• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Dovoluji si ventilovat totalni nespokojenost se sluzbami shopu tchibo.cz

    - objednavka prosla a byla zaplacena kartou
    - druhy den prisel mail ze expeduji
    - za par dnu mi dosel mail, ze jeden ze sortimentu neni dostupny (nic vic)
    - za tyden mi dosel mail, ze dalsi sortiment z objednavky neni dostupny (nic vic)
    - tak jsem jim napsal na servicedesk, co mam cekat dale? jestli se mi budou obtezovat sdelit co se deje se zbytkem objednavky, ...
    - za TYDEN se mi ozvali s timto sdelebnim: Platba kartou z technických důvodů neprošla a byla tak automaticky přesměrována na platbu předem, a protože jsme nikdy nezaevidovali bankovní převod, objednávka byla stornována., A to se KURNA mi obtezuji sdelit jen tak mimochodem pres servicedesk az ve chvili kdy si stezuji? Delaji si prdel?
    DELVIT
    DELVIT --- ---
    COQUINE: diky, podle toho uz jsem to nasel :).
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    DELVIT: ano, je. castecne odstoupeni od kupni smlouvy.
    DELVIT
    DELVIT --- ---
    pokud koupim vice polozek pri jednom nakupu, treba vice bot z e-shopu a chci vratit pouze nektere (e-shop poslal nektere zmetky). Je to bez problemu mozne? Nemohu dohledat zadne informace. diky
    BORDEAUX
    BORDEAUX --- ---
    Mám naprosto báječnou zkušenost s www.javari.de, krásné, kvalitní a cenově přijatelné botičky všech stylů a značek...Doručeno do 5 pracovních dnů (píší sice 7-21, ale balík dorazil už za 5 dnů :) ) a poštovné jak jinak než zdarma...
    PUCZ
    PUCZ --- ---
    nemáte někdo zkušenost s tímto e-shopem http://www.getthelabel.com/?
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Dávám velmi pozitivní referenci:
    také jsem šla po referencích a musím fakt pochválit rychlou a super reakci, plus ceny :) http://www.profi-pedikura.cz/
    LUCIASHECK
    LUCIASHECK --- ---
    MOIRAIN: já si na mall též nemůžu stěžovat. Vynesli mi to vždycky až do bytu, což ani zdaleka nemuseli.
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    ADAM: já zas mám s mall,cz zkušenost dobrou, zboží fakt přivezli druhý den, nic nechybělo, pečlivě zabalené
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    JENIIK: já měl za to, že recenze patří ADAMovi :-)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    ADAM: na Heuréku snad může psát kdokoli, ne? I lidé z mall.cz ;-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    obecný povzdech o úrovni ekomerce v čr:

    mall.cz

    - už asi 10let každý rok udělám cca 1x do roka objednávku u mall. tehdy ještě v době, kdy to nebyl mall, ale samostatné obchody (bartsport.cz, cykloexpert.cz).

    tyvole a oni za těch 10 let fakt dodneška neudělali žádnej pokrok. vždy s každou jednotlivou objednávkou byl problém, oser, demence. vždycky.

    dtto mall.pl loni. všude plná huba slibů, garance termínů a já nevím co ještě, ale nejen že zboží VŽDYCKY dorazí min. o týden později, ale hlavně totální nekomunikace. když už zavolám na infolinku s dotazem, jak to vypadá, tak "dnes vám to pošleme" - a samozřejmě pošlou prd.


    vžydcky jsem nasranej, že už si tam nic nekoupím, ale jelikož jsou levní a mají všechno, tak to zas za rok poruším.


    ---
    nechápu jak můžou být jedničkou. ale na druhou stranu to je dobře pro mě, jako obchodníka. od r 2005 je veškeré mé podnikání založeno na tom, že když si někdo něco objedná, tak mu to ten den pošlu a zítra to má doma.
    je neuvěřitelné, že těch 10let to pořád stačí na úspěch a lidi se z toho můžou posrat - viz poslední recenze na heureka: 
    - Eshop a přístup zaměstnanců by měl být vzorem pro ostatní!
    - Tento obchod je pro me vzorem pro vsechny ostatni eshopy a latku nastavil velmi vysoko.
    - Nejlepší internetový obchod co znám!
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    GRISS: ty jako zákazník, nakoupils-li u českého obchodu, funguješ podle českých zákonů. Pokud to obchodník koupil jinde, je další reklamace jeho problémem. Nebylo-li by to tak, všechno bys reklamoval v Číně.
    GRISS
    GRISS --- ---
    ahoj, podle kterého reklamačního řádu se spotřebytel řídí, pokud kupované zboží v e-shopu nepochází z ČR? Má vůbec prodávající nárok na vyžadování si poštovného do zahranicí (při vrácení zboží), když má sídlo v ČR? Možná se pletu, ale nemělo by se to všechno řídit podle českých zákonů?
    Např.:
    7. Reklamace
    7.2 Poskytovatel může vyjít zákazníkovi vstříc a zastoupit ho, při řešení reklamace s prodávajícím. Při uplatnění reklamace je třeba zaslat kromě zboží samotného také kopii objednávky nebo doklad o zaplacení objednávky (screenshot z vašeho internetového bankovnictví, že platba za zboží byla odeslána na náš účet).
    7.3 Veškerá komunikace v angličtině mezi zákazníkem a prodávajícím bude ze strany poskytovatele zajištěna.

    8. Záruka na zboží
    8.1 Prodejcem zboží v tomto e-shopu není česká firma. Záruka na veškeré zboží se řídí dle země původu odkud je zboží zákazníkovi objednáno a je 30 dní pokud není u výrobku uvedeno jinak.
    8.2 Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.

    10. Poučení o možnosti odstoupit od smlouvy a vrácení zboží
    10.1 Je-li zákazník spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 52 odst. 3 obč. zákoníku, je oprávněn odstoupit od příkazní smlouvy s poskytovatelem bez uvedení důvodů a to do 14 dnů od převzetí zboží. V případě odstoupení od příkazní smlouvy hradí kupující náklady na zaslání zboží zpět prodejci do zahraničí. Tyto náklady jsou dle typu zboží stanoveny prodejcem.

    díky moc
    LUCIASHECK
    LUCIASHECK --- ---
    www.iHerb.com

    Hodnotím jednoznačně záporně. Objednávala jsem za 20 dolarů, abych se vešla pod všechny celní, daňový atd limity. Pro evropské zákazníky doporučují nerecorded poštovný přes DHL s tím, že dodání cca 10 dní. Poprvý jsem jim psala slušný dotaz cca po třech týdnech, po jak dlouhé době balíček obvykle ještě přijde, a kdy už ho považují za ztracený. To odpověděli skoro hned a celkem slušně, jestli jsem nepřešvihla nějaký náš limit atd. Ujistila jsem je, že ne, tak se omluvili a napsali, ať tedy zkusím ještě chvíli počkat. Po cca měsíci a půl od odeslání jsem psala znovu, že nic nepřišlo. Týden se neobtěžovali odpovědět a pak přišla neskutečně arogantní zpráva. Když to shrnu, bylo v ní následující:

    Děkujeme, že jste nám dala vědět, že se to ztratilo. Musí to být frustrující. Až budete objednávat příště, zjistěte si nejdřív, jak je to ve vaší zemi se clem a se zákazem dovozu různých věcí. Když si to lidé předem nezjišťují, dopadá to přesně takhle. Buď jste tedy nezaplatila clo, nebo je dovoz daného produktu zakázán. Peníze vám samozřejmě vrátit nemůžeme. Posíláme věci do zahraničí od 1996, takže o tom musíme něco vědět. Vážíme si vašeho času. Nashledanou.
    SA_KRA_
    SA_KRA_ --- ---
    www.f-sport.cz

    Objednany proteinaky, ktere se prestali vyrabet (nevsimla sem si toho).. Druhy den rano volali, nabidli mi ekvivalent ve stejne gramazi i cene, informovali mne o vlastnostech vyrobku, o slozeni a odpoledne uz to bylo na PPL.
    Za mne vyborny servis, doporucuju.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    COQUINE:

    jen se snazim naznacit, ze ten printscreen si mohli vyrobit i nasledne, i kdyby si ho zapomneli udelat pred tim nez to ta firma z webu stahla... Tohle muze byt pro hodne dalsich lidi co to tady sleduji cenna informace...

    Verim, ze polovina lidi tohodle auditka nema ani poneti o existenci nejakeho firebugu ve kterem si mohou menit obsah jakekoliv existujici stranky na zivo a delat si pak printscreeny cehokoliv smysleneho...
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    KAJJAK: wtf, pise, ze v tomhle konkretnim pripade printscreen pomohl a byl pro eshop dostacujici, takze k nicemu nebyl. zbytek tvoji odpovedi je snad kazdymu znam.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    GHOSTSTALKER:

    printscreen je jako dukaz celkem k nicemu, pomoci volne dostupnych prostredku jako firebug pro firefox si vyrobis jakykoliv printscreen s daty jake chces sam
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    COQUINE: Plus problem s cenami uvadenymi na strankach eShopu - objednali jsme se slevou, na fakture byla cena beze slevy a museli jsme se hadat o tu zlevnenou cenu (nastesti jsme meli printscreen).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam