• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    NENUFER
    NENUFER --- ---
    KAJJAK: a co je na tom ako spatne? tak si to kup v cine ked sa ti to nepaci. Zaruka nula, vraceni penez nula, otazka je ci to ma eshop uz tu na sklade alebo to na zaklade tvojej objednavky len objednava dalej. Ono aj to financovanie nieco stoji
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    FEDAJKIN:

    ja to chovani nijak neobhajuju, bylo to take mysleno jako postezovani si ze to je urcite dalsi z mnoha takovych...
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    KAJJAK: uzavíráš kupní smlouvu, takže záruka dva roky, vrácení do 14 dnů atd. řeší kdo?

    To je ted náká moda či co tvridt, že každej jen shrábne provizi a nikdo vlastně nic nedělá :)
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    KOC256: aha, tak to pardon
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MAGGIE: Maji postovne nyni na vse zadarmo. A cisla ktere uvadim jsou z faktury a konecne.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    já se jich nechci nikterak zastávat, ale takto se mi to vysvětluje
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    KOC256: no a není ten rozdíl to jejich poštovné? to mají přesně 109,-, tj. byla sice uplatněna sleva kuponem ve výši 109,-, ale zároveň, jak to není objednávka nad 2000 (? nepamatuju si to minimum, od kterého je poštovné zadarmo), tak se ti k tomu připočítalo to poštovné 109,-, jsi opět na původních 1990,-
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Tak na tchibo.cz znovu zaperlili.

    Cena objednaných věcí 1 990,- Kč. Sleva 109,- Kč (kupón). Celková cena 1 881,- Kč. Stržená částka z karty... ... 1 990,- Kč.

    Aaaaaaaaaaaaaa... :o)
    WABICEK
    WABICEK --- ---
    taky to tak vidim, takze dodaci lhuta mesic, v nejhorsim pripade jeste navic dphcko/clo/poplatek ...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    podle mne to cele prijde primo z ciny a majitel shopu jen shrabne provizi...
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    MARI: Hromada toho budou jen čínské kopie. Proto ty ceny.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MARI:
    Tak si tam zajdi predem to ocihnout. Ale pokud si nekoho pusti k telu a neni to mrtva adresa tak asi to zbozi mit budou :)
    MARI
    MARI --- ---
    máte někdo zkušenosti s tímto eshopem?
    Výprodej cen
    http://www.vyprodejcen.cz/
    mají podezřele nízké ceny a žádná možnost osobního vyzvednutí zboží.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    KOC256: zavolala bych na zákaznickou linku, tohle se mi fakt nikdy nestalo - dala bych za ně ruku do ohně
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    opětovně skvělá spolupráce kytary.cz, vstřícnej personál, dodání extra rychlý
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    Tak mi dneska došel mail, že další kus zboží jim došel. Proč když předevčírem se mě ráčili již informovat že objednávka je stornována. Takže nebyla? A není doposud?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    XMARGE:
    MAGGIE:
    pokud nebyl problém, tak všechno fungovalo a spokojenost. Jen tu je zřejmé, že nemají napsány procesy, které by počítaly s nezlatými scénáři :(
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    KOC256: taktéž s nimi nemám špatnou zkušenost - objednávala jsem si už mnohokrát.. mimochodem při výprodejových akcích doporučuji objednávat na dobírku, jelikož pak je to vše zřejmě odbaveno rychleji, tj. značně se snižuje možnost, že dané zboží už nebude
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    KOC256: Já jsem přes tchibo.cz kupovala už několikrát a nikdy problém nebyl, jen trvalo dlouho dodání (2-3 týdny). Ale platila jsem vždycky dobírkou.
    To, co popisuješ, je ale dost dementní, zkusila bych je trochu vyřvat, třeba daj nějakou slevu na příště (aspoň něco...)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Dovoluji si ventilovat totalni nespokojenost se sluzbami shopu tchibo.cz

    - objednavka prosla a byla zaplacena kartou
    - druhy den prisel mail ze expeduji
    - za par dnu mi dosel mail, ze jeden ze sortimentu neni dostupny (nic vic)
    - za tyden mi dosel mail, ze dalsi sortiment z objednavky neni dostupny (nic vic)
    - tak jsem jim napsal na servicedesk, co mam cekat dale? jestli se mi budou obtezovat sdelit co se deje se zbytkem objednavky, ...
    - za TYDEN se mi ozvali s timto sdelebnim: Platba kartou z technických důvodů neprošla a byla tak automaticky přesměrována na platbu předem, a protože jsme nikdy nezaevidovali bankovní převod, objednávka byla stornována., A to se KURNA mi obtezuji sdelit jen tak mimochodem pres servicedesk az ve chvili kdy si stezuji? Delaji si prdel?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam