• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    NTR23
    NTR23 --- ---
    KAJJAK: na elektro jsou tu velcí hráči. s tím se nevyplatí obchodovat.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    NTR23:

    pri cenne tech produktu neni tezke mit vse skladem, doufal jsem spis v nejake elektro ;-)
    NTR23
    NTR23 --- ---
    KAJJAK: Já mám specialitky, které asi nebudeš potřebovat..)

    Bad Gees - Reklamní stylové placky - novinky - Bad Gees
    http://www.badgees.cz
    ...prostě pro případ - bezpečnostní identifikační náramky pro děti - Infoband™
    http://www.infoband.cz
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    www.elektrocr.cz, nakup, reklamace

    Nedokazu napsat, jestli negativni nebo pozitivni, posudte sami: nakup probehl ok, nasledna reklamace byla horsi: kdybych nebyla durazna, mam to zbozi v reklamacnim rizeni jeste ted, nebot se snazili vymluvit na "slozitejsi" pripad a tudiz prodlouzeni doby na vyrizeni reklamace, s tim jsem nesouhlasila. Nicmene pani z reklamacniho oddeleni tvrdila, ze kdyz jsem odsouhlasila podminky, zaroven jsem odsouhlasila automaticky i tohle, coz neni pravda, tenhle souhlas se udeluje az nasledne, nikoliv predem. Vysledek byl ten, ze radsi pred koncem 30 denni lhuty poslali novy zbozi (v ramci emailu jeste trochu zalhali, ale to ted neresim). Takze i kdyz mam novy zbozi, funkcni, tak ta pachut zustava, protoze u takovy kravoviny, co jsem reklamovala, byli schopni chtit 60 dni na vyrizeni. A jeste neco: zbozi bylo skutecne rozbity, ne moji vinou a ja ho chtela opravit, ne penize, protoze je do sady k necemu jinymu.
    MSX2000
    MSX2000 --- ---
    ja taky :(
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    NTR23:

    muzes napsat jake mas eshopy, rad u tebe nakoupim, protoze se s tim setkavam kdekoliv vlezu ;-)
    NTR23
    NTR23 --- ---
    MSX2000: Já bych si ve svých eshopech teda nedovolil prodávat něco, co nemám. Přijde mi to nefér vůči zákazníkovi a doplatím na to jenom já, protože se to objeví v diskuzích jako je tato.
    MSX2000
    MSX2000 --- ---
    to je zajimavy pohled. souhlasim. v jadru mas pravdu ale jak ja to vidim. tak u nas skutecne melokdo nekeca co skladem ma a co ne :) a priznam se ze oni to maji tak ze neuvadi co vlastne je "skladem" a co neni. coz muzeme tedy zarovne napsat jako minus sem. protoze kustecne v kazde objednavce a to zde priznavam neco z toho co nabizi nemaji a nevedi kdy to bude . ano to je dobra odvracena strana mince.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    MSX2000: jako rozumim, ale jsme v roce 2011. takze mile a seriozni eshopy se imho nevyznacujou, ze zavolaji, jestli to je, nebo ne. co vystavujou, maji mit (pripadne napsat, ze nemaji), jinak at to nedelaji.
    ja zas platim co muzu kartou, co nemuzu prevodem, dobirku velmi vyjimecne u shopu, u kterych neznam reference.
    MSX2000
    MSX2000 --- ---
    ja davam dobirku .. takze plartim vzdy az po. platby predem nejedu nikde v cr. silenost. a u teto varianty mi to vyhovuje. ovsem nikomu neberu jiny pristup.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    MSX2000: takze si neco objednas(/zaplatis) a oni ti zavolaji, jestli to je, nebo ne?
    mile? seriozni? wtf?
    MSX2000
    MSX2000 --- ---
    http://www.netradicni-darky.cz/

    je to shop plnej blbosti teda ale fungujou dycky mi zavolaj a reknou co je a co ne .. mile. seriozni.
    ANTTOSH
    ANTTOSH --- ---
    NEGATIVNI na koleckove-brusle.com, objednal jsem si brusle, po telefonicky dohode, ze prijdou urcite v utery mi dneska sdelili, ze nebyly vubec odeslany, protoze uz nejsou na sklade. Asi hodne prace, napsat email. Presto jsem mel vyhlidnute jeste lonsky model jinych brusli, ty pro zmenu o 1400 drazsi nez predchozi tyden. uchvatne!
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    LEFTY: pokud myslíš otrokářství, tak to přebrali někde v minulosti.. poptej se nejlépe bývalého zaměstnance, určitě ti poměry v alze velmi rád vysvětlí :D
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAM: no ja nejsem zasitovany, takze kdyz mi v aute prijde na mail, ze si neco muzu vyzvednout, tak mi to k nicemu neni. sms je podle me vhodne zvolena (nemela by byt vynucovana ale, kdo chce jen email, at ma jen email)
    JOPS
    JOPS --- ---
    LEFTY: prej to maj patentovany, ale nevim co je na tom pravdy
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    OT k Alze - vždycky, když jedu do Holešovic, musím ten jejich promyšlenej systém a zaslouženej úspěch obdivovat. Myslíte, že opisovali/opisují od někoho zvenku?
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    email

    mobila stejne nikde nedavam, prilis osobni info - a kdyz pak prijde tak smska na pevnou, tak to je docela i vtipny ;)
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    ADAM: souhlas s COQUINE - smska stylu alzy, že si to mám vyzvednout pod tím a tím číslem, je ok, ale jinak chci všechno ostatní do mailu, u kterého sedím když si to na netu objednávám (a mobil mám třeba zrovna někde zahrabaný).
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    ADAM: mne je to jedno - oboji nejdriv prohlidnu na telefonu ;)
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    ADAM: když je to jedna sms, tak radši tu (zejména, je-li tam číslo objednávky pro osobní vyzvednutí). Ale pokud třeba posílaj o zpracování, vyřízení, odeslání atd., to je vopruz :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam