• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    Nejpopulárnější e-shop roku 2015 levneelektro.cz pozastavil činnost - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/...tro-pozastavuje-cinnost-f1q-/ekoakcie.aspx?c=A160622_115614_ekoakcie_jj
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    FEDAJKIN: jinak jako větší svinarnu heureky vidím Heureka košík.

    Samozřejmě být Alza, czc, tsb tak sem posranej až za ušima z dat který teď Heureka lifruje přímo do mallu
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    KULA: zajímavé. To že si Heureka vezme nejlevnější variantu a tu zobrazí jako deflautni vím, zřejmě si tam v tomhle případě špatně připravovali název.

    Jinak zlatý certifikát už jsem zjistil metodou pokus omyl, kdyby někoho zajímalo posta
    KULA
    KULA --- ---
    FEDAJKIN: heureku radši nebudu komentovat, po tom všem co jsem byl svědkem. Musím ale vyzdvihout jejich fraud manévr s zobrazení variant....
    Prodáváš třeba malinovou limonádu a máš ji ve variantě 0,2l = 20kč ; 0,5l = 50kč ; 1,0 = 100kč. A ty pinďouři jsou schopní z feedu udělat v jejich výpisu výsledek 1,0l = 20Kč. Klient mile překvapen, kliká a přes heureku odchází za placeným odkazem. Na eshopu vidí ceny jiné, správné, a tak nasraně odchází. Tak či tak, heuréka se plácá po zádech, protože profit... A reakce heuréky, po x týdnech? jecheche, no nebyl to úmysl, sorry...
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    Zlaté Ověřeno zákazníky získávají ty e‑shopy, které jsou zapojeny do služby Ověřeno zákazníky, mají skript správně vložen a za období posledních 90 dní získají dostatečný počet respondentů a to v řádu stovek hodnocení.

    Ověřeno zákazníky
    http://overeno.heureka.cz/

    Takc o pánové, víte někdo a podělíte se kolik to je "stovky" hodnocení? :-) Díky.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    KAJJAK: možná bys aspoň podle počtu mínusů mohl pochopit, že výsměch prostě není slušné chování. Nikdy.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ALEXIS:

    to je mozna priorita tvych prispevku, se chovat jak se chovas, ale nepodsouvej sve idealy nekomu jinemu...

    Dle mych meritek jsem byl slusny dostatecne, kdyz vemu v potaz jak moc slusny byl ve svem vyjadrovani YOT, takze nekomu nevnucuj sve chovani a nenut ho, aby se choval jako se rada chovas sama...
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    KAJJAK: slusnost a vysmech sa vylucuje, slusnost nie je len nepouzivanie sprostych slov, ale i celkovy pristup k druhemu cloveku, ktorym sa mu snazim pomoct a nie ho zhadzovat... to je pointa vsetkych mojich prispevkov - ty si k YOTovi nebol slusny, ty si sa mu vysmieval a kopal si si donho zo srandy, jak decko na pieskovisku a take chovanie fakt u dospelych ludi necakam a povazujem za neslusne...
    uz tvoja prva reakcia na YOTovu vecnu recenziu nebola slusna, tak sa nediv, ze ti to tu ini vytykaju

    ospravedlnujem sa majitelovi diskusie za OT, uz to dalej nebudem rozvadzat
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ALEXIS:

    taky nevidim nic spatneho na tom hledat levnejsi moznost, take to delam... Ale je to treba delat aspon trosicku racionalne :-)

    Me vysmesne, ale presto slusne reakce prisly az po tom, co muj prispevek dotycny recenzent oznacil jako podobny tomu co napsal cituji "arogantni curak". Myslim ze jsem pak mohl byt daleko tvrdsi nez jsem v realu byl :-) Ze jsem si z dotycneho pak cilene delal srandu nepopiram ani nezakryvam, bylo to mym cilem, nenecham do sebe kopat, abych slunickarum delal radost, ale udelat z nekoho debila jak uz zde nekdo poznamenal lze i slusne.
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    a co si prosim myslel tou vysmesnou reakciou tu a tu: KAJJAK, KAJJAK?
    ale ano, ziadne neslusne slovo si nepouzil, za to pardon, len ten vysmech z toho bol patrny kazdemu, kto si to precital...

    je dost vela shopov, ktore si nadsadzuju cenu a nevidim nic zle na tom, hladat najlacnejsiu moznost... osobne som zazila lepsie chovanie od 'podozrivej domeny' nez od mallu, takze z mallu uz nebudem nakupovat, pokial sa tomu budem moct vyhnut...
    velkost shopu estenezarucuje kvalitu sluzieb

    ak eshop nesplni zavazok, ku ktoremu sa uavretim objednavky zavazuje, tak nevidim dovod, preco by sa nan niekto nemal stazovat a svojou recenziou varovat ostatnych.. ako som uz pisala, nikto uceny z neba nespadol, a ked sa taky eshop vyskytuje, znamena to, ze v nom niekto i nakupuje a nie je na skodu potencialnych zakaznikov varovat...

    samozrejme, ze je dobre si pred kupoiu hladat recenzie shopu a ked su zaporne, tak tam nenakupit, ale obcas sa stane, ze ziadne recenzie nie su a tka tam clovek nakupi a spali sa... je to skusenost, nabuduce to neurobi a pouci sa, a fakt nie je nutne sa mu za to vysmiat...

    ten tvoj zoznam KAJJAK sa dal napisat i bez podryvania, "naivy roku" a ostatnych vysmesnych poznamok, ale to by si holt nebol za hrdinu, len za obycajneho cloveka...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    LUCIASHECK:
    ALEXIS:
    AXTHEB:

    nepouzil jsem zadne vulgarismy a muj post byl slusny, rekl jsem mu jen pravdu, ze je naivni, coz je... Muzete mi sem napsat pasaz z meho postu, ktera byla neslusna?

    Podotykam, ze slovo debil jsi pouzil ty a vyraz arogantní pračurák zase puvodni recenzent... :-)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    ALEXIS: přece nebude sluníčkovej. Teda slušnej.
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    KAJJAK: ale ved ja nehovorim, ze to nemas napisat, len ze by bolo fajn to napisat slusne a konstruktivne... miesto 5 postov "chacha, ty si taky debil" by stacilo jedno vyjadrenie "naletel si na smecko. nazov dmeny, spolocnosti a podozrivo lacny tovar su vsetko ukazatele." napriklad.
    Ide o tu uplne normalnu medziludsku slusnost, a da to tvojmu nazoru i vacsiu vahu, ked ho vyjadris bez zbytocnych invektiv.
    LUCIASHECK
    LUCIASHECK --- ---
    KAJJAK: Staci je vyjadrit slusne.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ALEXIS:

    z meho uhlu pohledu to co jsem napsal ja tedy daleko lepe poradi laikovi, kde nenakupovat, nez puvodni recenze dotycneho :-) Ale divam se ze tu narazim jako vsude posledni dobou na same slunickove lidi, tak uz si asi moudra necham od cesty :-)
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    KAJJAK: si predstav, ze nikto uceny z neba nespadol, a ze pre niekoho, kto sa v nakupovani na internete nevyzna, to je dobra recenzia, pretoze ho to pouci o tom, co to smecko je a ako ho poznat...
    miesto priblblych utokov ad hominem sa to dalo vyjadrit i inak, aby to bolo uzitocne... ale viem, ze konstruktivna kritika vyzaduje trochu premyslania, zatial co kopnut si do chudaka je o tolko jednoduchsie... si hrdina (sarkazmus, ak by to nebolo jasne)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    HUGGI:

    no ja s mallem treba nikdy problem nemel, takze tam ma smysl tu recenzi udelat, neco se priucim a treba i ostatni v klubiku... Ale delat recenzi na shop, ktery je na prvni pohled smecko moc smysl nema a nikomu to nic neda...
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    KAJJAK: Zrovna mall je riklad obriho shopu jehoz sluzby jsou otresny...od dodani zbozi po reklamace..

    Ale jinak naprostej souhlas..to je mnohem lepsi varianta si to objednat primo z ciny nez z takovyho shopu..
    YOT
    YOT --- ---
    KAJJAK:
    Já myslel že honírna lachtanů je jinde... a že tady jde o něco jiného...
    Pochopitelně jsem mu poslal údaje k účtu, ať si peníze stáhne sám, asi...
    Mě vždycky děsně baví tihle chytrolíni, kteří nikdy nikde neudělali chybu a všechno ví hned na první dobrou...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    AXTHEB:

    ale ja ho chapu, jen tak trochu trolim :-)

    ja jsem jsem presvedcen, ze dostal presne to co mohl a hlavne mel dopredu predpokladat...
    To by jinak specializovane ci obri obchody typu mall a alza nemely vubec zadne zakazky, kdyz maji stejne produkty a ceny vzdy vyssi nez tihle packalove, co prodavaji naprosto vse a jeste za uzasne ceny...

    A pri stejne urovni sluzeb a produktu by nebyl duvod nakupovat za vyssi ceny, nebylo by to racionalni...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam