• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    YORK: Matter.js vypadá dobře, na box2d koukám jak tele na nový vrata. A s Matter.js se teda dá prostřelit pevné těleso, když se pohybuješ moc rychle?

    A jinak fyziku řešit na severu - nevim teda co chystáš, ale nebude to blbý kvůli odezvě a tak?
    YORK
    YORK --- ---
    CYBERWOLF: V Phaseru 3 se kromě arcade fyziky dá použít Matter.js a "impact physics" (což nevím, přesně, co je zač).

    Matter.js jsem zkoušel a je celkem fajn, ale nakonec jsem skončil u Box2d, protože jsem našel implementaci v typescriptu, na rozdíl od Matter.js umí continuous collision detection a beztak chci fyziku počítat na serveru, takže integrace s grafickým enginem mě netrápí.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Oproti flashi je všechno dost dřevní. Co já se před pár lety díval na Phaser, tak mi tam vadilo, že sice to má bejt jako engine, ale člověk si musí všechno dopsat (třeba kolize, co nejsou čtverce). Takže mi vyšlo jako lepší varianta vzít pixi.js (na kterém phaser stojí) a ten zbytek si dopsat.

    Ale říkám - je to pár let zpátky.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    LACROIX o tom vi vic...
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    YORK: je to hodne fresh... takze treba plugin, kterej by fungoval na svete nikde neni... my jsme si ho napsali...
    oproti flashi je to furt dost drevni... bohuzel jsme za 10 furt o par let pozadu...
    YORK
    YORK --- ---
    TRANCEWARP: Peklo v jakým smyslu? Že je ten engine nendodělanej/zabugovanej, nebo vyloženě špatnej?
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    YORK: my ve phaseru 3 delame produkcni vec... je to peklo...

    mame vlastni plugin, vylozene 0 day... takze umime animace z Dragon Bones primo ve phaseru...
    YORK
    YORK --- ---
    CYBERWOLF: Trojka je teď venku poměrně krátce, je v ní pořád dost bugů a věci se dost měněj za běhu, což je trochu nepříjemný, ale co jsem tak koukal, tak oproti dvojce je to posun kupředu a ty zásadní strukturální změny maj smysl. Až se to ustálí, tak to imho bude docela fajn engine.

    Daj se do toho přímo načíst mapy z Tiled editoru. Problém je trochu s animacema, to zatím nemají dotažený. Existuje sice plugin, kterej skoro automaticky rozběhá animace uložené přímo v tilemapě, ale když vyrobíš sprity z objectů definovaných v tilemapě (tzn. nepoužiješ přímo tile layer), tak animované nejsou.

    Zatím to obcházím tím, že si paralelně vyrobím animaci v Texture Packeru. Phaser 3 ji sice zatím neumí přímo načíst, ale umí načíst texture atlas (kterej může bejt stejnej jako textura pro tilemapu) a animačku si k tomu doplníš v kódu.

    Výhledově by ale měly jít všechny grafický assety vyrobit přímo v Tiled editoru.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    YORK: to se určitě poděl - na to tu ten klub je :)
    YORK
    YORK --- ---
    CYBERWOLF: Je to sice slušná nekromancie, ale experimentuju teď trochu s Phaserem 3, takže pokud tě pořád zajímá něco ohledně browser-based javascript enginů, můžu se podělit o zkušenosti.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    jj
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    SRNECEK: to ti nepovím, sem to ale nepatří. Leda bys řešil, jak zpeněžit hru :)
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    CYBERWOLF: Sakra. A který správný?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    SRNECEK: špatnej klub, kámo
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    Ahoj, prosim Vas, netusite nekdo, jak to funguje s vydelavanim na zaklade reklam u webovych stranek? Kdy vas web zacne pro druhou stranu byt zajimavy na tolik, aby za banner atd. zacal platit. Existuji nejake statistiky atd.? Diky.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Bude comeback
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    PHP Resource Index » Programs and Scripts » Games
    http://php.resourceindex.com/programs_and_scripts/games/index.html

    celkem retro, ale třeba by tam měli nějaká zajímavá řešení
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Nemáte někde zkušenost s některou z následujících knihoven?
    Pixi.js - 2D webGL renderer with canvas fallback
    http://www.pixijs.com/

    http://snapsvg.io/

    Quintus JavaScript HTML5 Game Engine
    http://www.html5quintus.com/

    nebo něčím jiným pro animované interaktivní věci v prohlížeči pomocí javascriptu?
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    to snad radsi ani nechci vedet ;)) ale strasne moc... jak se to libi?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    hmm, koukám, že je to fakt velký. Jenom tý grafiky je tak 5x víc jak v původním infinitu, ne? Kolik tisíc hodin na tom máte?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam