• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ZMYJKADIES IRAE Projekt Chronos
    HARALD
    HARALD --- ---
    omlouvám se, na čtvrtek už mám program. dát pozvánku jen 2 dny dopředu je poněkud na knap. :-(

    Vaše Výsosti, jsem na cestách v dalekých krajích, kterými jste mne pověřila a vaše zpráva mne zastihla tak daleko, že není v silách ani tohoto moderního světa mne do určeného termínu dopraviti k vám. Mé srdce krvácí lítostí a doufám, že Vám budu moci svoji neúčast vynahradit pozváním na soukromou opuletní sedánku.
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    TNT:
    Organizátoři doufají, že alespoň baroni a vévodové dorazí v počtu hojném - a ano to obnáší i doufání, že si vymyslí alespoň ta jména...
    TNT
    TNT --- ---
    Královna svolává šlechtu, rytíře, komtesy i plebs na setkání dvora.

    Kdy: čtvrtek 24.9. od 20.00
    Kde: hostinec "U Královských choutek", Jungmannova 14
    účast velmi doporučená
    oblečení neformální
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TNT: Drahá, v nutném případě jeho roli zastane královský šašek (vhodně vybavený). Není třeba se nijak znepokojovat
    PAHAVASKA
    PAHAVASKA --- ---
    Zas nic.
    TNT
    TNT --- ---
    královna se hlavně ptala po královském katovi.
    PAHAVASKA
    PAHAVASKA --- ---
    GREATDRAKE: Zajímavá role
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    Král se nechal slyšet, že ji zmasíruje :)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Poznámka pod čarou, královna se začala ptát po královském masérovi, ale toho organizátoři nezajišťují. :)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Obsazenost

    Z důležitých rolí chybí obsadit:

    královský bard

    (pozn. počet rytířů a komtes omezen není)
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    GREATDRAKE: to jsem četl, ale trochu jsem se bál, že to je myšleno ... sakra, to by bylo na dlouhé vysvětlování. No, prostě jsem se radši zeptal, než abych to podělal. :)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    GORDHART: prosím připiš ke své postavě neschopnost číst, co se píše na vstupní stránce. Zohledníme to v tvorbě Tvých osobních pravidel. :)

    DInyx je hlavně nástroj pro komunikaci organizátorů s hráči. Zaregistrujtre se tedy prosím pod svou přezdívkou/jménem pod jakou jste zvyklí komunikovat v běžném životě .
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    tzn. mám tam být jako GORDHART nebo jako HUSTOSKRITEK? :)))
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    GREATDRAKE: zase s tím mám problém - uživatelské jméno na DI nixu je herní nebo ne?
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Reálie a DI nyx

    Přikládám poslední část reálií, které dáme sem. Je toho o něco více (část je tam i znovu pro zopakování) a tak je to jako wordovský dokument. Vše co jsme dali sem se (v čistě textové podobě) ocitne na DI nyxu, kam vás prosím abyste se zaregistrovali. V průběhu víkendu byste tam měli dostat své kluby, kde budeme řešit postavy atd. Neděláme si iluze, že by informace, které o světě máte, byly dostatečné jak z pohledu hráče, tak z pohledu příšerně staré postavy. Proto na co víc se zeptáte (u sebe v klubu na di nyxu ať z toho nezešílíme!) tím více toho spíš budete vědět. Součástí docu je i malý dotazníček pro ty, kteří tápou nad ujasněním vlastní postavy.

    Vstup na di nyx: http://di.nyx.cz
    Registrace na di nyx: http://di.nyx.cz/index.php?l=registration



    Verejnr.doc (32256 B)
    AINEE
    AINEE --- ---
    připojuji se k akci "chcete mě?" :))
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Magie

    Magii lze obecně popsat jako schopnost vůle a mocí kterou vládnete zkusit pozměnit realitu tak, aby více odpovídala vašim přáním.

    Reprezentace magie:

    Pro "běžné" kouzlení se používají tarotové karty z Malé arkány s hodnotami 1-10.
    Není podstatné z jakého tarotu jsou použité - tedy si natiskněte či namalujte :) jaké uznáte za vhodné.
    Níže jsou odkazy pro tápající. (doporučujeme nakreslit na zadní stranu karty jasně velkou
    číslici s bodovou hodnotou pro případné použití za nízkého osvětlení).
    Opravdu je podstatné JEN A POUZE jaké číslo je na té kartě napsané a nic víc

    Pro rituální kouzlení se používají karty z Velké arkány. U těch může! být podstatný i význam obrázku. Nejsou volně dostupné a co je budou mít, budou vědět.


    Použití karty:
    Bodová hodnota na kartě reprezentuje to, do jaké míry chcete danou věc podpořit svou mocí. Platí zásada 1 kouzlo = 1 karta.
    Po použití (pokud není řečeno jinak) je na 24 hodin karta (tj. daná část vaší moci) nepoužitelná - ale stále se počítá
    do celkového součtu vaší moci.


    Počáteční počet karet:
    Každý si do začátku zvolí 3 karty s hodnotou dle svého výběru - to je vyjádření osobní moci.
    Rytíři a komtesy si volí navíc další 3 karty. Baroni dalších 9 a vévodové dalších 21 - to je moc
    spjatá s titulem. Pokud o titul přijdete, přicházíte i o tyto karty. Pokud titul někomu věnujete, předáváte i celou tuto moc spjatou s titulem.


    Celkový součet moci:
    Bodový součet karet, které máte, dělený čtyřmi (zaokrouhleno na čtvrthodiny dolu)
    určuje jak dlouho po vyhnání z těla se vracíte zpět (resp. si najdete nové).
    Tj. pokud je součet všech karet 41, trvá vám návrat 10 a čtvrt hodiny a při součtu 171 se vracíte až za téměř dva dny.
    Do tohoto součtu se počítají jak karty osobní tak karty plynoucí z titulu.


    Předávání karet během hry:
    1) Darování níže postavenému. Královský pár může podarovat mocí kohokoli, šlechtic pak své poddané. Vždy se však jedná o karty osobní, nikoli o ty spjaté s titulem

    2) Svěření života. Pokud někomu přísahou svěříte svůj život, předáte mu jednu - libovolnou ze svých osobních karet jako symbol části
    odevzdané moci.

    3) další neveřejné

    Karty navíc do začátku:
    Pokud chcete mít osobních karet do začátku víc, řekněte důvod, proč byste je měli mít.


    Přímé kouzlení:
    Karta sama o sobě nic neznamená. Pokud neznáte příslušné kouzlo je dobrá nanejvýš na rušení jevů, které se vás přímo dotknou
    a nelíbí se vám. Pro aktivní změnu reality je třeba znát příslušná slova příslušného kouzla. Existují zcela jistě desítky
    až stovky kouzel a mnohem více dalších, které nebyly ještě objeveny. Níže je seznam těch několika málo, které jsou veřejně a všem
    známé. Všechny začínají slovy "Tato karta říká, že..."


    Herní realizace:
    Karty nejsou svou podstatou určeny k žádnému bojovému či jinému akčnímu použití - nejsou vhodné ani k agresi ani k jejímu odvrácení.
    Stejně tak přímá agrese nepomáhá proti tomu aby zastavila vůli dotyčného v snaze pozměnit svět. (Tj. i když jste v průběhu vyhnáni z těla,
    dokončíte to, co jste začali a vyřešíte případné interakce - pokud jsou fyzicky možné, tedy pokud jste chtěli aby někdo odešel asi odejde, pokud jste
    chtěli aby vám někdo něco řekl, už se to nedozvíte)


    Ovlivnění hráče:
    Pokud chcete dosíci kouzlem toho aby nějaký hráč něco udělal, má ten 3 možnosti.
    1) Udělat to, co chcete.
    2) Použít karty vyšší hodnoty nežli vy a prostým "NE" zrušit efekt. (nelze se přebíjet - max 1 karta na kouzlo, 1 karta na odmítnutí ) - kartu použitou na odmítnutí nelze pak 24h použít. Nelze karty skládat (tj. dvě trojky opravdu není šestka) a to ani od různých majitlů
    3) Odmítnout prostým "NE" bez použití karty. To je znak toho, že se svou mocí vzepře realitě. Tj. vy realitě (orgům) zavoláte a časem přijdou následky - realita je škodolibá a tvůrčí - jako například:

    Nemožnost nějakou dobu mluvit, nutnost pajdat, neschopnost použít vyšší kartu nežli např. s číslem 4, nezvladatelná touha být každou půlnoc u daného kostela...


    Konkrétní veřejně známá kouzla - formuli v uvozovkách je nutno dodržet

    "Tato má karta říká neobtěžuj."
    Pokud dotyčný neodmítne, měl by se snažit sesilatele nikterak neobtěžovat, neomezovat, pokud možno nebýt na očích ani v doslechu.
    Asi ho to nevyžene z hospody do slejváku, pokud si může sednout o salonek vedle. Pokud sdílíte jako úkryt před deštěm společnou zastávku tramvaje, nezbyde mu, než jít zmoknout.
    Nelze však čekat nějaký úprk, spíše, že se (možná zdvořile) rozloučí a odejde.
    Efekt trvá alespoň hodinu.


    "Tato má karta říká že já nejsem tvůj a ty nejsi můj nepřítel"
    Pokud cíl neodmítne, pak dokud neusnete, necítíte k tomu druhému žádnou animositu či nepřátelství a nechcete mu vědomě uškodit. Pokud jste do té doby intenzivně chtěli,
    nemusíte rozhodně zničit či vyzrazovat, dosavadní plány ale prostě v nich nebudete až do usnutí jakkoli pokračovat.


    "Tato karta říká, že jsem viděl tvým zrakem a slyšel tvýma ušima"
    Pokud cíl neodmítne, pak musí převyprávět popravdě a do detailu to, co posledních 10 minut slyšel a viděl.


    "Tato karta říká, že mi pravdivě odpovíš na následující otázku..."
    Pokud cíl neodmítne, musí pravdivě zodpovědět na jednu otázku typu ANO/NE.


    "Tato karta říká, že náš cíl je společný."
    Toto kouzlo je použito pro stvrzení slibu vícero jednotlivců - dotyčný dává najevo jak moc stojí za tím aby on/ona i ostatní splnili co přislíbili.
    Každý z účastníků slibu může samozřejmě odmítnout (a tím zruší případně efekt pro všechny), stejně tak může seslat to samé kouzlo a zvýšit tím váhu celého slibu pro všechny zúčastněné.
    Všechny karty použité pro toto kouzlo jsou nepoužitelná do doby, kdy je zřejmé, že slib byl splněn. Vědomé ale i nevědomé porušení slibu je pak stihnuto silou odpovídající součtu vší vložené moci.
    Historická poznámka - takhle je možno se efektivně vyřadit z existence na stovky let.

    "Tato karta říká, že nebudu lhát"
    Toto kouzlo používá sesilatel sám na sebe a nese případné následky toho, že i přesto lhát bude. Efekt trvá 10 minut.

    odkazy na karty:
    http://www.tarotsara.wbs.cz/HOLE.html
    http://www.tarotsara.wbs.cz/POHARY.html
    http://www.tarotsara.wbs.cz/MECE.html
    http://www.tarotsara.wbs.cz/PENTAKLY_DISKY.html

    nebo

    http://www.budoucnost.info/tarot/?c=mala-arkana

    nebo

    http://www.aeclectic.net/tarot/cards/dragon/

    atd... po netu se toho povaluje spousty...
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    KID_MCHUTT: Tak ty a Tereza si budete masírovat ego řádně už proto, že to tak hra vyžaduje, ale já měl na mysli ty jiné, kteří se budou vzájemně urážet a pak to řešit soubojem a podobně.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ETHAN: moje ego je krásně kulaté a chlupaté, kdo mi do něj bude strkat, tomu strčím jednu takovou tlakovou, že z toho šašek!
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    GREATDRAKE: A jéje, to do sebe zase mnoho lidí bude strkat svými egy :(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam