• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    ANTTOSH
    ANTTOSH --- ---
    http://www.ncentrum.cz/

    obrovske plus pro tento eshop, byl mi schopen na posledni chvili zajistit fotak, ktery jsem objednaval na posledni chvili a potreboval, aby mi prisel hned druhy den, podle heureka.cz mi u tohoto obchodu vysla 3. nejlevnejsi cena, pricemz obema predchozim shopum, by doruceni trvalo dele nez 3 dny. Rozhodnu doporucuji.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    www.i-obchod.cz
    trosku prodleva, jinak bez problemu (objednano 5.8.2009 dopoledne, stav "obvykle do tydne", odeslano 17.8.2009)
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Asi by byla veliká pruda si tam koupit něco drahého co nemají skladem a pak jim zavolat, že se manželka spletla, ale dá ti jenom 60% ceny a že jsi si myslel, že tohle je u nich normální praxe smlouvání s cenou :))
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    UBU: podivej se jake maji podminky. Protoze vetsina inet obchodu po objednani vygeneruje automaticky objednavku nebo potvrzeni objednavky, ze byla prijata. Ale nemusi byt schvalena. Tohle docela casto resi megapixel...ma to i popsano..
    - Po vytvoření (odeslání) objednávky zákazník obdrží automatickou odpověď, která obsahuje informaci o úspěšném přijetí, způsobu naší další komunikace a přesné specifikaci objednaného zboží včetně cen. Potvrzení objednávky je uskutečněno až po telefonickém potvrzení objednávky zaměstnancem společnosti MEGAPIXEL s.r.o.

    Tzn, dokud ti nezavolaji, objednavka neni platna.

    To, ze nekdy nezavolaji a objednavka ti prijde apod je bohuzel spatny servis dane firmy, ale s tim nic nenadelas, max zvolit jinou.
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Tohle jsem bohužel řešil už 2x. Je to tím, že tyhle obchody mají automatizované ceny importem od dodavatelů. Oni si tam pak přičtou určité procento a automaticky se jim to hodí na web. Jednou jsem takhle objednal Navigaci asi o 1500 levnější než se dá sehnat (v tu dobu to mělo takhle asi 20 obchodů) a druhý den přišel e-mail stím, že to takhle nemůžou prodat (změnili to na webu a i všechny ostatní obchody) , že to zvoral dodavatel a že to můžou dát za cenu od dodavatele (byla menší než se dala na netu sehnat - přišla emailem i omluva a tak jsem to zval) druhá byla od řetězce mall.cz který má spoustu shopů a co jsem se dočetl na internetu tak to takhle dělá běžně - dá nízkou cenu - dodání2-3 dny. Objedná - zjistí že to za to teď neseženou a tak to protáhnou o 14dní... a pak zase o 14 dní atd.. atd...
    Když jsem se informoval co se stím dá dělat, tak jedině k soudu. Můžeš na ně poslat ČOI, ale ta nemá právo rozhodnout, může pouze udělit pokutu za to jejich chování, ale to ti přímo nepomůže.
    KULA
    KULA --- ---
    Tak tak, jim je to jedno, oni ti to prodat nemusi. Kdyby se ti to stalo nekde u vodafonu nebo o2, asi by ti to za spatnou cenu prodali aby na sebe jeste upozornili ale jinak? tezko...
    ADAM
    ADAM --- ---
    a co tím jako získáš? nemůžeš nikoho nutit ti něco prodat. navíc chybu v ceně může udělat každej.

    neexistuje ani nejmenší šance, že bys měl nějakou páku, jak je přinutit ti zboží prodat, když oni nechtěji.

    pokud chybu neopravili a na webu pořád mají špatnou cenu, tak je můžeš aspoň pomluvit v diskusích, jako je tato..
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    UBU: na tu ČOIku si rovnou zavolej.
    UBU
    UBU --- ---
    Ahoj, mam dotaz, objednal jsem na internetovém obchodě tělo fotoaparátu + objektiv za dost dobrou cenu, objednávka normálně prošla, zboží sem objednal. Potom přišel email s potvrzením o přijetí objednávky a s přidělením číslem, načež mi mi volal člověk z toho obchodu, že to mají špatně naceněno a že mi to za tuto cenu neprodají a byl docela drzej. Teď přišel email, že zboží již nejde dodat a objednávka je stornována. Tak mě to dost nasralo, maji bordel, nebo klamou kupujícího, nicméně ani jedno není můj problém a moje chyba. Nevíte jak v tom případě postupovat a jestli má cenu se s nima hádat? Na stránkách ČOI sem nenašel nic a kam se obrátit jinam nevim... Dík za každou radu.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    i4wifi pozitivní objednáno v pátek v nočních hodinách (placeno kartou) a v pondělí dodáno. Navíc jsem díky nepochopení fungování online platby kartou poslal o několik haléřů méně.
    TBC
    TBC --- ---
    FALLENANGEL: neboj se zavolat... par veci jsem tam kupoval a vzdycky ok, i podpora.. nekdy je lepsi zavolat...
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    Mám negativní referenci na 123mp3.cz. Zboží dorazilo během několika málo dní, ale když jsem se s nimi snažil komunikovat pomocí jejich webového formuláře abych si vyjasnil, jak provést reklamaci, tak ticho po pěšině.
    ADAM
    ADAM --- ---
    na DE mi pořád dluží nějaké zboží. už je to asi 9 měsíců, pořád ho nemají a já už zapoměl co jsem si to vlastně objednal..
    KULA
    KULA --- ---
    Cus, shanim obdobne shopy jako Dealextreme a focalprice. Znam asi jeste dalsi 4 ale ty nenabizi postovne zdarma. Nicmene, internetem se suska, ze jsou jeste dalsi shopy s postovnym zdarma a podobnou nabidkou jako DX a FP. Nezna nekdo?
    Jinak jak na DX tak na FP jen pozitivni reference mam.
    ARZA
    ARZA --- ---
    Znova kladna zkusenost s obchodem EXO-EKO
    Objednavka prijata ve stredu rano, v patek rano volal ridic ze je na ceste. Dala se s nim dohodnout hodina, byl prijemnej.
    Vsechno dorazilo vporadku a navic dovoz byl zdarma, protoze jsme meli objednavku nad 1500,-
    WIL_M
    WIL_M --- ---
    ahoj, hledal jsem zde reference na azobchod.cz a našel dvě spíše negativní. našel jsem u nich paměťovku do foťáku o sedm stovek levněji než v obchodě, ve kterým běžně nakupuji a mám k němu důvěru. vzhledem k tomu, že jsem četl, že se za osobní odběr platí takový peníze, nechal bych si to poslat poštou. mají i tam nějaký zádrhel typu balné za stovku nebo tak něco? má s nimi ještě někdo zkušenost, prosím?
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    OFFINKAA: do CR posilaji, ale musi to byt veci primo od Amazonu a ne od tretich prodejcu...
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    mate nekdo zkusenost s nakupem knizek pres amazon.com? nechce mi to vzit moji shipping address...neposilaji do CR nebo tam musim neco zmenit...?
    Kdyz tak posta . dik.
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    VYWERN: děkuju za přání, doufám, že fotit bude dobře. Zatím se s ním seznamuju a bohužel se mi zdá, že kvalita fotek není moc dobrá. Při přiblížení fotky na displeji, abych zkontrolovala její ostrost, není fotka ostrá. Doufám, že je to jen mou neznalostí jak tenhle foťák používat...
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    ANNYSEK: ctu to pozde,ale k asosu. Objednal jsem si zbozi, platba atd vse probehlo ok, jen jim trvala expedice, cca za 5 dnu to poslali. Po 14 dnech zasilka nikde, tak se zacalo patrat, kde to je. No zjistili jsme, ze napsali na dodavku jinou adresu. Misto do Zlina to slo nekam do Bystrice. Probehla email komunikace ve smyslu, co to je za vtip. Omluvili se a hned jak se jim zasilka vrati, ze ji poslou na spravnou adresu. Cekali jsme a za 3tydny porad nic, zase se omlouvali, ze jim to z CR jeste neprislo, cekali jsme dalsich 14 dnu a poslali uz nasrany email, ze chceme vratit prachy, kdyz to nejsou schopni dorucit. Opet omluva z jejich strany asi 40 pismem SORRY :D a za 5 dnu jsem to mel doma s tim, ze mi na ucet prislo vracene postovne...asi financni omluva. Tzn, platba probehla ok, komunikace s nima taky nebyl problem, jen posrali expedici, to se stat muze. Budu si od nich zase neco objednavat, uvidime.

    SAGEMA: pixmania je ok, pokud maji zbozi skladem a nemusis ho reklamovat. Jinak je to pruser firma, reklamace se resi slozite, stavaji ce pripady, kdy po zaplaceni najednou zbozi neni na sklade apod. Maji nejnizsi ceny, to ano, ale servis nic moc. Tak preji aby fotak slouzil :)

    A ja mam ted velmi spatnou zkusenost s www.unitedshop.cz ktery spada tusim pod www.snowbitch.cz Objednavka kratasu, prisly ok (jen to baleni ve me budilo hruzu, nebyly ani v sacku nic, krabice spatne zalepena), jenze byly male, takze jsem je hned 4 den poslal zpet s vyplnenym protokolem o vraceni zbozi. Za 3 tydny prislo potvrzeni na email, ze to obj byla stornovana. Prachy ale nikde. Tyden jsem cekal a pak jim psal na email, kdy prijdou. Odpovedeli za tyden a nic neprislo. Dalsi email, zase odpoved, ze uz to urcite posilaji. Tyden jsem byl doma a nic a pak jsem jel pryc, po 14 dnech porad nic. Telefon tam vubec nebrali asi 6x jsem to zkousel, ale omylem mi poslal jejich zamestnanec svou vizitku, tak jsem volal primo jemu. Moc se omlouval a domluvili jsme se, ze penize posle slozenkou. Neposlal. Takze dalsich 14 dni cekani a ted jsem tam volal,omlouvali se, ze zapomneli poslat a ze to daji na postu. Takze opet cekam. Vetsi bordel jsem nezazil.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam