• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    ADAM
    ADAM --- ---
    PISTA1:
    CIA: myslimsi, ze duvod je jinde. clovek, ktery posila desitky zasilek denne proste s postou (vetsinou) umi pracovat.

    clovek, ktery jednou za pul roku neco po poste chce, tak to (samozrejme) udela ne uplne nejvhodnejsim zpusobem (typ zasilky, adresa, kterou udam eshopu atp..) - a z toho pak prameni nespokojenost.

    divili byste se, jaky blbosti jsou schopni lidi psat do adresy, kam si prejii zasilku poslat (spatne jmeno je pravidlem, ale casto treba uvedou dve jmena (nelze), nebo neuvedou adresni postu atp...)
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    CIA: To je jednoduchý vysvětlení. Pokud někdo nemá problémy tak není potřeba psát někam že to je v pořádku, ale jakmile je něco špatně tak nadává každej a v tu chvíli tady vydíš jenom negativní názory a občas nějakej pozitivní.
    CIA
    CIA --- ---
    Ad pošta - já teda nevím, taky dostávám a posílám týdně několik desítek zásilek a problémy jsou s mizivým % z nich. Samozřejmě, že se chyby objeví jako všude, kde dělají lidi, ale nemám z pošty takovou palbu negativních zkušeností, jak to vypadá podle předchozích příspěvků v téhle diskuzi ;)
    KEEPITUNREAL
    KEEPITUNREAL --- ---
    JIXIPEN: To mi připomíná moji poslední zkušenost s poštáky... Posílal jsem balík, obyčejně, balík ale na místo nepřišel....Adresát chodil na jeho poštu, já na svou, potom i na hlavní poštu a nikde nebyl... )) No asi po dvou měsících se mi vrátil s podruhé přeškrtnutou adresou odesílatele (?!) a s vysvětlením, že se to stává, že si ho mám příště pojistit. Asi svoje zaměstnance málo motivujou, protože jejich přístup byl dost otřesnej.. ))
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAM je holt ta vyjímka potvrzující pravidlo, že s Českou poštou to není jednoduché :-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    číslo doporučené zás. začíná R a je šestimístné. pokud má některá jiné číslo (např. začíná BX), pak to je balík. takže se na to dá snadno mrknout.

    jinak je divný, že to teda nenašla. další častá chyba je, že je přehozený jméno a příjmení - takže je potřeba ještě zkusit v tom seznamu vyhledat i podle křestního jména
    JIXIPEN
    JIXIPEN --- ---
    ADAM: Ale když mi ho po telefonu našli mezi doporučenými dopisy, nic o balíku neříkali.
    ADAM
    ADAM --- ---
    NENUFER: velice snadno. může mít rozměr 10x10cm, ale stačí udat cenu 600kč a už je z něho balík.

    a pak se není co divit, že jej paní mezi dopisy nenajde. naprosto nevím, jen tipuju, že toto byl podobný případ.
    NENUFER
    NENUFER --- ---
    ADAM: odkedy je dopis balik? :-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    JIXIPEN: osobně si myslím, že zádrhel v tomhle případě bude v tom, že pošta má zvlášť evidenci doporučených dopisů a zvlášť balíků.

    nehledale poprvé jen mezi balíky?
    JIXIPEN
    JIXIPEN --- ---
    Chcete dnešní zážitek z pošty? Máma minulý čtvrtek odeslala doporučený dopis. Ve schránce typicky nic, nejsem si jistá, zda jsem v pondělí byla non-stop doma, v pátek určitě ne.

    Partner (adresát) šel dneska na poštu, vyzvedl 2 dopisy co tam měl a ptal se, zda tam fakt nic jiného pro něj už není. Ne, opravdu není. Volám mámě, kdy přesně to šlo - a volám na poštu, jak se tedy řeší dohledání zásilky - že přes podací lístek musí odesílatel. Fajn: "Mohla byste se prosím ještě podívat, zda to opravdu nemáte tady na poště?" "jak že jste říkala to jméno... jo, je to tady ... PSČ odesílatele ... to sedí".

    Ale myslím, že to je specifikum některých poboček. Na poštu v Úvalech si nemůžu stěžovat.
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    JUNGLER: Ano ADAM má z větší části pravdu. Zásilka přijde na mezinárodní provoz 120, kde jde do celního skladu a až ji celníci(tj. nezaměstnanci pošty) vydají, tak teprve může jít dál. Co se děje dál na cestě je věc pošty, ale co se děje v celnici není věcí pošty. Jak jsem psal, nikdo nečekal, že nárůst zásilek ze zahranicí bude tak extrémní a zkrátka pošta je na změny dost pomalá. Ono vybudovat fungující logistické centrum nejde za rok..
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    ADAM: mě je celkem jedno, kdo to má... prostě to nemám já a visí to na stodvacítce. S celníkama sem mluvil a ti me poslali do riti, at si to zjistim u postaku, tak ja uz nevim.
    ADAM
    ADAM --- ---
    JUNGLER: typický příklad naprosto zbytečně vytvářené špatné pověsti pošty... s tímhle pošťáci naprosto nemají co do činění. blokují to celníci.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    _OZZY_: mě už tam vysí balík z dealextreme o hodnotě cca 3000 asi 3 tejdny... sem pekne nasranej... postaci podelani. Když sem tam volal, tak si me prehazovali mezi ruznejma kancelarema celej den. Asi 20 hovoru sem udelal a nedobral sem se vysledku.
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    ZIVOTABUDIC: ok, diky...
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    _OZZY_: Co celnice zachvání .. peklo(Česká pošta) těžko vrátí ;o) Většinou se to protahuje o 14 dní. Ale měli na mezinárodní 120 posílit celníky, ale kdo ví, jak to dopadlo. Za poslední 2 roky se počet mezinárodních zásilek ztrojnásobil na tu samou technologii a počet lidí.. takže tak.
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    Zdravim...
    Netusite nekdo, jaka je hranice pro baliky (knizky a US Amazonu), aby prosli celnici bez cla?
    A pripadne jak dlouho procleni trva? Objednaval jsem pocatkem zari a zasilku mi rozdelili na 3 kusy. Prvni dva uz dosly bez cla, ale treti se imho zdrel na celnici, nebot je podstatne drazsi...
    KAZUO_KIRIYAMA
    KAZUO_KIRIYAMA --- ---
    TIKVIK: co Advanced Shops: http://www.bookfayre.cz
    NENUFER
    NENUFER --- ---
    Posta je jeden velky bordel podla mna, nam zase chodia vsetky slovom vsetky baliky rozlepene a zalepene paskou Ceske posty. Proste kotrola :-) Este ze s pani na poste sa da dohodnut a zavolat jej nech mi to tam necha aj jeden-dva dni po termine vyzdvihnutia. Za to si nemozem vynachvalit PPL ti mi to dorucuju aj s telefonatom a ked nie sme doma tak nam to po dohode nechavaju u susedov - dochodkyna furt doma. Za to od GP sme zasielku lamali s 5 telefonatmi asi 2 tyzdne - adresat nenalezen, adresat odmitnul - keby ten debil si aspon pametal dovod co si vymyslel predtym :-)
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    ideon.cz to delal, ale ted uz to nevypada
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    TIKVIK: afaik tu sluzbu nabizel "krakatit" sveho casu, ale od te doby uz ma jineho majitele, a snad Big Ben v Malé ?Štupartské?/Štěpánské
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam