• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    .. prodejcum jde take o to, aby jsi si nenaklikal 5kusu blue-ray mechanik a pak se na to nevysral .. .. takze sami ve vlastnim zajmu to stylizujou do zavazne objednavky, tak aby mohli uplatnovat pripadne veskera sva prava - zeano ..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    SATOO: ve vetsine e-shopu (ted nevim jak alzac) mas - "potvrdit objednavku" ..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    .. me ale vice serou reklamace a ruzne pokurveny vyklady obchodniho zakoniku, jak je promitaj do svejch obchodnik podminek ruzni prodejci .. .. .. klasickej priklad, kterej uz jsem na NYXu nejednou probiral: ma clovek pravo na plnohodnotne odstoupeni od smlouvy a oni se mu snazi vnutit hotovost ve vysi aktualni ceny vyrobku (kolikrat jiz nedodavaneho, kdy cena je nizsi nez bazarova bezna apod.) ..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    add alza.cz - na SOSu tusim psali, ze jde o uzavreni objednavky - tj. pokavad uzavres objednavku pres NET tak to pravo mas .. .. alzac se branil, ze jde jen o booknuti, ale SOS vyklad je dle pravniku tak, ze jsi objednavku uzavrel .. .. to ze se celkove alzac i jini brani nemeni nic na tom, ze na to pravo mas - jde o to jak to uplatnit, nejlepsi hlaska je ".. mi vam to nevratime, klidne se snami sudte, nashledanou.. " v tu chvili se na to vetsina lidi vysere ..
    M3C
    M3C --- ---
    SATOO, PETER_PAN: problémem není fakt, že jsem neměl po ruce telefon. to je samozřejmě moje chyba.
    za problém považuju fakt, že jediný způsob, jak jsem se dozvěděl o tom, že u mě byli, byl nepřijatý hovor z neznámého čísla a jediný způsob, jak jsem se dozvěděl, co se děje s mým balíkem, byl ten, že jsem si po pár dnech z vlastní iniciativy vytelefonoval, že je na skladě na druhým konci Brna.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    Jeniik: Jak si to mohu ošahat? Pokud to koupím jako krabici, tak to sice můžu přednima rozbalit, ale už jsem to jednou koupil?
    BECKO
    BECKO --- ---
    PISTA1: to mi řekl jejich operátor, tak sem to brala za směrodatný
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    což je logické, protože pokud si to osobně přebírám, tak si to můžu ošahat, což při zaslání poštou jaxi nejde...
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    ROTTWEILER: na něco takovýho se ptali na SOS. odpověď:
    "Bohužel ve Vašem případě nemáte nárok na vrácení peněz nebo na výměnu zboží. Není-li výrobek vadný, ale pouze Vám nevyhovuje, není to zákonným důvodem pro jeho vrácení."
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    ROTTWEILER: přečti si jejich obchodní podmínky a pokud ti nezodpoví tvoje otázky, volej na hotlajnu či je nějak jinak kontaktuj.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    koupil jsem něco v alza.cz, objednal přes e-shop, zaplatil osobně, vyzvedl osobně. Mám to doma 5dní a nesplnilo to mé očekávání. Mohu to vrátit tak, aby mi vrátili peníze? Pokud ano tak jak postupovat?
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    M3C: .. jak pise satoo - to ze nemas po ruce telefon je tvuj problem - bud telefon pouzivas a mas u sebe, nebo ho mas celej den v kabelce a dovolat se ti je problem .. .. mezitim je proste jen situace ze sis odskocil na hajzl ..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: kdyz uz jsme u tech dorucovacich sluzeb (PPL, DHL apod.) .. jaka si tedka prijede pro balik i k soukrome osobe ? .. proste mi odmitl napr. DHL vzit objednavku na balik, ze ted uz jen pro firmy ..
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    BECKO: Na to jsi prišel kde? To sem si do nedávna myslel taky, ale bohužel!

    IV. Doručení zásilky

    1. Zasílatel obvykle obstará doručení zásilky v době do 18.00 hodin následujícího pracovního dne. Po dohodě s příjemcem nebo na základě „Dohody o doručení“ může být zásilka zasílatelem doručena odlišně od tohoto pravidla.

    2. Zasílatel vynaloží přiměřené úsilí, aby zásilka byla doručena v souladu s odst. 1 tohoto článku. Zasílatel však neodpovídá za škody, které vzniknou následně příkazci z důvodu nedodržení výše uvedené lhůty.

    3. Není-li zásilka na první pokus doručitelná, zanechá zasílatel na uvedené adrese písemnou zprávu o úmyslu zásilku doručit a pokus s doručením opakuje ještě jednou následující pracovní den. Není-li možno zásilku z důvodu na straně příjemce nebo příkazce ani na druhý pokus doručit, vyžádá si zasílatel další dispozice od příkazce. Případné další pokusy o doručení zásilky příjemci, krátkodobé uložení zásilky ve skladu zasílatele (maximálně 10 dnů) nebo přeprava zásilky zpět k odesílateli jsou však zpoplatněny.

    Co sem zjistil naposledy když sem když sem měl ve schrance papír ve smyslu: "byl sem tady a zejtra prijedu znova" tak po volání na centrum kde si mě přehazovali jak vařící brambor, sem si vyhádal číslo jeho mobilu, protože jsem tu zásilku nutně potřeboval, tak sem pak jel za ním 10 kiláků.
    prej maj jen soukromý mobili u kterých jim neproplácej hovory, tak se může vysrat na to někomu volat. Načež sem mu řek že teda seru na to nechat si posílat něco PPLkou od tý doby jen pošta
    BECKO
    BECKO --- ---
    PISTA1:
    M3C: no právě oni se maj ozvat 2 hodiny před doručením...mohli by se ale ozvat třeba i v den "nedoručení", aby na ně člověk jak debil nečekal že..jinak v brněnským depu mi to samozřejmě od rána nikdo nebere.)
    M3C
    M3C --- ---
    BECKO: moje zkušenosti s PPL nic moc. nevím, jestli je to jen tou čtvrtí, kde jsem v Brně bydlel, ale vždycky jezdil stejný chlapík který zásadně volal když jsem neměl po ruce telefon a když se nedovolal podruhý (nejvíc potřetí), tak mi nechával zboží na centrále na Slatině (= pěkná projížďka na kraj světa). Většinou bez upozornění, podle hesla "hledej, šmudlo".
    ale co jsem slyšel od známých, tak jsem jeden z mála :)
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    BECKO: Zásilek už dost někdy dobrý jindy na zabití co de si nechám posílat poštou protože vím že tam to bude uložený a nemusím cekat celej den doma na blbce kterej je jednou schopnej prijet v 10 ráno jindy v 5 večír. A doby kdy ráno zavolal a domluvil se jsou už nenávratně pryč.
    BECKO
    BECKO --- ---
    Zítra volám do Brna do depa a té ženské vysvětlím, že mi absolutně ničí pohled na doposud fungující zásilkový firmy a že je zodpovědná za veškerý újmy, který kvůli tomu budu mít.)
    CODE
    CODE --- ---
    BECKO: Ja mam s PPL jen ty NEJLEPSI zkusenosti ... mame v Podoli super osadku ,-)
    BECKO
    BECKO --- ---
    PAN_SPRCHA: tak tak
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam