• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    no teda musim říct, že dealextreme to posílá hodně pomaloučku do evropy ty zásilky. objednal jsem is 3,5mm kabel kterej byl poslanej 5. prosince a ještě nedošel. Pak jsem si objednal něco jinýho a došla mi jedna věc, zbytek nikde a na support řikal, že ještě tak tejden dva... nechápu, jde to sem z číny (Shenzen) a hned na druhý straně je Hong Kong. Objednal jsem na ebayi z hong kongu dvě paměťový karty a trvalo to přesně 10 pracovní dní.
    JOPS
    JOPS --- ---
    je to hnus... kdyz jsem si kupoval zimni kola na auto, tak nejlevneji me vysla ta nejdrazsi kola, protoze tam meli dopravu gratis :) u ostatnich sla cena silene nahoru kvuli doprave :)
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    Je to způsob, jak se ve vyhledávačích zboží za nejnižší ceny (heureka a spol) dostat dopředu. Sníží oficiální cenu, zboží vypadá levnější a rozdíl si vyberou na dopravném, balném a na poplatku za os. odběr. Obchodníci tomu říkají marketingová strategie, zákazník tomu říká podvod a odporný trik. V nabídkách by pro snadnější porovnání měla být uváděná skutečná cena, kterou člověk zaplatí, tedy i včetně nejlevnějšího způsobu dodání, podobně jako hypermarkety musí uvádět cenu za kilo (litr, nebo jinou měrnou jednotku), aby to šlo snadno porovnat. Jenže zákon vyžaduje jen něco a co ne, toho obchodníci snadno zneužívají.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KROKODILE: mohou si to dovolit a navíc i další už chtějí poplatek za osobní odběr. V Holešovicích tuším např. Mall.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    KROKODILE: Tohle už praktikují pár let. Jinak taky obvykle upřednostním CZC, protože mívají nižší ceny i bez té dopravy.
    KROKODILE
    KROKODILE --- ---
    Dobrý, to chápu, ale co to je za marketing? Trochu mi to připomíná spořku se zvyšováním poplatků - jak jsem psal, nakonec jsem to koupil v czc, kterej mam taky za rohem (Pha5), bez poplatku a druhý den.

    A i kdybych se s tím nakrásno chtěl smířit, 30kč? seriously? za těch 10 km z Holešovic? pls....
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    KROKODILE: Hadam, ze se jedna o vyzvednuti na pobocce (ne na centralnim skladu). Tam je to napasny, ze je to za dopravu na tu pobocku (neb maji veci na centralnim skladu a za tech 30 kc ti to prevezou na tebou zvolenou pobocku).
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    KROKODILE: Pokud vím, tak si účtují doručení na pobočku, to je těch 30 korun. Jinak je platba v hotovosti zdarma, pokud to za posledních pár měsíců nezměnili. Zdarma je doručení do Holešovic a na Háje, kde mají asi i nějaké sklady u těch showroomů.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KROKODILE:
    protoze tam s tim maji stejne nejakou manipulaci...

    Obecne protoze je volba na obchodu co a jak zpoplatni... :)
    KROKODILE
    KROKODILE --- ---
    Mohl by mi někdo osvětlit, proč si (netuším jak dlouho) účtuje alza 30 Kč za platbu na pobočce a hotově? Zkoušel jsem i naklikat platba kartou a předem, ale ten poplatek tam je stále....

    Ve výsledku jsem koupil SSD u czc, levnější a bez poplatku za vyzvednutí na pobočce/platbě hotově, ale nejde mi do hlavy tenhle krok alzy...
    ACIDQA
    ACIDQA --- ---
    megaknihy.cz

    Jsou neskuteční!
    Na začátku prosince objednaná kniha. Nepřišlo žádné potvrzení, urguji, nic. Po zhruba 14ti dnech přijde potvrzení objednávky s údaji k platbě. Zaplatím. Nic se neděje. Včera kontroluji stav své objednávky (peníze odešly, odečteno z účtu, prakticky jen čekám na balíček) a je stornovaná. Nasraná volám na infolinku. Číslo nefunguje. Píšu email - vzápětí přichází omluvný automatický email, že zboží není skladem (předtím bylo potvrzeno, že je a zaplaceno). Píšu další email. Odepisuje paní, že se omlouvá, že kniha nepřijde, že ji nemají.

    Nevr!!!

    Ještě doufám, že alespoň vrátí peníze.
    QWITI
    QWITI --- ---
    ILLUZE: bezva, to me tesi, je to moje vyborna kamarádka Kacka .)
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Velmi (!!!) pozitivní reference na http://www.coko-shop.cz/ :-)
    Jsou neskuteční - poprvé nám paní přivezla zboží osobně až domů, k tomu přibalili balík různých vzorků čokolád.
    Na dotaz reagují obratem, snaží se vyjít vstříct. Zboží vždy dorazilo čerstvé, s dostatečnou časovou rezervou na spotřebu (u pár e-shopů jsem se v tomhle spálila).

    A hlavně ta čokoláda... výborná :)
    TBC
    TBC --- ---
    KOC256: jim tenhle post posli na support, a budes mit tu tasku zdarma a jeste ti neco prilozej :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DUSKIE:
    no objednával jsem tam tašku, tak snad ne :)
    DUSKIE
    DUSKIE --- ---
    KOC256: A teď ti ještě pošlou nějakej apple produkt! bleh !

    ;P
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Apple store...
    Měl jsem o jejich webu dobré mínění. Všechno vypadá tak čistě a pěkně a dokonce i funkčně. Přešel jsem do jejich e-shopu, kde se na první pohled taky všechno tváří čistě jasně a přímočaře. Ale jak začnu vyplňovat jednotlivé položky, tak najednou není všechno tak krásné a funkční, jak by se mohlo zdát...

    - u PSČ při ověření možností dopravy zadané jako XXXXX to hlásí neplatný formát. Nikde ani slovo, že to čeká formát XX XXX a tak chvilku jsem váhal zda to třeba není jen pro nějaké americké PSČ. Ale jelikož to nebylo v rámci zlatého scénáře, tak jsem to odklikl a pokračoval jsem...
    - u telefonu je třeba vyplnit předvolbu, samozřejmě to nebere +420 a je nutné vyplnit 00420
    - opět to PSČ... zde mi již došlo že prostě musím zadat ve formátu XX XXX
    - v rámci zadávání doručovací adresy mohu zatrhnout, že se jedná o pracovní adresu. Tak nějak tuším co to znamená, ale vysvětlivka mi to ještě upřesnila: Firemní zásilky
    Tato služba nám pomůže zvolit způsob doručení, který vám bude nejlépe vyhovovat. Firemní zásilky jsou obvykle doručovány v pracovní dny do 18:00 místního času. Soukromé zásilky jsou obvykle doručovány od pondělí do pátku do 18:00 místního času.
    ...aneb jak jeden údaj napsat dvakrát jinak.
    - dále mohu si nechat posílat SMS o změně stavu zásilky. Je tam možnost automaticky přenést dříve uvedené číslo. Automaticky se tedy vyplní 00420734??????. Škoda že při validaci finálního formuláře dostanu chybovou hlášku: Mobilní číslo musí mít délku 9 číslic. Nemělo by obsahovat žádné speciální znaky.
    - Při vyplňování fakturačních údajů se mi předvyplní údaje z APPLE ID. Pole předvolba zůstává prázdné a v poli telefon na mě čeká (0) 734??????. Samozřejmě nulu musím odmazat, jinak dostanu chybovou hlášku: Toto není platné zadání. Zkontrolujte, zda jsou informace správné.
    - taky v polích pro adresu dokáže překvapit pole s popisem: vstupní kód, Číslo bytu, pokoje, budovy (nepovinné), ale třeba se to někomu hodí

    Platba a potvrzení objednávky jinak dále již bez problémů. Stejně tak i přechody mezi jednotlivými kroky jsou očekávatelné a celkem logické.

    Nyní objednávka čeká na vyřízení, takže nedokážu odhadnout co ještě všechno mě bude čekat než zásilka bude doručena.
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    MOIRAIN: diky!!
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    POZITRON: jestli to posílají z EU tak www.nakupyvanglicku.sk provozuje spolužačka, opakovaně s nimi mám pozitivní zkušenost, neplatí se pronájem schránky, jen za příchozí zásilku, přebalení a poštovné
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    nezkouseli jste si nekdo objednat z http://www.zalando.co.uk/women-home/ ? netusite, jak bych to mohla udelat? existuje nejaka sluzba, pres kterou by bylo mozny to objednat do cech?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam