• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ZMYJKADIES IRAE Projekt Chronos
    Lze změnit minulost? A když jste uzamčeni ve dni, který se zopakuje několikrát, můžete změnou situaci zlepšit a nebo zhoršit?

    To vše a ještě více se dozvíte v "Dies Irae: Projekt Chronos" - městském larpu, který proběhne ve dnech 23. září - 2. října 2016 v Praze. Hlavním tématem larpu je cestování v čase a časové smyčky. Hráči mohou ztvárnit postavy, které se "vrací do naší doby" ať už kvůli vyšetřování, změně osudů, lásce a nebo čiré zvědavosti.

    Organizují: PATR1K, ZMYJKA, XTREE

    Skupina na FB
    rozbalit záhlaví
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    HARALD:
    HARALD: A takovy to byl hodny mafian a takhle osklivej na me chtel byt. Ja vedel, proc ti neverim:) Ale Palanova te mela rada:)
    HARALD
    HARALD --- ---
    ETHAN: a to jsem vám chtěl jenom říct kde a kdy budou, s kým a v jakém počtu; nechtěl jsem za to nic
    (ok, tu odměnu bych pak shrábl sám; takhle mi zůstala jen ta za Olafssona :-))
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    KID_MCHUTT: Od ní jsme taky měli info o tom, kdo je a není mutant a mohli jsme tak na ně dělat hony a snažit se je bít na potkání. Což se bohužel nedařilo, protože se buď houfovali jako slepice ve větších hejnech (a víc jak jeden najednou je problém) a nebo se báli vylézt z auta a dojít na schůzku na veřejné prostranství s kamerami.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    HARALD: Tobě jsem nevěřil ani nos mezi očima prostě proto, že situace "podsvětí a s ním spolupracující policie, kde oni versus my jsou v přesile 2 podlidi a 1 člověk (pokud Palánová byla člověk) na 2 lidi" vypadala dost podezřele. Mám tě rád a věřím ti, ale jen v životě, v larpu nevěřím nikomu.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    HARALD: Olavsson... to bych tě neměl rád :) Stačilo, že jsem se ti cíleně vyhýbal poté, co Martin blbnul s tím jedem :)
    HARALD
    HARALD --- ---
    ETHAN: a když jsem vám chtěl naservírovat na stříbrné lopatě stříbrného a olafsona, tak jsi nezvedal telefon; víš co mi dalo práce ho sehnat? ;-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ETHAN: nojono... přitom to drobné blonďaté děvče, které, nemýlím-li se bylo Spravedlnost maskovaná za novinářku, viděla valnou většinu muties :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    LONEWOLF: jo, já byl celou dobu podělanej, že mi nedorazí vakcíny... :)
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    KID_MCHUTT: Já fakt nevím, já se dostal do Spravedlnosti až za půlkou hry, právě proto, že se nijak neprojevovala, a podle původního plánu měla. Silentbob a ostatní to hodně napravili, co začaly hony na podlidi, tak pravidelně někdo umíral. Příště bych možná měl jít se Zappem do té policie - 4 dny jsme se s Bobem za policisty vydávali a dozvěděli jsme se docela dost a zdá se, že značná část byla i pravda :o))) Trochu to komplikovala skutečnost, že pravá policie po nás pak šla taky.

    A jen pro úplnost, já bych tě ani kontaktovat nemohl, ve hře jsem znal (myšleno fyzicky potkal) pouze 6 dalších postav přímo a o dalších asi 4 jsem slyšel a to byly buď cíle (kdokoliv, koho jsme potkali a byl znám u nás jako mutant), krmiči (Wolf) a nebo policisté (Stříbrný, Palánová).

    Proto tak moc doufám, že na afterparty někdo řekne, o čem hra byla.
    LONEWOLF
    LONEWOLF --- ---
    svět byl naopak velmi fer
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ETHAN: vidíš, přitom to bylo velmi dobré, chlapci nasadili laťku dost vysoko (už jenom množstvím detailíčku) a bylo to zábavné. Jenom jsme furt čekali na tu Spravedlnost, ale halt byl ten svět dost nefér :)
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    KID_MCHUTT: Na mě se nedívej, já jenom byl, nic jsem neřešil ani neřídil. NPC (ta původní role, o které jsme se bavili před hrou, nakonec vůbec neexistovala, protože mě znechutil herní svět a pravidla postižení všeobecně).
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ETHAN: mě jste nekontaktovali, parchanti :)
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    Zahrál jsem si nakonec něco přes týden takové řadové NPC, takže vůbec netuším, o co ve hře šlo, co se dělo a jak to dopadlo, takže doufám, že na afterparty bude převyprávění příběhu. Kromě toho, že jsme se snažili najít a zabít co nejvíc mutantů, kteří nejsou momentálně v přesile, totiž nevím nic.
    REINITA
    REINITA --- ---
    LIENEN: amen ;)

    Jinak taktéž děkuji orgům a spoluhráčům, bylo to fajn. :)
    SIHAJA
    SIHAJA --- ---
    LEVI: Což neznamená, žes to neměl sdělit ;-)
    LEVI
    LEVI --- ---
    GREATDRAKE: To neni paranoia, to je opatrnost :-)
    IORETH
    IORETH --- ---
    Děkuji organizátorům za výbornou hru, překvapivě jsem se necítila paranoidní, zato hrozně přetížená :-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    GREATDRAKE: manuál je výbornej :)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    LEVI: Tak mi o Tvé paranoie měl někdo něco říci :)
    GOBERS
    GOBERS --- ---
    Prof. MUDr. Josef Vinklář, DrSc. uctivě děkuje všem, s kterými měl tu čest strávit hru.
    Po denní/noční hlídce to bylo první DI, které jsem mohl alespoň částečně hrát osobně a moc jsem si to užil.
    A obzvláště naše vnitřní monology s Prasátkem, ty mi budou chybět. ;-)

    Na afterpárty bohužel nepřijedu, neb jsem zase ve Švajcu, ale opijte se na mou počest.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam