• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MRTVY_KENNY: u molochu to právě pochopím. Tam se to pohne až po medializaci (možná) :-)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    Zákaznice Alza.cz už čtvrt roku čeká na vyřešení neúplné objednávky - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/zakaznice-alza-cz-uz-ctvrt-roku-ceka-na-vyreseni-neuplne-objednavky-11n-/ekoakcie.aspx?c=A110426_165025_ekoakcie_jvo

    az neuveritelne, jak daleko dokaze zajit podobna zalezitost.. treba u nejakeho frikulina, co si naklika instantni eshop, to pochopim, ale u podobneho molochu nechapu, o co jim jde..
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    FRAUD: Jasně, to jsem jí právě říkala a ona argumentovala tím, že jsem souhlas dala s jejich podmínkami - přesně, jak říkáš, ale to je špatně, upozornila jsem ji na to a napsala, že pokud nedodrží lhůtu 30 dní, tak od smlouvy odstoupím. Načež zaslali PPLkem nové zboží. A mně se na tom nelíbí ten přístup, proto se spíš kloním k negativnímu hodnocení obchodu, byť mám novou věc. Jinak to tam i v tom popisu níž píšu "což není pravda, tenhle souhlas se uděluje až následně, nikoliv předem".
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    COQUINE, ADAM: moc se omlouvam, spatne jsem to zformuloval
    cetl jsem kdysi nejaky pravni rozbor od pravnika COI ktery rikal, ze i kdyby v obchodnich podminkach (ktere clovek defacto musi akceptovat tim, ze provede nakup) byla veta o prodlouzeni reklamace je to neplatne, stale plati 30 dni
    souhlas o prodlouzeni se ze zakaznikem musi sepisovat vzdy pri nove reklamaci a plati jen pro tu jednu danou reklamaci .. spis jsem tedy reagoval na to kdyz jsi psala ze Ti nejaka pani tvrdila ze jsi neco automaticky odsouhlasila - tak prave vyklad pravnika teto vety rika, ze to neni pravda
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    FRAUD: Ust. § 19 odst. 3 z. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (konec věty): (3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
    ADAM
    ADAM --- ---
    FRAUD: pokud se vzájemně dohodnou, tak není problém prodloužení lhůty. jen to samozřejmě nelze udělat apriory předem, souhlasem s nějakýma podmínkama.
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    COQUINE: nic jako prodlouzeni lhuty nad 30 dni neexistuje, dokonce je to neplatne i kdybys to (vedome i nevedome) sama podepsala - zadna dohoda nemuze omezit pravo zakaznika dane zakonem, dohoda muze jen prodlouzit/zvysit prava
    NTR23
    NTR23 --- ---
    KAJJAK: na elektro jsou tu velcí hráči. s tím se nevyplatí obchodovat.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    NTR23:

    pri cenne tech produktu neni tezke mit vse skladem, doufal jsem spis v nejake elektro ;-)
    NTR23
    NTR23 --- ---
    KAJJAK: Já mám specialitky, které asi nebudeš potřebovat..)

    Bad Gees - Reklamní stylové placky - novinky - Bad Gees
    http://www.badgees.cz
    ...prostě pro případ - bezpečnostní identifikační náramky pro děti - Infoband™
    http://www.infoband.cz
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    www.elektrocr.cz, nakup, reklamace

    Nedokazu napsat, jestli negativni nebo pozitivni, posudte sami: nakup probehl ok, nasledna reklamace byla horsi: kdybych nebyla durazna, mam to zbozi v reklamacnim rizeni jeste ted, nebot se snazili vymluvit na "slozitejsi" pripad a tudiz prodlouzeni doby na vyrizeni reklamace, s tim jsem nesouhlasila. Nicmene pani z reklamacniho oddeleni tvrdila, ze kdyz jsem odsouhlasila podminky, zaroven jsem odsouhlasila automaticky i tohle, coz neni pravda, tenhle souhlas se udeluje az nasledne, nikoliv predem. Vysledek byl ten, ze radsi pred koncem 30 denni lhuty poslali novy zbozi (v ramci emailu jeste trochu zalhali, ale to ted neresim). Takze i kdyz mam novy zbozi, funkcni, tak ta pachut zustava, protoze u takovy kravoviny, co jsem reklamovala, byli schopni chtit 60 dni na vyrizeni. A jeste neco: zbozi bylo skutecne rozbity, ne moji vinou a ja ho chtela opravit, ne penize, protoze je do sady k necemu jinymu.
    MSX2000
    MSX2000 --- ---
    ja taky :(
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    NTR23:

    muzes napsat jake mas eshopy, rad u tebe nakoupim, protoze se s tim setkavam kdekoliv vlezu ;-)
    NTR23
    NTR23 --- ---
    MSX2000: Já bych si ve svých eshopech teda nedovolil prodávat něco, co nemám. Přijde mi to nefér vůči zákazníkovi a doplatím na to jenom já, protože se to objeví v diskuzích jako je tato.
    MSX2000
    MSX2000 --- ---
    to je zajimavy pohled. souhlasim. v jadru mas pravdu ale jak ja to vidim. tak u nas skutecne melokdo nekeca co skladem ma a co ne :) a priznam se ze oni to maji tak ze neuvadi co vlastne je "skladem" a co neni. coz muzeme tedy zarovne napsat jako minus sem. protoze kustecne v kazde objednavce a to zde priznavam neco z toho co nabizi nemaji a nevedi kdy to bude . ano to je dobra odvracena strana mince.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    MSX2000: jako rozumim, ale jsme v roce 2011. takze mile a seriozni eshopy se imho nevyznacujou, ze zavolaji, jestli to je, nebo ne. co vystavujou, maji mit (pripadne napsat, ze nemaji), jinak at to nedelaji.
    ja zas platim co muzu kartou, co nemuzu prevodem, dobirku velmi vyjimecne u shopu, u kterych neznam reference.
    MSX2000
    MSX2000 --- ---
    ja davam dobirku .. takze plartim vzdy az po. platby predem nejedu nikde v cr. silenost. a u teto varianty mi to vyhovuje. ovsem nikomu neberu jiny pristup.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    MSX2000: takze si neco objednas(/zaplatis) a oni ti zavolaji, jestli to je, nebo ne?
    mile? seriozni? wtf?
    MSX2000
    MSX2000 --- ---
    http://www.netradicni-darky.cz/

    je to shop plnej blbosti teda ale fungujou dycky mi zavolaj a reknou co je a co ne .. mile. seriozni.
    ANTTOSH
    ANTTOSH --- ---
    NEGATIVNI na koleckove-brusle.com, objednal jsem si brusle, po telefonicky dohode, ze prijdou urcite v utery mi dneska sdelili, ze nebyly vubec odeslany, protoze uz nejsou na sklade. Asi hodne prace, napsat email. Presto jsem mel vyhlidnute jeste lonsky model jinych brusli, ty pro zmenu o 1400 drazsi nez predchozi tyden. uchvatne!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam