• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    LEFTY: pokud myslíš otrokářství, tak to přebrali někde v minulosti.. poptej se nejlépe bývalého zaměstnance, určitě ti poměry v alze velmi rád vysvětlí :D
    JOPS
    JOPS --- ---
    LEFTY: prej to maj patentovany, ale nevim co je na tom pravdy
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    OT k Alze - vždycky, když jedu do Holešovic, musím ten jejich promyšlenej systém a zaslouženej úspěch obdivovat. Myslíte, že opisovali/opisují od někoho zvenku?
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    email

    mobila stejne nikde nedavam, prilis osobni info - a kdyz pak prijde tak smska na pevnou, tak to je docela i vtipny ;)
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    ADAM: souhlas s COQUINE - smska stylu alzy, že si to mám vyzvednout pod tím a tím číslem, je ok, ale jinak chci všechno ostatní do mailu, u kterého sedím když si to na netu objednávám (a mobil mám třeba zrovna někde zahrabaný).
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    ADAM: mne je to jedno - oboji nejdriv prohlidnu na telefonu ;)
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    ADAM: když je to jedna sms, tak radši tu (zejména, je-li tam číslo objednávky pro osobní vyzvednutí). Ale pokud třeba posílaj o zpracování, vyřízení, odeslání atd., to je vopruz :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    co mate raději? 
    informační sms nebo emaily? 
    mě osobně sms dosti otravují..
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    SA_KRA_: a ja v patek dopoledne objednano, a v pa v 6 pripraveno k vyzvednuti. prijde ke vsemu sms, ja myslim, ze to maji idealni.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    kladna na www.alza.cz

    ve ctvrtek vecer objednano, v patek dopoledne na jine pobocce uz pripraveno k vyzvednuti.
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    ZOOEY: v aukcich to resime obcas
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    A Great Read |Your source for New Books Online
    http://agreatread.co.uk/
    http://www.otherland.co.uk/
    (via amazon) jsou ok .-)

    rychle dodani, dobre baleni, vouchery na dalsi nakupy incl. (coz uz je relativni jestli je dobre nebo ne .-)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    datart - na muj vkus az moc pece, ale to je jejich problem.

    nakoupeno v aukci http://aukce.datart.cz/ sice jsem v kosiku schvalne nezaskrtl, ze se mi muzou telefonicky ozyvat, ale stejne asi do hodky zavolali, aby mi slecna prerikala, co jsem vyplnil a jestli je to opravdu spravne (z cehoz tusim, ze musime byt asi narodem debilu, kdyz se na tohle vyplati najmout zamestnance). clovek si vybira den a casove obdobi dodavky (za priplatek "exoticke" casy, nebo expresni dodani).

    standard je rozvazka 14-19, volali nejak ve 3/4, ze se omlouvaji, ale zdrzeli se a prijeli nejak 5min po 7, donesli do bytu, vybalili, smontovali. moznosti bylo nechat si odvezt stary spotrebic zdarma.

    jinak teda v te aukci je ruzne zbozi od podrapaneho, az po jen vybalene, technik rikal, ze nekteri lidi jsou magori, ze treba vrati telku za 20k protoze v baleni nenasli baterky do ovladace, tudiz to pro ne proste *nefunguje* a nehodlaji se o tom dal bavit. :)
    NTR23
    NTR23 --- ---
    Dnes jsem narazil na dva E-shopy s 19% DPH. Ty to podnikání vyloženě baví.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    nějaká zkušenost s obchodem www.holici-strojky.eu, nebyla by? filtr mlčí...
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    dobra zkusenost se shopem prodavajici Fivefingers v CR:
    VIBRAM FIVEFINGERS (prstové boty) - rejoice-kt
    http://www.rejoice-kt.cz/0,26,VIBRAM-FIVEFINGERS-%28prstove-boty%29.html

    ptal jsem se jakou koupit velikost, hned mi bylo nabidnutou ze kdyz nebudou sedet ze je muzu vymenit - ja jsem to odhadl dobre, ale kamos si koupil maly takze je to i vyzkouseno: boty poslal zpatky, zavolal ze potrebuje o cislo vetsi a za tyden je mel doma (ani nevim jestli platit postovny za tu druhy - za prvni urcite ne, to bylo gratis, za poslani tam samozrejme ano)

    btw. nejdrazsi tam jsou za 2590 Kc ;) coz je sice vic nez US$100, ale kdyz se k tomu pripocita jeste minimalne $15 za shipping + $8.50 za sluzby Shipito tak se dostanu na cca 2200 Kc - a kdyby to nestihlo prijit do zmeny DPH tak uz je cena stejna jak v CR
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    REKLAMACE

    www.czechcomputer.cz / www.vspdata.cz

    - telefon HTC.

    - reklamace dvou závad, jedna odstraněna, vytvořena další závada (otisky prstů pod sklíčkem displaye), druhá neodstraněna
    - znovu reklamace vytvořené závady a předchozí neodstraněné závady
    - otisky prstů odstraněny v záruce, neodstraněná závada neuznána na záruku -> cenový návrh. Na mé dotazy, proč tak nebylo činěno při předchozí reklamaci nikdo neodpověděl. Nakonec jsem cenový návrh schválil.
    - po 14dnech od schválení. Telefon podle servisu již dávno u prodejce (nikdo se nenamáhal mě kontaktovat - napsat maila, ani telefonát). Po dotazu na czc, kde se nachází telefon, mě odkázali na provozovnu na druhou stranu Prahy (reklamoval jsem na Muzeu, odkázali na Lužiny?!). Po žádosti o převezení na stejnou se tak stalo, ale zase se mi nikdo ani slůvkem nezmínil o uskutečnění převozu. Znovu jsem se musel ptát!!

    CZC a VSP Data ( s VSP bojovalo již víc kolegů ) a HTC u mne končí...
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    lekarna.cz
    - skvela komunikace, rychly vyrizeni objednavky, osobni prevzeti v holesovicich

    zvlast doporucuju vsem, kteri uz maji tech zlodejek (snazicich se vam vnutit to nejhorsi a nejdrazsi zbozi) v lekarnach plny zuby
    SIA
    SIA --- ---
    trochu neco pro zensky...(ale samozrejme i pro pany;)
    pro nakup puncochoveho zbozi a spodniho pradla jednoznacne doporucuji eshop puncoska.cz.
    Vyobrazene zbozi odpovida skutecnosti, informuji mailem automaticky o kazde zmene objednavky(obdrzeno,potvrzeno,zabaleno,odeslano..).Rychlost,spolehlivost...ma naprosta spokojenost.

    (v navalu euforie jsem sedla a odeslala jim dekovny email - a i na ten mi prisla odpoved:).
    MALKE
    MALKE --- ---
    GORGLIN: Kupovala jsem tam dva foťáky, muž tuším tiskárnu na fotky, všechno ok. Jenom, jak už zaznělo, bacha na rozšířenou záruku, nutno odškrtnout zaškrtávátko. Reklamace mají blbé, ale holt jsem se spolehla na to, že budu mít kliku, a měla jsem, nic jsme nereklamovali.
    JAROUSH
    JAROUSH --- ---
    ADAM: Obchody posílají mail, aby jsi na heureku (a podobný servery) svou, pokud možno dobrou, zkušenost napsal. Takže spousta lidí to udělá a je to asi dobře. Na tom vzorku lidí je ten poměr dobrá/špatná zkušenost podle mě mnohem blíže skutečnosti než najdeš ohlasy na webu.
    Ale hodně ohlasů na jeden obchod (případně na jednu činnost- třeba ty reklamace) nalezených na googlu určitě značí, že něco v pořádku opravdu není.
    ADAM
    ADAM --- ---
    no, tak např. na heurece je naprostá většina referencí kladných.

    pixmánia je šíleným řešením reklamací proslavená.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam