• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    BECKO
    BECKO --- ---
    PPL včera doručilo.)!! juchuuuu! trvalo jim to 6 dní, šnekům
    SONYA
    SONYA --- ---
    SATOO: jen pro zajimavost: jaky druh obchodu vlastne provozujes? Kamenny, nebo internetovy?
    P23
    P23 --- ---
    rád si poslechnu komentář/připomínku/podnět

    www.gastropro.cz
    BECKO
    BECKO --- ---
    SATOO: já sem si ani nepsala čas, smsku s číslem zásilky sem nasraně vymazala, takže nemám na co bych si stěžovala:) ale teď sem tam volala znovu (na infolinku) a pan operátor byl tak hodnej, že mi slíbil, co s tím v brně v depu (kam se už dva dny marně snažím dovolat) dělaj...
    BECKO
    BECKO --- ---
    SATOO: tak to je dobrá hovadina.) mě doma nezastihli, neozvali se, nenechali ani papírek, nic...
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    add ten benq-siemens - to je hodne specificka zalezitost, principielne je to s tim opotrebenim ucelovej vyklad prava - - prodejce bud doda opravenej mobil / novej mobil / nebo se dohodne se zakaznikem na adekvatni nahrade / .. kdyz ne , nebo nevyridi do 30ti dnu - odstoupeni od smlouvy a plna cena .. konec finito ..

    .. IMHO v "rozvinutym" svete jedina paka (i kdyz nanekolikrat zprostredkovane) , jak postupne nutit vyrobce nedelat veci se zivotnosti 20mesicu, .. argument o zaostalosti vyrobku vlivem vyvoje technologii je hezky, ale kupujiciho nemusi zajimat .. ..

    .. znamej takhle pouziva na baru takovej ten koktejlovej rucni mixerek na penu .. zivotnost cca 4dny baroveho provozu .. .. neustale obmenuje za nove reklamaci, relamaci, reklamaci, reklamaci-vracenim penez, nakup noveho a znova ..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    .. nebo kdyz prodavajici nedodrzi 30ti denni lhutu na vyrizeni reklamace !
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    SATOO: v tomto pripade jasne - - tady se bavime o situaci, kdy reklamujes po 3 ci 4x a mas regulerni narok na odstoupeni od smlouvy a tedy vraceni cele castky, kterou jsi za zbozi utratil !
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    Jasne ze nektera prava zakazniku lze zneuzit, vychcankove byli vzdy a vsude, ale zakaznik by nemel trpet.
    Jak byste jinak resili situaci, kdy si koupite za 10 tisic digifotak a po tydnu hrani si s nim a testovani funkci zjistite ze spatne zaostruje (nezaostruje)? Reklamace. Mesic jste bez fotaku. OK po oprave fotak ostri. Za tyden odjizdite na dovolenou. Po navratu zjistujete ze vetsina fotek je rozmazanych. Ten krap uz zase neostri. Zase reklamace, dalsi mesic bez fotaku a z dovolene jen par fotek z jejiho zacatku.
    Po oprave uz tomu krapu stejne neverite. Sice ostri, ale vy stale sledujete pripadne vady a asi po 14 dnech fotak opet odmita ostrit. Na displeji to neni videt, na PC je to patrne. Je jasny ze tenhle fotak uz nechci, chci zpatky penize. Obchodnik nabizi vymenu. Byl bych hnup, kdybych na ni pristoupil, protoze aktualni cena je mnohem nizsi nez puvodni kupni a navic mezitim prisel na trh novy model, lepsi za stejnou cenu. Trvam na vraceni penez. Troufne si nekdo neco namitat? Nabizet mi vraceni mene penez? (vymena za stejny model je totez)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    .. nicmene i kdyz ucelovej, tak stejne je spatnej jeste vic nez jinej spatnej :-)) .. jinej ucelovej vyklad hovori o aktualni cene vyrobku na trhu, to ma alespon nejakou rovinu myslenkove relevatnosti ..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    SATOO: to je ucelovy vyklad prava, .. .. chce to nejakej precedens !
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    SATOO: opravdu ? .. to je dobre vedet :D .. myslel jsem, ze muze pripad podstoupit nejake zalobe, jako zpusobene ztraty, poskozeni firmy apod.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    .. prodejcum jde take o to, aby jsi si nenaklikal 5kusu blue-ray mechanik a pak se na to nevysral .. .. takze sami ve vlastnim zajmu to stylizujou do zavazne objednavky, tak aby mohli uplatnovat pripadne veskera sva prava - zeano ..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    SATOO: ve vetsine e-shopu (ted nevim jak alzac) mas - "potvrdit objednavku" ..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    .. me ale vice serou reklamace a ruzne pokurveny vyklady obchodniho zakoniku, jak je promitaj do svejch obchodnik podminek ruzni prodejci .. .. .. klasickej priklad, kterej uz jsem na NYXu nejednou probiral: ma clovek pravo na plnohodnotne odstoupeni od smlouvy a oni se mu snazi vnutit hotovost ve vysi aktualni ceny vyrobku (kolikrat jiz nedodavaneho, kdy cena je nizsi nez bazarova bezna apod.) ..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    add alza.cz - na SOSu tusim psali, ze jde o uzavreni objednavky - tj. pokavad uzavres objednavku pres NET tak to pravo mas .. .. alzac se branil, ze jde jen o booknuti, ale SOS vyklad je dle pravniku tak, ze jsi objednavku uzavrel .. .. to ze se celkove alzac i jini brani nemeni nic na tom, ze na to pravo mas - jde o to jak to uplatnit, nejlepsi hlaska je ".. mi vam to nevratime, klidne se snami sudte, nashledanou.. " v tu chvili se na to vetsina lidi vysere ..
    M3C
    M3C --- ---
    SATOO, PETER_PAN: problémem není fakt, že jsem neměl po ruce telefon. to je samozřejmě moje chyba.
    za problém považuju fakt, že jediný způsob, jak jsem se dozvěděl o tom, že u mě byli, byl nepřijatý hovor z neznámého čísla a jediný způsob, jak jsem se dozvěděl, co se děje s mým balíkem, byl ten, že jsem si po pár dnech z vlastní iniciativy vytelefonoval, že je na skladě na druhým konci Brna.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    Jeniik: Jak si to mohu ošahat? Pokud to koupím jako krabici, tak to sice můžu přednima rozbalit, ale už jsem to jednou koupil?
    BECKO
    BECKO --- ---
    PISTA1: to mi řekl jejich operátor, tak sem to brala za směrodatný
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    což je logické, protože pokud si to osobně přebírám, tak si to můžu ošahat, což při zaslání poštou jaxi nejde...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam