V Lorisu ted pripravujeme novou hru, pokracujici v serii Ekopolis a Multipolis, tentokrat pomahajici s vyukou zakladu ekonomiky. Hra jiz neni dotovana EU a tak bude k dostani i v beznem prodeji Novinkou take je, ze tentokrat jiz nejsme subdodavatelem pro Scio ale partnerskou spolecnosti.
Titulka byla docela vyzva. Puvodne jsem ji delal ve stylu abstraktni kompozice typu Multipolis, pracujici s motivem propojenych mechanismu a soukoli, ktere ovladaji lidske ruce, ale tento navrh byl pro negativni asociace s nim spojene zamitnut. Byla vznesena spousta pozadavku od pouziti zlutych svetlych barev (ktere pry maji statisticky nejvetsi prodejnost :o)), pres hravost (aby se nikdo nezalekl prilisne slozitosti), crazy pojeti (protoze hra je v podstate vcelku abstraktni a matematicky zamerena, coz se spatne znazornuje s vtipem v jine forme) po pritomnost manazeru a maskota hry (aby bylo s kym se identifikovat :o)). Zaroven jsem se idealisticky nechtel vzdat motivu clockworku a jeho ovlivnovani hraci, ktery podle mne hru vystihuje nejvic a kdyby nebyl pritomen tak by obalka imho s hrou vlastne temer nesouvisela. Musel byt ale proveden nejak tak, aby prilis neevokoval nebezpeci "semleti". Rozhodl jsem se tedy pro vyrazovy styl, ve kterem jsem jeste nedelal a ktery mi vysel jako nejlepe naplnujici vyse zminene pozadavky. Bylo to dobrodruzne, ale nakonec jsem s vysledkem spokojen. :o)