• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRYXiiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii
    FORFUN
    FORFUN --- ---
    Dorazila Malacca (chválím spolehlivé a příjemné vystupování zákaznického oddělení Loris games)!!!! Hned jsme odehráli 6 testovacích partií. První dojmy jsou podobné jako z Citadely, která také spoléhá na risk, empatii a taktiku. Grafické zpracování už jste všichni viděli, ale ve fyzické podobě je ještě kouzelnější. Nevýhodou, podobně jako je tomu u her, které funfují na podobném principu, je alespon pro mne, hra ve dvou hráčích, která se může stát předvídatelnou a příliš jednoduchou. Další partie už jsme odehráli ve čtyřech, což bylo o poznání zábavnější. Těším se příslibu střetu v 6, či 8 hráčích!!! Sakum prásk indivindy hodnocení po prvním odehraném večeru zní: za nabídnutou cenu je to velká porce zábavy, kterou pravděpodobně docením až počtem nahraných kol a zvyšujícím se okruhem přátel, kteří budou ochotni k tomuhle sympatickému výtvoru zasednout.
    CAR2N
    CAR2N --- ---
    STRYX: bozi!
    SULINAR
    SULINAR --- ---
    STRYX: pěkný, akorát mi ta kola, na kterých jezdí, připadají jako pily :))
    STRYX
    STRYX --- ---
    V Lorisu ted pripravujeme novou hru, pokracujici v serii Ekopolis a Multipolis, tentokrat pomahajici s vyukou zakladu ekonomiky. Hra jiz neni dotovana EU a tak bude k dostani i v beznem prodeji Novinkou take je, ze tentokrat jiz nejsme subdodavatelem pro Scio ale partnerskou spolecnosti.

    Titulka byla docela vyzva. Puvodne jsem ji delal ve stylu abstraktni kompozice typu Multipolis, pracujici s motivem propojenych mechanismu a soukoli, ktere ovladaji lidske ruce, ale tento navrh byl pro negativni asociace s nim spojene zamitnut. Byla vznesena spousta pozadavku od pouziti zlutych svetlych barev (ktere pry maji statisticky nejvetsi prodejnost :o)), pres hravost (aby se nikdo nezalekl prilisne slozitosti), crazy pojeti (protoze hra je v podstate vcelku abstraktni a matematicky zamerena, coz se spatne znazornuje s vtipem v jine forme) po pritomnost manazeru a maskota hry (aby bylo s kym se identifikovat :o)). Zaroven jsem se idealisticky nechtel vzdat motivu clockworku a jeho ovlivnovani hraci, ktery podle mne hru vystihuje nejvic a kdyby nebyl pritomen tak by obalka imho s hrou vlastne temer nesouvisela. Musel byt ale proveden nejak tak, aby prilis neevokoval nebezpeci "semleti". Rozhodl jsem se tedy pro vyrazovy styl, ve kterem jsem jeste nedelal a ktery mi vysel jako nejlepe naplnujici vyse zminene pozadavky. Bylo to dobrodruzne, ale nakonec jsem s vysledkem spokojen. :o)

    STRYX
    STRYX --- ---
    Fraktaly po praci :o)



    A bonusovy fraktal od Vrnk:

    FORFUN
    FORFUN --- ---
    370 kč je více než přijatelná cena!!! okamžitě ibjednávám:) díky za zprávy!

    STRYX
    STRYX --- ---
    FORFUN: Tadaaa! :o)) Malacca je v prodeji na e-shopu a behem par tydnu se dostane i do kamenych obchodu.

    Eshop | Loris Games - Loris Games
    http://www.lorisgames.cz/cs/eshop/

    STRYX
    STRYX --- ---
    FORFUN: Ahoj. Nekdy zrovna v techto dnech by mela Malacca vyjizdet z tiskarny. Pak se bude jeste kompletovat a prepravovat. Presna data neznam, nebot ted se venuju dalsi hre, kterou pripravujeme a tohle resi nekdo jiny. Kazdopadne bych ocekaval, ze behem nejblizsich tydnu by mela byt nejakym zpusobem k dispozici. Dam tu vedet, jakmile k tomu dojde :o)
    FORFUN
    FORFUN --- ---
    Zdravím, je možné se někde dozvědět, kdy vychází Malacca a je popřípadě možné si ji předobjednat? Na stránkách Loris games je pouze informace, že vyjde v červnu 2013.
    LODBROG
    LODBROG --- ---
    STRYX: Another World imho.
    STRYX
    STRYX --- ---
    SOMBRA: Dik :o)

    MATIAS: Diky :o) Jsem rad, ze Te obrazky oslovily. Je to motivujici pustit se do dalsich :o)

    ESTEN: To by bylo prima. I kdyz, co jsem se zatim setkal, zda se, ze se to casto dela ve velkem casovem presu. Clovek dostane k zpracovani desitky scen, na kazdou ma tak dva dny. Za sebe mi prijde docela narocne udrzet takove tempo po nekolik mesicu. Kdyby na to ale bylo vic casu, slo by o bezva praci :o) Mimochodem, take treba hned ten prvni obrazek mi barevnosti nejak pripomina stary Flashback (nebo to byl uz Another World?). Holt, to se pozna napric celou tvorbou, na jakych hrach clovek vyrostl :oD

    SOMBRA
    SOMBRA --- ---
    STRYX: jsou překrásné...
    MATIAS
    MATIAS --- ---
    Musim se přiznat, že tvoje obrázky nebo vůbec celé tvoje dílo je pro mě obrovskou inspirací.. Tvoje fórum, či diskuzi nebo jak to vlastně nazvat, sleduju už dva roky a nehodlám v tom ani na den přestat.. Fakt pěkný, jen tak dál..:)
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    STRYX: ty bys mel ilustrovat nejakou klasickou point'n'click adventuru...
    STRYX
    STRYX --- ---
    STRYX: Zase tam jde o urcity semioticky drift, kdy transformace nekterych motivu drzi jistou kontinuitu napric obrazky.
    STRYX
    STRYX --- ---
    Barevne skicy

    STRYX
    STRYX --- ---
    YMLADRIS: :o)) Dobry napad.
    STRYX
    STRYX --- ---
    BRAMBOREENA: Diky :o) Icona chybi. Pracuji na tom tak prubezne, kdyz je cas. Urcite ji brzy doplnim.

    SULINAR: Svetelnym zdrojem je hvezda, krystal na vezi v oblacne citadele. Potvory ji v knize ukradnou.
    YMLADRIS
    YMLADRIS --- ---
    STRYX: napis tam ze zakazky jsou vitany a jaky typ spoluprace mas rad

    jestli teda jo...
    SULINAR
    SULINAR --- ---
    STRYX: Super, jen přemýšlím jestli je to opravdu Slunce a nebo nějaká věž se zářícím světlem :) Dokonce to trochu vypadá jako svíce:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam