bresenham funguje skvele ;)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    AVATAR: Tu primku jakoby vykresli do rastru. Pri "vykresleni" do jednoho "pixelu" zjisti zda tam je/neni prekazka. Podle toho se zarid. A* je na tohle imho spatnej nastroj, ty nechces najit cestu, ale najit prekazky (jestli jsem te spravne pochopil).
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: hrozne tezko rict, zkousel jsem to v uplne prvni fazi, kty to cely vypadalo jak silenej excell. Dokazu si predtavit co se tam da delat. A asi i jak. Spis otazkou zustava, kdo bude psat pribehy.. Na webu urcite bude dost gemebook online generatoru a playeru. Takze tezko rict.. KAzdopadne dokazu si rpedstavit ze bys prisel jeste s necim navic, treba poradnym generatorem herni grafiky nebo tak a pak by to bylo supr.. Kazdopadne hrozne se me libi veta chyba nebo navr? :]]]]
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: jo, vypada to, ze je to presne to, co potrebuju, diky!
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CYBERWOLF: ty svetle zeleny dlazdice nejsou prekazka. Zkousel jsem spoustu heuristik (diagonalni, manhattan, euclidean), ale ve vsech pripadech vznikaly vynechany dlazdice, pres ktery primka jde...

    Na ten algoritmus kouknu, diky za tip.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    coz bude pro tuhle ulohu nejspis lepsi, nez A*
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: pri urceni trasy ignoruj prekazky a pak over, jestli se tudy da strilet.

    Ja jsem pouzil (pro urcovani trasy) algoritmus, co se pouziva pro nakresleni cary, nevspominam si presne jaky, ale myslim, ze tenhle:
    Bresenham's line algorithm - Wikipedia, the free encyclopedia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bresenham%27s_line_algorithm
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    protoze astar vyhledava nejkratsi cestu v ramci tech dlazdic a nejde po primce.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: proc to nevyresis stejne, jako drahu chozeni po mape?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Mno ja ted resim drahu kulky nad gridem (sachovnice) a nejak se mi stale nedari prijit na zpusob, jak to nejlepe resit.

    nejlepsi zpusob by byla pomyslna primka, o ktere bych nejakym zpusobem zjistil, nad kteryma ctvercema v sachovnici vede. Nejakej napad?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ESY: to jsem rad. Jaky to na tebe udelalo dojem? Da se z toho poznat, co se da delat a jak se to da delat, nebo to pusobi jak prezentace agenta s teplou vodou? :)
    ESY
    ESY --- ---
    CYBERWOLF: ja tu demo nasel hned :D
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CYBERWOLF: tedy pro poradek - dva lide uz se tam propracovali, tak jsem rad, zmena struktury splnila svuj ukol :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: v podstate je to oboji. Muzes pribehy nejen hrat (ted tam je pouze jeden a to neni ani tak pribeh, jako spis priklad co se da delat), ale i vytvaret. No a to do ceho koukas by mela byt takova referencni prirucka pro to vytvareni, ale hlavni zajimava vec je v tuto chvili ten jeden ukazkovy pribeh, ktery jsem ale zrejme natolik zahrabal, ze se k nemu zatim nikdo nepropracoval (ale nechapu to - staci kliknout na "Pribehy" nebo na odkaz z napovedy. Vazne se to tak utopi mezi temi ostatnimi vecmi?)

    Protoze jsem to zatim daval tam, kde jsem se o tom uz predtim zminoval, tak jsem se nejakymi prohlidkami, souhrny a za rucicku vodicimi pruvodci nezdrzoval, ale jak tak koukam, testovat hru oholenou az na kost neni mozne ani v okruhu tvurcu her...

    Tak holt mam namet na 3. update, no :)

    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    no ja asi uplne peclive nesledoval o cem ta hra je a tak mozna ze sebe udelam blbce ale u hry cekam ze budu mit postavicku se kterou budu bojovat nebo neco sbirat nebo budu zalevat pole atp.

    Ale tady jako help na me vybafce nejaka objektova notace ktera vede k do vi cemu ... :) takze to neni hra jako takova? To je nejaky engine pro tvorbu hry?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: registrace je v poradku - zatim se do toho maji registrovat jen lide, kteri uz o tom vi, ne nahodni kolemjdouci - je to porad alfa verze :)

    Muzes to "rozsekani" zkusit trochu rozvest?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam