• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    MOIRAIN: tak druhá zásilka už došla...asi po týdnu.
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    JUNGLER: já jsem objednala 4 věci dohromady za 18 dolarů, první dvě poslali po 14 dnech, třetí za 3,5 týdne a na 4. stále čekají...ten první balíček ještě nemám
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    MRTVY_KENNY: jo... kdyby mi hned napsali, ze nemaj na skladu, nebo, že budu muset něco doplácet tak to pochopim. Jak jsem ale uvedl, tak asi 3 dny po zaplaceni jsem od nich dostal mail, ze zasilka byla odeslana bez problemu :/

    A to co jsi uvedl jsem cetl taky. To se ovšem netýká toho free shipingu, ale právě EMS. Když chceš něco poslat přez EMS tak poštovný zdarma neni.
    Prez ten jejich web jsem to nerusil kvuli tomu jak me lakovali, ze uz to bylo odeslany..
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    JUNGLER: jako nechcu vyvolavat nejake ohne tady, ale doplatky na dopravu mas ve FAQ

    (Countries that we can currently ship EMS packages to:

    Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A, and Vietnam.

    If your country is not listed, please contact us by e-mail to request for a custom EMS quotation.)

    stejne jako to, ze objednavka se da kdykoliv pred odeslanim zrusit pres sledovani objednavky na webu, ne mailem.

    (Please do not request cancellation of an order by e-mail.)

    ty tri tydny bych tipoval, ze to zbozi nemeli skladem (nevim, ja takhle cekal kvuli tomu)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    JUNGLER:

    napis jak se to bude vyvijet, par zajimavych vecicek tam maji ;-) co sis objednal za ty 3000? ;-)
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    http://www.dealextreme.com/
    Na povrch se zdá být dobrým eshopem. Dokonce i po několika nákupech.
    Několikrát jsem u nich koupil pár ptákovinek za minimální peníze. Potom jsem zkusil obědnávku za cca 3000 a to byla chyba. Zaplatil jsem v pátek, v pondělí napsali mail, že zásilka byla odeslána.
    Následně čekám asi 3 tejdny a vono hovno. Po těch třech tejdnech mi napsali další mail, kde se dožadovali příplatku 45 $ kvůli tomu, že Čechy nejsou údajně v nějaký free zoně pro EMS. Tak sem je zprudil, že jako to ještě neposlali a že chci zpátky prachy. Ti zmrdi vůbec nereagovali na moje maily a po čtyřech tejdnech po zaplacení mi přišel mail s informací, že zásilka byla odeslána a že neručí za poškození, či ztracení zásilky poštou. Nehledě na to, že se ani neobtěžovali nějakym způsobem reagovat na moje výtky. Sem fakt hyper nasranej a hlavně sem zvědavej, co mi teda (jestli vůbec něco) přijde.
    COLBEN
    COLBEN --- ---
    VERUKEBA: tak se jeste podivej na srovname.cz na typ toho fotaku jestli ho za podobnou cenu nebudou mit jeste v jinem e shopu nez pixmanii
    MALKE
    MALKE --- ---
    VERUKEBA: Máme od nich dva foťáky, spokojenost (ale nereklamovali jsme).
    VERUKEBA
    VERUKEBA --- ---
    cau
    chci si koupit fotak na pixmania.cz ale sem z tech stranek dost nervozni. reklamace mi pride dost komplikovana a bojim se aby me nevobrali. co tu tak procitam tak asi 50 na 50 je nadseni a vztek... tak nevim nevim
    ARZA
    ARZA --- ---
    Čistě nááhodou s obchodema Zvířena http://www.zvirena.cz/ někdo zkušenost nemá?
    Chci objednat klec za bez koruny 1.800,- , ale nějak mě trochu zaráží že nereagují na e-mail s dotazem ohledně zboží... :\
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    UNDERDOOR: v ramci eu se ti v tom nemaj co vrtat
    co se pojisteni apd. tyka, tak to by si mel amazon ohlidat sam, aby to bylo v poradku a nehrozila kradez bez nahrady
    UNDERDOOR
    UNDERDOOR --- ---
    dotaz na amazon.co.uk: chci si objednat nejakej stuff od applu (konkretne 160GB iPod) a kvuli lepsi cene a nenutnosti platit clo jdu na amozon.co.uk, ovsem mam trochu strach... ze se mi v zasilce bude nekdo vrtat a nebo ze mi kluci z cesku posty zasilku ukradnou uplne. Nevim, kde se ve mne vzalo tolik paranoie, ale vzalo. Mate nekdo ykusenosti se zasilanim z amazon.co.uk do CR??? (v minulosti jsem si nechal posilat pouze knihy a posilat do Norska, kde jsem toho casu pobyval, a vse bylo v poradku a pomerne rychle, i kdyz sly vsechny knihy vlastne z USA). diky diky
    T_O_M
    T_O_M --- ---
    T_O_M: tak ledničku přivezli dva, dokonce přijeli přesně na čas, a odvezli starou, potvrdili i záručák atd. :) oproti velkým krámům typu electrowolrd aspol. sme ušetřili 2500 :) takže nakonec to proběhlo ok :)
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    jo aha uz vim softcom diky :))
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    LAAZI: mozna to bylo na jiraskove -.-
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    hele pls kdo je z brna nevite nahodou kterej e-shop ma (nebo aspon v cervnu mel) provozovnu na Capkove?
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    T_O_M: fajn obchod, uz jsem tam objednavala nekolikrat (hlavne to mame blizko na os. odber)
    T_O_M
    T_O_M --- ---
    no včera sem to objednal u elektro-partner :D tak sem zvědavej...
    televize mně bude za čas čekat ...
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    T_O_M: ja neco podobnyho resil s plazmou...velka telka..objednana z kasa.cz..jeste sem jim tam do poznamek psal ze ji potrebuju pomoct vynest do prvniho patra..typek prijel..vylozil sedesatikilovou krabici velkou jak krava..a odjel..:)
    T_O_M
    T_O_M --- ---
    Tak nakonec takhle:
    Datart: běžně maji závozníka ale v čechách už dráž spotřebič nekoupíte, v ceně ale máte již vše :) -
    takže v mém případě lednička AEG Electrolux S75398KG38
    http://www.aeg-electrolux.cz/node146.asp?ProdID=15929
    Datart - 22490Kč
    Maximshop.cz - 21960 Kč (lednice samotná taky dražší) ale mají závozníka po celý ČR
    možná maj závozníka i Okay spotřebiče, ovšem přivezou vám ledničku z nějaké prodejny v ČR :) což je vůbec síla :D cena byla 20900 nějak tak :)

    a pak teda sem objevil náhodou při hledání tyhle dva obchody:
    Azobchod.cz
    kde mají dvě ty samé lednice jednu za 17830 a druhou za 18550, nicméně závozníka maji za příplatek, celkem s poplatky za 19475
    (rozvoz se závozníkem jen praha)

    a
    Elektro-partner.cz
    18590Kč a se všemi poplatky okolo 19189 Kč...
    závozník taky a taky jen Praha

    ještě jsem našel http://www.elektro-kuchyne.net/ kde to vypadá, že jezdí se závozníkem taky po celé ČR
    cena 20340 ... poplatky všechny v ceně

    Hodně obchodů používá externí PPL, Toptrans a ty maj jen. jednoho řidiče, takže nějak tak :)
    VRATENKA
    VRATENKA --- ---
    T_O_M: my jsme tedy kupovali nedavno pracku, koupily jsme ji pres net v datartu, privezli novou, zapojili a odvezli starou, bez priplatku, mozna to bylo drzsi nez v jinym e-shopu, ale byli jsme spokojeny.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam