• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    THRASHER
    THRASHER --- ---
    VYWERN: je to o tom, ze dneska ma eshop kazdej kreten. eshop prodava za tebe, dokud se neco neposere nebo nejde standartni cestou. od takovyhle kretenu je pak tezky neco vyresit v klidu.
    kdyz jsem tam prijel do toho jejich kramu - teda kramu, to byl kumbal 2x2m a v nem dva brachove, oba asi na stejny urovni jednani, vypadali ze o zenu nikdy nezavadili natoz aby smocili.. kdyz jsem tam videl pohazeny krabice, papiry, techniku, tak mi bylo jasny, z to nebude jen tak.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    THRASHER: no jak to tak ctu, tak nikdy. Muze se stat, ze neco prijde spatne nebo rozbite atd. Ale pokud to prodejce pak nemini resit, tak je neco spatne. vzhledem k te neochote a jednanim ve stylu - polibte mi. Myslim, ze se tomuto obchodu vyhnu obloukem.

    Prijde to jenom me nebo posledni dobou je to s tema eschopama nejak na levacku?
    THRASHER
    THRASHER --- ---
    www.pc-hardware-shop.cz
    --- tezce nedoporucuju, pote co jsem si tam koupil zbozi v hodnote 2,5k uz nikdy vice. zbozi prislo ponicene avsak s nalepkou od vyrobce. nejdriv to davali za vinu dopravci a nechteli vubec nic resit, ze to je moje vina, ze jsem si jedno po druhym nezkontroloval na koleni na ulici. nakonec kdyz jsem to vezl do prahy 140km osobne k nim, tak rekli ze to je divny a ze to teda zkusi u vyrobce reklamovat. rekli, ze se ozvou do druheho dne.. kdyz jsem jim volal po tydnu, tak mi rekli, ze jeste nemeli cas. po 14 dnech to same.. tak jsem nechal cas plynout. 29. den po prevzeti do reklamace opet volam a opet dostavam stejne vysvetleni. vcera, 12 dní po reklamacni lhute jsem to nevydrzel a volam jim co jako bude. rekli ze jeste nevi a ze mi zavolaj do pul hodiny. nic.
    tak dneska volam znova, po zmince, ze to s nima budu resit jinak a ze uz mi zkoncila trpelivost, mi rekli, ze mi vrati penize. tolik minusu si asi nezaslouzi, ale za tu drzost, neochotu, dobu ano.
    pokud u nich chtete neco koupit doporucuju se ohlizet na kazdou sebemensi malickost.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    MRTVY_KENNY: Hned sem tam volal co to jako teda vykrejvaj kdyz se jim nepodarila moje objednavka z nedele na kterou maj veci skladem../posilaj do druhyho dne..je streda/...zenska mi sdelila ze vidi ze obe veci maj dole na sklade a ze je hned posilaj, takze je zejtra budu mit....na to se da rict proste jenom mikova ikonka


    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    KOUDY: a mas po starostech :o)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    tak zkusenost z http://www.nakupka.cz/
    objednal sem 1 s tim ze oboji maj skladem..
    nejdriv zenska psala ze mi nezarucej ze mi s tim ridic pomuze do bytu..napsal sem teda ze ok..ze si to s nim zaridim a v nejhorsim to neprevezmu proste, protoze stokilovou lednicku sam do patra tahat nebudu..

    potom dva dny nic..a dneska mail..

    Dobry den,
    vami objednany produkt: Chladnička komb. LG GR-Q459BTZA, Mikrovlnná
    trouba Zelmer 29Z010 stříbrná
    vase objednavka: XXXXXXX

    se nam nepodarila vykryt ve slibovanem terminu. Muzeme zakazku ponechat
    v nasem systemu s tim, ze budeme cekat na naskladnenim produktu nebo
    mame zakazku stornovat.

    ADAM
    ADAM --- ---
    mínus pro elektro-koscom.cz

    - objendáno zboží, které je udajně "ihned k odběru". os. odběr- prý pošlou email, až bude na prodejně připraveno
    - po týdnu pořád nic, tak jsem napsal email, kdy si to můžu vyzvednout
    - a odpověděli zmatenej email, že zboží bude expedováno tento týden.


    čili mínus za dobu dodání (ihned znamená klasicky čtrnáct dní) a za zmatky - píší expedujeme a já si přitom chci vyzvednout osobně.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    //spam
    alfa ma tenhle tyden akci zbozi na splatky - splatka vypoctena na 36mesicu a pokud doplatite v 6 mesici zbytek ceny, je vse bez navyseni.

    http://www.alfacomp.cz/php/index.php?eid=120H42
    VANJA
    VANJA --- ---
    kamennyobchod.cz
    jako celkem v pohode, ale priste bych uvital kdyby me o dodani zbozi informovali alespon s puldennim predstihem, a ne ze me bude znicehonic v sedum rano klepat DHL na dveře.:)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Objednal sem z http://www.nakupka.cz/ stokilovou lednicku a do poznamky napsal ze potrebuju aby mi ji vytahli do prvniho patra. Tak sem zvedavej. U kasa.cz nebyl problem.
    VANJA
    VANJA --- ---
    no je otazka, jestli to ze odberateli nedal nikdo vedet ze zbozi je naceste je jeho problem viď.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    KALHOTKA: no spis to je o ridici mi prijde, nekdo pocka, nekdo se s tim nesere a kdyz "nestiha", tak ho nezajima nic. jsem zazil akci, kdy mi nejdriv zavolal, ze je 200m od baraku, tak jsem vylezl, nikde nikdo, pak nezvedal asi 10min telefon telefon a pak mi rekl, ze nema cas a uz je na ceste pryc.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    KALHOTKA: PPL je desna sluzba, mam s nima jak soukrome tak pracovni zkusenosti velmi spatne. Radsi pouziji postu nebo DPD, kdyz obchod nabizi poslani jen po PPL, tak se dost casto rozmyslim, jestli to objednam nebo nenajdu radsi jiny obchod. Protoze aby z cca 6ti PPL se 4ma byly nejake problemy mluvi za sve ...

    Jinak ja ted zkusenost s www.fotoskoda.cz a nic moc. Po dosti drahe a zaplacene objednavce volam po 4 dnech, kde to jako je a slecna nevedela naprosto nic, udajne tam nemaji vypis z uctu a ze ten den prijde. Rikam ok, pockam jeste den. Druhy den jsem volal, vzal to nejaky chlap, ten uz nastesti vedel vic a po tom co jsme si ujasnili, ze opravdu tu objednavku tam mam a uz i docela dlouho zaplacenou (nemohl ji najit) se mi omluvil a zbozi jeste ten den poslali. No mavl bych rukou kdyby slo o neco za par korun, ale vzhledem k tomu, ez to byla objednavka v radove 10ti tisicu, tak u nich uz nikdy. Kdyz si neumi tohle pohlidat, maji tam bordel a tem lidem prachy davat nebudu.
    VANJA
    VANJA --- ---
    slusny.:)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    KALHOTKA: a co to bylo, tam vidim jenom za 270, zadna za 420...
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    RETAL: tak
    RETAL
    RETAL --- ---
    ADAM: Běžný, ovšem nikoliv normální stav.
    ADAM
    ADAM --- ---
    no jo, ale to jsou světlý vyjímky. 90% eshopů (který ti třeba vyjednou na zboží.cz) jsou jen affily, často to zboží ani v životě neviděli - často vypadaji všechny stejně....

    že eshopy nedrží skoro nic skladem a skoro u všeho uvádějí dostupnost skladem, to je taky běžná praxe. příp. co skladem není, tam se napíše "běžně do 4 dnů" a ve výsledku to začnou zjišťovat, až si někdo objedná (a může to trvat taky dva měsíce).

    naštěstí je tady fin. krize, tak by nějaká část takovýchto obchodů mohla třeba zkrachovat... :-)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ADAM: jak bezny stav?...nakupuju u alzy a tam to neni...Maj neco skladem..objednam to a fakt to skladem maj...tak proc to tak nemuze mit i vetsina jinejch eshopu?..u kasy hned vidim ze je to bud skladem..nebo skladem v externim skladu...Ale kdyz vidim eshop kde maj napsano "6 kusu skladem"..volam tam a dozvim se ze skladem nemaj ani jeden a ze na externi sklad prijdou az v druhy pulce brezna,..tak fakt kroutim hlavou.
    KULA
    KULA --- ---
    A nebo divochů
    ADAM
    ADAM --- ---
    naprosto běžný stav, divím se, že se tomu ještě někdo diví.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam