• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    DIM_
    DIM_ --- ---
    Student-eShop.cz - ...nakupujte za studenstké ceny | Student-eshop.cz
    https://www.student-eshop.cz/

    Objednan obal na iPhone. Prisel v obyc bublinkovy obalce uplne rozmasakrovanej (v obalce byl jen tak). Reklamuju u eshopu. Odkazou me na reklamaci s Ceskou Postou, ze az POTOM mi daj novej obal, az to s Postou vyresim.

    Ja teda nevim, ale podle me to meli hlavne lip zabalit.
    Navic na webu neni zadnej telefon. Ani v podpisu mailu, co napsali. Spatny.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ONDRA_99: na poprvé to chápu, to druhé zvednutí je imo chyba objednávkového systému
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    KID_MCHUTT: No prijde mne, ze rovne by bylo tu cenu takhle x-krat nezvedat (jiz smluvenou). Ale tak aspon ze to az po stiznostech dal do poradku.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    xzone.cz

    objednal jsem si u nich v preorderu hru - původní cena byla 1099, cca 14 dní před tím, než šla hra do prodeje mi psal majitel, že se omlouvá, ale podstřelil cenu distributora (při vyhlášení neměl správné informace) a že cena bude 1299. Dneska ráno přišel mail, že hra je připravená, ale bude stát 1499. Napsal jsem mu email, že se mi to nelíbí, protože předchozí cenu jsem akceptoval, ale novou akceptovat nechci, že to už je příliš.
    Dorazil jsem na prodejnu, kde jsem to měl vyzvednout, chlapci tam zavolali majiteli a nakonec jsem odešel s domluvenou cenou.

    Za mě velké plus - mistr Schovanec se choval jako rovný obchodník a budu od nich nakupovat dál.
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    funkids.cz - nelze platit kartou, no budiž, ale že mají i nefunkční skladový systém a tudíž druhý den po objednávce a zaplacení přijde s omluvou mail, že něco z objednaného není skladem a co tedy s tím (storno, odečíst, vybrat něco jiného)... no myslím že znovu už si to ušetříme.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    je fér napsat, že paní mi dneska volala a přiznala se, že to celé domotala ona...
    Výsledkem je, že špatnou karabinu mi nechávají jako dárek a zbytek se napraví.

    Takže pokud toto znovu nedomotají, tak spokojenost.
    NYX
    NYX --- ---
    Zkusenost se Suunto.com shopem.

    Objednam neco skladem s 24h express delivery a tyden se nic nedeje, jen si strhli penize.
    Po tydnu to urguju a pry ze poslani do prace bylo podezrele a at poslu sken obcanky a utility bill. Poslu obcanku a vysvetleni, ze to druhe jim tezko muzu dodat. Tyden zadna odpoved. Zas urguji at to teda cele zrusi. Po par dnech prijde odpoved, ze mi teda vrati penize. Za dalsich asi deset dnu penize nikde, tak otviram claim na paypalu a o tyden pozdeji to refunduji.

    Co na to rict...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Jako stejně to tu zapadne, ale chci se někde vyblít...
    Kupoval jsem si nějakou horolezeckou výstroj na http://www.worksafety.cz/.
    Vybíral jsem věci skladem, bo jsem se na to hodně těšil...
    Po odeslání objednávky mi cca za 30 minut přišel mail, že dvě věci skladem nemají. Že mají problém s IS. OK stane se! :)
    Tak jsem jim napsal, ať mi to pošlou bez toho a objednal jsem to jinde, kde jsem objednával to co měli levněji nebo neměli v tom worksafety... A taky ať mi vrátí peníze. Oni že OK...
    Balíček došel za dva dny (SUPER!). Ale nejprve jsem si všiml, že mi vrátili o cca 200 méně. Myslel jsem že naběhlo poštovné, ale nemělo... Tak jsem jim napsal, že nemají problém jen v IS, ale i v kalkulačce. Následně jsem rozbalil balík, kde mělo být 6 položek. Stav?
    - 4 OK
    - 1 úplně chyběla
    - 1 záměna

    Ztráta dalších cca 200.
    To mi přijde na jeden shop a jednu objednávku trochu moc ne?
    Aktuálně jsem ve stavu, kdy jsem jim to poslal na mail a čekám co vymyslí.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    COQUINE
    COQUINE --- ---
    Nejpopulárnější e-shop roku 2015 levneelektro.cz pozastavil činnost - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/...tro-pozastavuje-cinnost-f1q-/ekoakcie.aspx?c=A160622_115614_ekoakcie_jj
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    FEDAJKIN: jinak jako větší svinarnu heureky vidím Heureka košík.

    Samozřejmě být Alza, czc, tsb tak sem posranej až za ušima z dat který teď Heureka lifruje přímo do mallu
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    KULA: zajímavé. To že si Heureka vezme nejlevnější variantu a tu zobrazí jako deflautni vím, zřejmě si tam v tomhle případě špatně připravovali název.

    Jinak zlatý certifikát už jsem zjistil metodou pokus omyl, kdyby někoho zajímalo posta
    KULA
    KULA --- ---
    FEDAJKIN: heureku radši nebudu komentovat, po tom všem co jsem byl svědkem. Musím ale vyzdvihout jejich fraud manévr s zobrazení variant....
    Prodáváš třeba malinovou limonádu a máš ji ve variantě 0,2l = 20kč ; 0,5l = 50kč ; 1,0 = 100kč. A ty pinďouři jsou schopní z feedu udělat v jejich výpisu výsledek 1,0l = 20Kč. Klient mile překvapen, kliká a přes heureku odchází za placeným odkazem. Na eshopu vidí ceny jiné, správné, a tak nasraně odchází. Tak či tak, heuréka se plácá po zádech, protože profit... A reakce heuréky, po x týdnech? jecheche, no nebyl to úmysl, sorry...
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    Zlaté Ověřeno zákazníky získávají ty e‑shopy, které jsou zapojeny do služby Ověřeno zákazníky, mají skript správně vložen a za období posledních 90 dní získají dostatečný počet respondentů a to v řádu stovek hodnocení.

    Ověřeno zákazníky
    http://overeno.heureka.cz/

    Takc o pánové, víte někdo a podělíte se kolik to je "stovky" hodnocení? :-) Díky.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    KAJJAK: možná bys aspoň podle počtu mínusů mohl pochopit, že výsměch prostě není slušné chování. Nikdy.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ALEXIS:

    to je mozna priorita tvych prispevku, se chovat jak se chovas, ale nepodsouvej sve idealy nekomu jinemu...

    Dle mych meritek jsem byl slusny dostatecne, kdyz vemu v potaz jak moc slusny byl ve svem vyjadrovani YOT, takze nekomu nevnucuj sve chovani a nenut ho, aby se choval jako se rada chovas sama...
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    KAJJAK: slusnost a vysmech sa vylucuje, slusnost nie je len nepouzivanie sprostych slov, ale i celkovy pristup k druhemu cloveku, ktorym sa mu snazim pomoct a nie ho zhadzovat... to je pointa vsetkych mojich prispevkov - ty si k YOTovi nebol slusny, ty si sa mu vysmieval a kopal si si donho zo srandy, jak decko na pieskovisku a take chovanie fakt u dospelych ludi necakam a povazujem za neslusne...
    uz tvoja prva reakcia na YOTovu vecnu recenziu nebola slusna, tak sa nediv, ze ti to tu ini vytykaju

    ospravedlnujem sa majitelovi diskusie za OT, uz to dalej nebudem rozvadzat
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ALEXIS:

    taky nevidim nic spatneho na tom hledat levnejsi moznost, take to delam... Ale je to treba delat aspon trosicku racionalne :-)

    Me vysmesne, ale presto slusne reakce prisly az po tom, co muj prispevek dotycny recenzent oznacil jako podobny tomu co napsal cituji "arogantni curak". Myslim ze jsem pak mohl byt daleko tvrdsi nez jsem v realu byl :-) Ze jsem si z dotycneho pak cilene delal srandu nepopiram ani nezakryvam, bylo to mym cilem, nenecham do sebe kopat, abych slunickarum delal radost, ale udelat z nekoho debila jak uz zde nekdo poznamenal lze i slusne.
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    a co si prosim myslel tou vysmesnou reakciou tu a tu: KAJJAK, KAJJAK?
    ale ano, ziadne neslusne slovo si nepouzil, za to pardon, len ten vysmech z toho bol patrny kazdemu, kto si to precital...

    je dost vela shopov, ktore si nadsadzuju cenu a nevidim nic zle na tom, hladat najlacnejsiu moznost... osobne som zazila lepsie chovanie od 'podozrivej domeny' nez od mallu, takze z mallu uz nebudem nakupovat, pokial sa tomu budem moct vyhnut...
    velkost shopu estenezarucuje kvalitu sluzieb

    ak eshop nesplni zavazok, ku ktoremu sa uavretim objednavky zavazuje, tak nevidim dovod, preco by sa nan niekto nemal stazovat a svojou recenziou varovat ostatnych.. ako som uz pisala, nikto uceny z neba nespadol, a ked sa taky eshop vyskytuje, znamena to, ze v nom niekto i nakupuje a nie je na skodu potencialnych zakaznikov varovat...

    samozrejme, ze je dobre si pred kupoiu hladat recenzie shopu a ked su zaporne, tak tam nenakupit, ale obcas sa stane, ze ziadne recenzie nie su a tka tam clovek nakupi a spali sa... je to skusenost, nabuduce to neurobi a pouci sa, a fakt nie je nutne sa mu za to vysmiat...

    ten tvoj zoznam KAJJAK sa dal napisat i bez podryvania, "naivy roku" a ostatnych vysmesnych poznamok, ale to by si holt nebol za hrdinu, len za obycajneho cloveka...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    LUCIASHECK:
    ALEXIS:
    AXTHEB:

    nepouzil jsem zadne vulgarismy a muj post byl slusny, rekl jsem mu jen pravdu, ze je naivni, coz je... Muzete mi sem napsat pasaz z meho postu, ktera byla neslusna?

    Podotykam, ze slovo debil jsi pouzil ty a vyraz arogantní pračurák zase puvodni recenzent... :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam