• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EDISNParní mašinky
    RSZ
    RSZ --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    18 316
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    1973-pomalu končí zlatá éra železnice
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    A streamlined 464 Hudson
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    Engine 10000, 1931
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    líbí se mi jak má zadělaný kola
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    JFM
    JFM --- ---
    _AHMED: při jízdě ze svahu nebo tehdy, když je přivřen přívod páry, není kouř z komína vyfukován parou do výšky nad jedoucí stroj. Strojvedoucí by pak mohl mít ztížený výhled. Proto jsou tu tyto usměrňovací plechy, které zajišťují strhávání kouře proudem vzduchu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam