http://www.sumiko.cz/
NAKUP
220kc
hodnoceni: zaporne
---
a ted si poslechnete pohadku o 200 korunovem nakupu za 400:
napred nejake technicke problemy s updatem eshopu, ok. upozorneni majitele eshopu na chyby - ujistoval me, ze uz je vse v poradku a ze "neošidím vás", ok. k objednavce za 220kc pripocteno 70kc za postovne, balne velkoryse na nule, ok. "Při zaslání na dobírku se jedná přibližně o dva až tři dny", byly to ctyri dny, ok, neresim. o to vic jsem byl prekvapen, ze na listku z posty byla napsana dobirka za 380kc -- ze by se prece jen projevila technicka chyba eshopu? hmm. zaplatim, otevru a ctu: na uctence 220kc, uvedena hodnota baliku 290kc, dobirka: 380kc. zajimave pocty. vychazi mi z toho, ze pan sosnovec, majitel, mi nauctoval postovne 2x (70 + 90kc), pritom na takovou skutecnost nikde na webu neupozornuje, prestoze tam ma obsahly navod k obchodnim podminkam. o zbozi uz se nebudu ani zminovat, to je tak pul na pul...
ma cenu se nejak dozadovat reklamace? jde sice 'jen' o 90kc, ale tak aspon poslat pana sosnovce do daleka?