• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRYXiiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii
    STRYX
    STRYX --- ---
    PLUMM: Diky :o) Vim, ze les je v tomhle ohledu tak trochu podivne idealizovany, ale nejak se mi tak zalibil. Uplne rozumim tomu rozcleneni, ale nejak ho tam tolik nepotrebuji. Co se tyce policek, souhlasim s obema pripominkami. Jeste to budu resit. :o)
    PLUMM
    PLUMM --- ---
    STRYX: Ta ilustrace je fakt nádherná, jen ten les v pravym hornim rohu bych udělal jináč. Ale to, že bych ho já udělal jinak neznamená, že je špatně:) Takhle jak jsou koruny stromů a na vrchu lesa tvoří jednu linii bez nějakýho náznaku jednotlivých stromů, tak to na mě takhle vzhůru nohama působí trochu jak nějakej kopec. Prostě bych vrchní linii korun udělal členitejší, aby víc oddělovaa jednotlivý stromy. Ale celkově je ta ilustrace fakt moc pěkná.

    A co se políček týká, tak souhlasim s BRAMBOREENA: i s YMLADRIS: . Obě ty přípomínky mi přijdou trefný:)
    STRYX
    STRYX --- ---
    JULIANNE: Take jsem zvedav na vysledky pilotazi. :o)

    PHOB: Diky. :o) Jak rikam, k finale se blizi pouze podkres. Na zbytku planuji jeste pracovat. A co se loga tyce, beru za slovo ;o))

    FENRIS: DEVCAGER: Jak dlouho to trva je hrozne tezko rici. Delam na to s prestavkami uz od leta a vzhledem k tomu jak maji veci ruznou prioritu, tak je postupne zpracovavam a nejak nemam ten cas v oku. Ted jsem na to treba dva mesice nesahnul az tenhle tyden. Obecne se da rici, ze pracuju spis pomaleji nez rychleji :o) Nevim, s pripravama, zmenama a meziverzema v tom muze byt ke dvema tydnum prace.

    YMLADRIS: To je prozatimni cast. Vzasade rozvrh planu neni jeste finalni a muze se lecos menit. Tedka nekdy by mely dobenout zkusebni testy a na zaklade jejich vysledku a zjisteni se to bude fixovat. Kolecka nejsou fluffy. Uplne chapu co tim myslis. Muj puvodni zamer byl udelat je jako takove bonbonky aby deti mely radost, kdyz na ne stoupnou. Ale stylove to neodpovida. Budu je muset poresit jinak.

    BRAMBOREENA: Padaciho efektu bonbonku jsem si vedom. Budu to resit. Chtel jsem aby bonusy byly vyrazne a proto jsem je udelal jakoze plasticke. Bude to chtit ale zmenit.
    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    YMLADRIS: To máš ale pravdu. Ve skutečnosti by mi tam víc seděl provazovej žebřík :) Nebo šlapáky z kamene nebo ze dřeva.
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    BRAMBOREENA: mozna ... ... nebo neco jako ve smyslu ze cely ten svet je "z prirodnich materialu" :-) zatimco kolecka jsou takovy levny plastikovy sunty made in china? Jako ze by mohly byt -nejak- drazsi kvalitnejsi :)

    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    YMLADRIS: ta kolečka: myslím, že tím, jak vypadají prostorově (vyboulené nahoru), má člověk instinktivní pocit, že figurka se na nich neudrží a skutálí se dolů; prostě to podvědomě znervózňuje.

    Jinak krása! :)
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    STRYX: mikrodetail - nejak mne stve ze START! je jinym fontem nez dalsi napisy a stvou mne ty vykricniky :-)

    Kolecka na polickach nejsou dostatecne fluffy ale nedokazu rict co je s nima presne "spatne" :-)

    Svet naprosta parada
    DEVCAGER
    DEVCAGER --- ---
    STRYX: Seš fakt machr! Za tyhlety věci tě fakt obdivuju. A taky by mě zajímalo jak dlouho ti to trvá.
    FENRIS
    FENRIS --- ---
    STRYX: jak dlouho ti takova vec trva??? je to supr co tu vsechno mas! keep going!
    PHOB
    PHOB --- ---
    STRYX: ilustracka je bomba, naprosto uzasna, ale opet, logo hry :( chtelo by to trosku dynamicky pojmout, to same asi i policka... klidne to muzem zase probrat :)
    ale ilustracka smekam klobouk !!
    supr bomba mega pecka :)
    JULIANNE
    JULIANNE --- ---
    STRYX: Pěkné! Příští a přespříští týden budeme hrát, tak jsem zvědavá :).
    STRYX
    STRYX --- ---
    Work in progress. Herni plan do Multipolis. Spodni obrazek se blizi +/- finalni podobe. Herni policka a stred se pravdepodobne jeste promeni. Stred s charaktery urcite bude pojednan jinak. Mozna tam jeste pribudou do rohu nejake funkcni prvky herniho pole.

    STRYX
    STRYX --- ---
    FRANKVFX: Dekuji :o) Tesi me, ze se zalibily :o)
    FRANKVFX
    FRANKVFX --- ---
    STRYX: Krásný práce, krásná digitální malba, fotky.. klobouk dolů!
    STRYX
    STRYX --- ---
    PHOB: Nojo, no :o) To pozadi je schvalne tlumene a i s jeho tonovanim jsem si hral az k uplne spokojenosti. Co se tyce kompozice, zkousim se lehce inspirovat v takovych prapodivne rozhozenych usporadanich jako mel treba Aubrey Beardsley nebo tak.
    PHOB
    PHOB --- ---
    STRYX: paradni, jen asi dle meho moc tmave... teda pozadi jen, a asi bych volil i jinak kompozici :)
    fob vecny kritik nespokojeny :)
    STRYX
    STRYX --- ---
    Do zdejsi souteze na tema.

    STRYX
    STRYX --- ---
    Sova z melounu:

    STRYX
    STRYX --- ---
    ZORKAL: ANDRASTE: PHOB: JULIANNE: Kupole to bude! Diky za feedback :o)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Bez kupole to vypada moc docilne, jako Dva roky prazdnin na divnozpusob...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam