• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LITTLEBOYAnonymita na internetu :: TOR - FREENET - FREEPROXY - ...
    FURYAN
    FURYAN --- ---
    SAMGARR: Taky by me zajimalo, bez lepsich filtru je to usili obdivuhodne, ale uplne k prdu
    SAMGARR
    SAMGARR --- ---
    Duckduckgo ma pro me jednu nevyhodu - neumi zobrazit vysledky vyhledavani jenom pro "cesky" internet, mate nekdo nejake reseni?
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    THEBYS: to je komunikace za pomoci externiho klienta? Tj. ze Facebook nema k dispozici soukromy klice?
    LIBORO
    LIBORO --- ---
    MATHEW_ER: Nechci si nic představovat. Mě zajímá, proč zveřejňovat číslo účtu, když na druhý straně řeším šifrování FB chatu.
    LIBORO
    LIBORO --- ---
    PEPAK: Nevím, jsem laik. Ale moje otázka je, proč to zveřejňovat?
    THEBYS
    THEBYS --- ---
    WOODMAKER: Komunikace proběhlá přes facebook s OTR vypadá v historii takhle:


    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    LIBORO: pokud nebudes srovnavat vice veci, mozna pouze analogie, ktera zustava jen u financi... predstav si rozdil v uverejneni cisla uctu oproti informaci o pohybech na tom uctu. Jedno je kontaktni udaj, druhe soukroma data.
    PEPAK
    PEPAK --- ---
    LIBORO: Jakým způsobem by sis představoval, že zneužiješ číslo bankovního účtu? Myslím jako v našem prostředí, v US to mají trochu jinak. Já znám jen jeden realistický způsob, a to použít účet k odhalení jména jeho majitele.
    LIBORO
    LIBORO --- ---
    OVERDRIVE: hele nechci, aby se to zvrhlo ve filozofickou debatu, ale proč na jedný straně - na svojí stránce veřejně uvádíš všechny tři čísla svých bankovních účtů a na druhou stranu si šifruješ emaily na gmailu?
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    OVERDRIVE: omlouvám se, nechce se mi přemýšlet, tak se ptám: ta komunikace po facebooku jde pak číst z facebookové historie, když je takhle ošetřena?
    FURYAN
    FURYAN --- ---