• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRYXiiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii
    STRYX
    STRYX --- ---
    CAR2N: Deskova vzdelavaci hra pro deti, kde se budou resit v ramci zastresujicich pribehu ruzne situace, kdy je zapotrebi vselijak kooperovat.

    LORD_SHAPER: No, to jsem zvedav, co na to nakonec deti. :o) Kazdopadne to jsou charaktery, se kterymi budou interagovat a nikoliv primo jejich predstavitele ve hre. Pointa je v tom, ze kazdy ma nejake charakteristicke rysy ci vlastnosti, ktere se projevi v pribehu. Nektere ocividne (tomu se smejou ze ma knir, nekdo je crazy, jiny je flegma atd.) a dalsi ne tak zjevne (reaguje agresivne na neco, vzdycky pomuze slabsim, stydi se ze je chudy atd.). Trik je v tom, ze ve hre lze jednotlive postavy poznat do vetsi hloubky a porozumet jejich postojim v situacich a na zaklade toho jednat smysluplneji.
    LORD_SHAPER
    LORD_SHAPER --- ---
    STRYX: no nic proti, ale já bych si z nabídky chlapeckých charakterů jako dítě nevybral. Kníráč, Pizizubka a Čumil jsou naprosto nemožní a Voskovej Ksicht či Chcípák Šedivák jsou spíše menší zlo než cokoli jiného. (Dneska, bych ale s jistotou bral Čumila, kterej je uplně ligovej).
    CAR2N
    CAR2N --- ---
    a co to bude ten multipolis, ze se tak blbe ptam? :)
    STRYX
    STRYX --- ---
    Prvni varka charakteru do multipolis.

    KERWIL
    KERWIL --- ---
    STRYX: Tenhle je best of z meho pohledu :)
    STRYX
    STRYX --- ---
    YMLADRIS: BRAMBOREENA: ESTEN: Jak se s tim postupne ucim, tak se snazim kombinovat ruzne druhy vyrazu v jedne funkci. Zatim mi to poradne nejde, tohle jsou jenom takove prvni vlastovky. Koukal jsem na nejake profiky a tem se dari uzasne promeny tvaroslovi. Trochu tusim, ze to delaji pres funkci DEkombinate, ale zatim jsem s ni nebyl uplne uspesny.

    BRAMBOREENA: Pokoj kostlivec je trochu evil. Jak ma ty ostre hrany, kovove vzezreni a retezove prvky. Ale zaroven ma urcitou vtiravou estetiku. Trochu mi pripomina tu kostku z Hellraisera. Samozrejme s trochu jinym nadechem.
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    YMLADRIS: mne teda symetriady ze solarisu, ty jsem si predstavoval velice podobne..
    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    YMLADRIS: Souhlas, líbí se mi všechny, ale ta první krajinka odsud -
    STRYX - u mě taky vede; vidím v tom umělý satelit, propojení techniky a organických komponent...

    Tohle STRYX působí až nadpřirozeně :) Pokoj kostlivec! Když dům umře a jde strašit, vypadá to přesně takhle.
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    STRYX: ten prvni je the best

    ... porad to asociuje Termitanskou civilizaci z Carda
    STRYX
    STRYX --- ---
    A finalni kostka, ktera se mi teda moc libi:

    STRYX
    STRYX --- ---
    Z procesu ladeni fraktalove kostky vyslo par zajimavych kousku:













    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    To je ovšem úžasné! Jako pohled na mimozemské město z oběžné dráhy! :)
    STRYX
    STRYX --- ---




    STRYX
    STRYX --- ---





    STRYX
    STRYX --- ---



    STRYX
    STRYX --- ---



    STRYX
    STRYX --- ---
    KERRAY: DARJEEL: Neni problem. Reknete si ktere a poslu co mam :o)
    STRYX
    STRYX --- ---
    Trochu se zmenilo zadani v grafice Multipolis a tak se promenil i hraci plan a z idilicke ruralni scenerie je ted intenzivne urbanizovane prostredi. Zatim je dokonceny jenom podkladovy obrazek. Policka a stred se jeste budou vselijak vyvijet. Pravdepodobne do nejake jednodussi podoby.

    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    KERRAY: že? Vesměs jsou to vážně povedené kousky :)
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    STRYX: tyjo, leckde bych bral hiresy pro tisk, případně klidně i "zdrojáky" na další experimenty :))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam