• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    SENIN
    SENIN --- ---
    ZOOEY: já od nich kupovala a žádnej problém, nechala jsem si to posílat na US adresu a pak přes shipito domu. takže já dávám AE.com plus
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    mobilky.cz
    osobní odběr v pohodě

    V sobotu v noci jsem udělala nákup (zboží na skladě), v pondělí vyzvedla na prodejně.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    patro.cz
    bez problemu
    objednano ve ctvrtek vecer (maji "happy time" ct 17-20 doprava za polovic), platba pres mPenize
    vcera (po) vecer prislo oznameni, ze rano expedujou,
    dneska (ut) dopoledne prisel balik
    EXX
    EXX --- ---
    HUGGI: a uz je i zlomenej...
    UGLUGF
    UGLUGF --- ---
    MOIRAIN: Děkuju za upozornění, je to vostuda!

    http://www.atmobil.cz/
    nedoporučuju
    http://mall.cz/
    doporučuju
    17.12. (čtvrtek) jsem si objednal mobil v hodnotě 4000 který měl posloužit jako dárek pod stromeček, bylo to sice hodně na těsno, ale prodejce se kasal že zboží dodává do tří pracovních dnů. Celý nákup bohužel skončil tak že mobil mi nepřišel ani 12. dní poté, i když potvrzovací email mi přišel obratem toho 17. Lehce nasrán s neustálého posouvání předávky dárku jsem se průběžně na atmobil.cz snažil dovolat, neúspěšně. Jediný tel kontakt je nějakej mobil, člověk jim může volat jen do 14hodin ale i tak se nelze dovolat. Výsledkem bylo že jsem šáhnul po konkurenci Mall.cz který sice měl mobil o něco malonko dražší a neměl ho v barvě kterou jsem si představoval. Ale v Mall.cz stačila jen krátká inter. objednávka, zvolení osobní odběr. Výsledek: v poledne jsem si ho objednal a na večer jsem si pro něj šel. Navíc musim pochválit velmi přívětivý mladý personál co v mall.cz pracuje.
    MASOO
    MASOO --- ---
    http://www.fotbalpro.cz/

    nedoporucuju, 24.11. jsem objednala brankarske rukavice, ktere jsem potrebovala poslat idealne do vanoc dal, 25. prislo potvrzeni objednavky, slibuji dodaci lhutu tyden, za 14 dni jsem posala dotaz, na ktery mi nebylo dodnes odpovezeno....nemusim snad ani dodavat, ze jsem zbozi take neobdrzela:(
    JAROUSH
    JAROUSH --- ---
    http://www.celeste.cz/

    Osobní vyzvednutí objednanýho zboží bylo po telefonické domluvě umožněno přes maminku majitelky obchodu s tím, že jsou v obchodě pouze do 15:00 a já bych to do té doby nestihl vyzvednout. IMHO dobrý jednání se zákazníky.
    EGO
    EGO --- ---
    Zdravim, nejaky shop (moze byt aj zahranicny) so znackami Emporio Armani, D&G, Diesel? Dik moc.
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    EXX: klidne nekvalitni, ale hlavne ne kovovej? Potrebujes tajne pronest zbran pres detektor kovu? :-) Do letadla nebo do vezeni? :-)
    EXX
    EXX --- ---
    HUGGI: me neslo o kvalitni vyrobek, slo mi o keramickej vyrobek, ne o kov...tohle je totalni fake. cekal jsem ze se to treba brzo zlomi nebo takneco, kdyby to byl aspon nekvalitni keramickej nuz tak nereknu ani popel, ale tohle je regulerni ani snad ne ocel...
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    EXX: uz ot..ale kupovat technologii, kterou opravdu kvalitne vyrabi jen jedna firma na svete na cinskym eshopu je naivni :))
    EXX
    EXX --- ---
    HUGGI:
    taknejak.. psal jsmjim ze to neni keramika, ze to v mikrovlnce jiskri, neco odepsali, ale pak jsem letel na dlouho pryc..

    MRTVY_KENNY:
    ten nuz byl s cernou cepeli. mozna ten s bilou je keramickej, nevim ... zkus ho pak v mikrovlnce uvidis
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    KEVIN182: ADAM bude mít hezký ráno :)
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    VYWERN: Tezko kdyz je tohle zakon platnej v CR a ne v Cine..jinak vzhledem k cenam co tam maj je mylsim jakykoli reklamovani zbytecna ztrata casu..
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    MRTVY_KENNY: tak prisel i mail. ale General Parcel rychlejsi, nez email
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    EXX: nemusis reklamovat, staci do 14 dni odstoupit od smlouvy ;)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    EXX: :) vcera odeslali. jaky byl?
    KEVIN182
    KEVIN182 --- ---
    http://www.sluchatka.net - v nedeli v noci objednano, v pondeli rano prislo potvrzeni, v utery zasilka doma. Navic ted PPLkou jen za 60,- Jednoznacne plus a doporucuji
    EXX
    EXX --- ---
    z dealextreme mi prisel keramickej nuz kterej nebyl keramickej, reklamaci neuznali.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    http://www.sperkymax.cz/
    v patek objednavka, zbozi uvedene na dane prodejne jako skladem, osobni odber.
    v sobotu na miste nemaji, "majitel zrovna vsechny kusy odvezl na jinou prodejnu", pri telefonickem rozhovoru se pak vyjadril, ze se prece nebude s jednim kusem vracet a ze jsme do brna urco nejeli jen kvuli tomu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam