• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    ANNYSEK: ctu to pozde,ale k asosu. Objednal jsem si zbozi, platba atd vse probehlo ok, jen jim trvala expedice, cca za 5 dnu to poslali. Po 14 dnech zasilka nikde, tak se zacalo patrat, kde to je. No zjistili jsme, ze napsali na dodavku jinou adresu. Misto do Zlina to slo nekam do Bystrice. Probehla email komunikace ve smyslu, co to je za vtip. Omluvili se a hned jak se jim zasilka vrati, ze ji poslou na spravnou adresu. Cekali jsme a za 3tydny porad nic, zase se omlouvali, ze jim to z CR jeste neprislo, cekali jsme dalsich 14 dnu a poslali uz nasrany email, ze chceme vratit prachy, kdyz to nejsou schopni dorucit. Opet omluva z jejich strany asi 40 pismem SORRY :D a za 5 dnu jsem to mel doma s tim, ze mi na ucet prislo vracene postovne...asi financni omluva. Tzn, platba probehla ok, komunikace s nima taky nebyl problem, jen posrali expedici, to se stat muze. Budu si od nich zase neco objednavat, uvidime.

    SAGEMA: pixmania je ok, pokud maji zbozi skladem a nemusis ho reklamovat. Jinak je to pruser firma, reklamace se resi slozite, stavaji ce pripady, kdy po zaplaceni najednou zbozi neni na sklade apod. Maji nejnizsi ceny, to ano, ale servis nic moc. Tak preji aby fotak slouzil :)

    A ja mam ted velmi spatnou zkusenost s www.unitedshop.cz ktery spada tusim pod www.snowbitch.cz Objednavka kratasu, prisly ok (jen to baleni ve me budilo hruzu, nebyly ani v sacku nic, krabice spatne zalepena), jenze byly male, takze jsem je hned 4 den poslal zpet s vyplnenym protokolem o vraceni zbozi. Za 3 tydny prislo potvrzeni na email, ze to obj byla stornovana. Prachy ale nikde. Tyden jsem cekal a pak jim psal na email, kdy prijdou. Odpovedeli za tyden a nic neprislo. Dalsi email, zase odpoved, ze uz to urcite posilaji. Tyden jsem byl doma a nic a pak jsem jel pryc, po 14 dnech porad nic. Telefon tam vubec nebrali asi 6x jsem to zkousel, ale omylem mi poslal jejich zamestnanec svou vizitku, tak jsem volal primo jemu. Moc se omlouval a domluvili jsme se, ze penize posle slozenkou. Neposlal. Takze dalsich 14 dni cekani a ted jsem tam volal,omlouvali se, ze zapomneli poslat a ze to daji na postu. Takze opet cekam. Vetsi bordel jsem nezazil.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ANNYSEK: tomu moc nerozumim, kdyz nejakou kartu neberou, tak v tom pripade nemaji co vracet, ne? to je takovy dost informacni gulas. ale neporadim.
    ANNYSEK
    ANNYSEK --- ---
    Mate prosim nekdo zkusenosti s nakupem na asos.com? objednala jsem so penezenku, vse ok a pak jsem se od tri lidi zaroven dozvedela, ze jim pak nic neposlali, i kdyz se jim penize strhly, pry neberou cesky karty kvuli bezpecnosti nebo co a pak trvalo desne dlouho, nez jim ty penize vratili..
    Tak by me zajimalo, jestli je to normalni a tim padem s tim mam pocitat, nebo jestli to tak je jen u urcitych karet a muzu mit nadeji?
    KULA
    KULA --- ---
    ZONICEK: Cena je takova, za jakou jsi to koupil v tom danym okamziku. Stejny mechanismus jako pri reklamaci...Taky ti musi vyplatit puvodni cenu.
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Objednal jsem si
    http://www.pcexpert.cz/lcd-monitory-bez-tv-tuneru-s-uhloprickou-21-24-palcu/samsung-syncmaster-2494hs-ls24kivkbq-edc?v=416415
    za 5400,- druhej den mě přišlo, že ho nemají, ale že bude za 14 dnů. A teď stojí 6000,-
    Můžou mě změnit pak i tu cenu, nebo stou už hýbat nemůžou... Nikde jsem nenašel nic naco se kdyžtak odvolat. díky
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    http://www.nejlevnejsisekacky.cz/
    osobni odber
    30.6. 23:30 objednano, kolem 8h rano sms, ze je k odberu a ted uz je doma.

    trosku zvlastni je status objednavky na webu, ktery je porad "vyřizuje se", ale to je v tomto pripade vedlejsi.
    BONGO
    BONGO --- ---
    chystam nakup na http://www.opticsplanet.net ,kdyby se chtel nekdo pridat..
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    http://eshop.shotboardshop.com/

    boty dobirka. patek vecer objednano, v pondeli poslano, v utery k vyzvednuti na poste (doma jsem nebyl).
    RUSTFIZZLE
    RUSTFIZZLE --- ---
    Chystám se objednat si něco z https://www.esseyepro.com - chce se někdo přidat? Osobní předání Brno/Praha, jinak poštou :)
    KULA
    KULA --- ---
    Velke plus pro sexshop ruzovyslon.cz . Udelal jsem objednavku ve stredu v noci. Chtel jsem to poslat ceskou postou. Omylem jsem vsak zapsal do poznamky pro obchodnika "D", a z toho mylne usoudili, ze to chci pres DPD.
    V patek jsem volal na DPD, ze chci zmenit dodaci adresu a nebo urcit hodinu dodani. Pochopitelne, ani jedno neumeli. Tak jsem volal do ruzovyslon.cz, ze to zkonili, ze si to nemuzu takhle vyzvednout a radsi si to vezmu na kamenem obchode. Dostal jsem odnich velkou omluvu, a slib, ze to same, co jsem si objednal, mi poslou jeste v patek znovu ale pres EMS abych to v sobotu rano mel. A jak rekli, tak se stalo. Takze pohodaaaaa....
    THEFISH
    THEFISH --- ---
    CITRONAK: kupoval jsem u nich wifi router, ale sel jsem si pro nej pesky, neb je to nedaleko. objednal jsem ho nekdy pozde odpoledne a druhy den rano mi prisel mail, ze zasilka uz je pripravena. dalsi den jsem tam zasel a vsechno v pohode. cena byla tehdy nejlepsi co jsem nasel. reklamovat jsem nastesti zatim nemusel a rad se bez toho obejdu i nadale :o))
    CITRONAK
    CITRONAK --- ---
    Máte nějaké zkušenosti s http://www.netfox.cz/ ??
    Díky
    YMP
    YMP --- ---
    Moje posledni zkusenost s obchodni-dum.cz je taky dobra. 8.6. vecer objednavka elektronickych chuvicek pro mimco (zpet mail s potvrzenim objednavky); 9.6. rano prislo potvrzeni, ze jsou skladem a budou expedovany, kolem poledne prisel dalsi mail s cislem baliku; 10.6. rano je zasilka doma (slusne zabaleny, se vsema papirama)
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    LEGI: tak zrovna s obchodni-dum.cz mám několikerou vynikající zkušenost a nejen já, kupovala jsem foťák, TV, žehličku, kuchyňský robot atd...
    LEGI
    LEGI --- ---
    nakupuj.com (nejak sem vytusil, ze maj alter ego v podobe obchodni-dum.cz nebo naopak) ..

    objednavka digitalni kamery - na webu nebyl uveden vyskyt/nevyskyt zbozi na sklade, ni doba dodani - no po par mailech typu "objednavku jsme zpracovali" nebo "objednavku prave travime" a asi 3-4 dnech necinnosti se mi ozvali s tim, ze kamera bude nejdriv do 10 dni a mozna jeste dyl.

    motivovat me k cekani nechteli, takze storno. chjo - asi se uz prijima za dany, ze vetsina sortimentu eshopu se vozi z "externich skladu" (i kdyz jsou treba v Cine nebo kde), porad bych ale cekal sakra pruznejsi jednani a rychlejsi dodavku.
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    NEVENA: no, je to multi level, existuje tam pyramidální model prodejců...ale jiného stylu než Amway, na který mám osobně pifku.
    SENIN
    SENIN --- ---
    ALEXIS: jj to jo no, ale lidi to většinou dělaji pro peníze.
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    SENIN: pokial z toho chces vytrieskat nejake prachy, tak ano, musis registrovat a chovat sa ako obchodnik s teplou vodou... pokial to chces v podstate pre seba a blizke okolie, aby si mal tu kozmetiku lacnejsie nez je v katalogu, tak nemusis nikoho registrovat, jednoducho mas sam tie vyrobky o nejakych 25% lacnejsie (ked je akcia i o viac) a nemusis ani nikomu nic predavat, v skladoch nie su nasadene ziadne minimalne mnozstva na desiatky kusov, mozes kludne kupit i len dva sampony v jednej objednavke... :)
    SENIN
    SENIN --- ---
    NEVENA: to neni zas tak úplně pravda. registrovat musíš taky. znám plno lidí co do toho navezli celou rodinu, aby z toho měli peníze
    NEVENA
    NEVENA --- ---
    MOIRAIN: Nee, to je spíš osobní prodej, nelejou ti do hlavy jak je důležité registrovat kamarády, ale spíš jak prodat zboží...
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    MOIRAIN: Diky za priblizeni situace, takze nebudu pritelkyni zakazovat to kupovat, kdyz to neni tak hrozny s tou mozkomazaci opicarnou :-)
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    ROUMEN: Oriflame a Avon jsou MLM, ale není to letadlo, jako jo, máš něco z prodejů těch, co jsou pod tebou, ale momentálně je prodejce každý třetí, takže to není žádná sláva, ale nikdo tě nenutí verbovat nový, nemusíš si nic kupovat do foroty, vstupní poplatek je v rámci velmi častých propagačních akcí nulový, na školení chodit nemusíš, můžeš si v klidu koupit sem tam něco pro sebe, sem tam něco prodat a máš to o 25 % levnější (platí pro Oriflame), nikdo do tebe nehustí bludy a pokud máš něco v kebuli, tak i filtruješ ty pindy o úžasných přípravcích...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam