• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Velmi (!!!) pozitivní reference na http://www.coko-shop.cz/ :-)
    Jsou neskuteční - poprvé nám paní přivezla zboží osobně až domů, k tomu přibalili balík různých vzorků čokolád.
    Na dotaz reagují obratem, snaží se vyjít vstříct. Zboží vždy dorazilo čerstvé, s dostatečnou časovou rezervou na spotřebu (u pár e-shopů jsem se v tomhle spálila).

    A hlavně ta čokoláda... výborná :)
    TBC
    TBC --- ---
    KOC256: jim tenhle post posli na support, a budes mit tu tasku zdarma a jeste ti neco prilozej :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DUSKIE:
    no objednával jsem tam tašku, tak snad ne :)
    DUSKIE
    DUSKIE --- ---
    KOC256: A teď ti ještě pošlou nějakej apple produkt! bleh !

    ;P
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Apple store...
    Měl jsem o jejich webu dobré mínění. Všechno vypadá tak čistě a pěkně a dokonce i funkčně. Přešel jsem do jejich e-shopu, kde se na první pohled taky všechno tváří čistě jasně a přímočaře. Ale jak začnu vyplňovat jednotlivé položky, tak najednou není všechno tak krásné a funkční, jak by se mohlo zdát...

    - u PSČ při ověření možností dopravy zadané jako XXXXX to hlásí neplatný formát. Nikde ani slovo, že to čeká formát XX XXX a tak chvilku jsem váhal zda to třeba není jen pro nějaké americké PSČ. Ale jelikož to nebylo v rámci zlatého scénáře, tak jsem to odklikl a pokračoval jsem...
    - u telefonu je třeba vyplnit předvolbu, samozřejmě to nebere +420 a je nutné vyplnit 00420
    - opět to PSČ... zde mi již došlo že prostě musím zadat ve formátu XX XXX
    - v rámci zadávání doručovací adresy mohu zatrhnout, že se jedná o pracovní adresu. Tak nějak tuším co to znamená, ale vysvětlivka mi to ještě upřesnila: Firemní zásilky
    Tato služba nám pomůže zvolit způsob doručení, který vám bude nejlépe vyhovovat. Firemní zásilky jsou obvykle doručovány v pracovní dny do 18:00 místního času. Soukromé zásilky jsou obvykle doručovány od pondělí do pátku do 18:00 místního času.
    ...aneb jak jeden údaj napsat dvakrát jinak.
    - dále mohu si nechat posílat SMS o změně stavu zásilky. Je tam možnost automaticky přenést dříve uvedené číslo. Automaticky se tedy vyplní 00420734??????. Škoda že při validaci finálního formuláře dostanu chybovou hlášku: Mobilní číslo musí mít délku 9 číslic. Nemělo by obsahovat žádné speciální znaky.
    - Při vyplňování fakturačních údajů se mi předvyplní údaje z APPLE ID. Pole předvolba zůstává prázdné a v poli telefon na mě čeká (0) 734??????. Samozřejmě nulu musím odmazat, jinak dostanu chybovou hlášku: Toto není platné zadání. Zkontrolujte, zda jsou informace správné.
    - taky v polích pro adresu dokáže překvapit pole s popisem: vstupní kód, Číslo bytu, pokoje, budovy (nepovinné), ale třeba se to někomu hodí

    Platba a potvrzení objednávky jinak dále již bez problémů. Stejně tak i přechody mezi jednotlivými kroky jsou očekávatelné a celkem logické.

    Nyní objednávka čeká na vyřízení, takže nedokážu odhadnout co ještě všechno mě bude čekat než zásilka bude doručena.
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    MOIRAIN: diky!!
    MOIRAIN
    MOIRAIN --- ---
    POZITRON: jestli to posílají z EU tak www.nakupyvanglicku.sk provozuje spolužačka, opakovaně s nimi mám pozitivní zkušenost, neplatí se pronájem schránky, jen za příchozí zásilku, přebalení a poštovné
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    nezkouseli jste si nekdo objednat z http://www.zalando.co.uk/women-home/ ? netusite, jak bych to mohla udelat? existuje nejaka sluzba, pres kterou by bylo mozny to objednat do cech?
    SHULAMMITE
    SHULAMMITE --- ---
    Ahoj, prosím vás máte někdo zkušenosti s http://www.pencity.com ??? Díky moc
    KOC256
    KOC256 --- ---
    dávám moc dobrou referenci na obchod www.autodoplnky-obchod.cz

    Sice konkrétní zboží, které jsem kupoval stálo za prd ale postavili se k tomu čelem. Bez okolků mi mimo lhůtu pro vrácení sami navrhli že jim zboží mám vrátiot a zaplatili mi obě poštovné...
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    COMPATIBLE.CZ - nejlevnější náplně, tonery, inkousty
    http://www.compatible.cz/
    tonery obejdnány včera odpoledne (18hod). Dorazily dnes do kanclu (v 11hod) a v balíku byla přihozená čokoláda.. takže reference asi kladná žejo ;)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    http://www.lh-shop.cz - i přes celkem divokou objednávku vyřídili v pořádku a rychle. Neměli jeden kousek, volali a nabídli slevu na jiný podobný, za mě 10/10
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    Tak to je asi nejrychlejší e-shop, co jsem kdy využila - http://www.ipouzdro.cz/ - včera odpoledne jsem objednala, dnes poštou dorazilo. Teď mají navíc slevy, pouzdro na běhání na iPhone 4 lepší, než jsem si představovala.

    Jo a poslali po 1. nákupu slevu na 10 % na další nákup do 7/14.

    Doporučuji! .-) .
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    5PET5: a reference?
    5PET5
    5PET5 --- ---
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    Pardon za OT, ale třeba někdo využijete slevu 20% na eshop.tescoma.cz s kódem: BP114. Platí to 30.4.
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    dlouhodoba spokojenost s

    http://www.dropshop.cz/

    vcetne vracecek, komunikace atd...
    ADAM
    ADAM --- ---
    toto je odborná diskuse. takovédle žvásty DROBNOST budu mazat. akorát matou neznalého.

    o reklamaci rozhoduje jen a pouze prodejce. nikdo jiný. (pokud prodejce neuvede v ZL autorizovaný servis a nereklamuješ tam).

    žáídná druhá instance není. je jen a pouze soud - a ten rozhodne na základě posudku soudního znalce.
    DROBNOST
    DROBNOST --- ---
    naivní ? ještě se mi nestalo že bych po tom co dám zboží na reklamaci neměl protokol ze servisu. už vidím jak by dodavatel na základě rozhodnutí "nějakého prodejce či reklamačního pracovníka " vrátí prodejci prachy. od kdy se za zamítnutou reklamaci platí ?? pokud nesouhlasíš se zamítnutím tak reklamuješ znovu a za to se fakt neplatí. jaká druhá instance ? pokudn se podívaš na některé e shopy tak tam máš rovnou kontakty na servis a můžeš to řešit rovnou tam - taková je realita
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    DROBNOST: to je naivní představa. Ve valné většině případů o reklamaci rozhoduje někdo na prodejně, značkový servis je až druhá instance - už jenom proto, že většina zákazníků odmítne zaplatit neoprávněnou reklamaci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam