• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ZMYJKADIES IRAE Projekt Chronos
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    HARALD: mám pocit, že ti splynulo korporátní DI (které jsem hrál), tam byly různý korporace, zabíraly se místa a fionorovu japonskou korporaci vymlátila ivana ze začátku (pak jsme tam s drrakem a huanem hráli Manus Domini a měli jsme cool černý kabáty) a mutantský DIčko, kde se mutovalo a byli tam pošuci (nehrál jsem ho, takže proto tam vidím ten rozdíl).
    HARALD
    HARALD --- ---
    FIONOR, REINITA: Ale jo, toho bych se klidně ujal. Jen je teď potřeba začít tím, že dáme dohromady aspoň základní info o minulých ročnících.

    Posílám jen nástřel z toho, co jsem rychle schopen dát dohromady. Komentujte, dáme dohromady.

    Kuan-Jin I: podzim (září?) 2001
    První měsíční LARP typu Dies Irae. Souboj tří upířích klanů + několik dalších osob (mágové). Hra hodně akční, minimum diplomacie. Hráči zjišťují, co to znamená měsíc paranoie.
    Organizátorka: Sombra (možná i Reinita?)

    Kuan-Jin II listopad 2002
    Pokračování KJ1, objevuje se čtvrtý upíří klan a vlkodlaci. Opět, velmi paranoidní, zjevují se zárodky diplomacie.
    Organizátorka: Branwen

    Dies Irae I jaro 2003
    LARP přejmenován na Dies Irae. Opět Prahu zaplevelují skupiny nadpřirozených bytostí. Novinkou byla policie, která hru do značné míry opanovala.
    Organizátorský tým: Branwen (která ale musela vzápětí po začátku do zahraničí) a jako rychlý záskok Charles

    Dies Irae II - 2004
    Maškaráda. Upíři a Vlkodlaci. Koncept pojatý podobně jako v dobách Kuan Jin, organizátoři přicházejí se zcela jinak pojatým systémem pravidel.
    Choroš, Basťa, Corchen

    Dies Irae III - březen 2005
    Město. Existuje pravzor všech měst. Město. Z něj se lze branami dostat do libovolného města libovolného světa. Ale už dlouhou dobu byly brány zapečetěny. Až teď se dá z Města projít do jednoho města: do Prahy na Zemi.
    Branwen, Natálka

    Dies Irae IV - 2006 (?)
    Fakt nevím. Hrál jsem NPC bankéře a moc jsem hře nedal....
    Branwen, Natálka (?)

    Dies Irae V - duben 2007
    Hlídky. LARP inspirovaný sérií knih Sergeje Ljuljaněnka o Denní a Noční hlídce, které hlídají Světlé a Temné nadpřirozené bytosti.
    Branwen, Natálka, Harald

    Dies Irae VI - listopad 2007
    Válka korporací. První sci-fi inspirované DI. Nadpřirozené schopnosti realizovány prostřednictvím mutací, které způsobovaly i závažné problémy. Čím silnější postava, tím větší pošuk.
    Pirosh, Goran

    Dies Irae VII - březen/duben 2008
    Démonické DI. Většina postav byli andělé nebo démoni z připravované Darionovy knihy Démonica. Darion pojal hru jako inspiraci pro iživení světa připravované knihy. Podařilo se vytvořit nebe a peklo se zcela odlišnými principy fungování - které přitom fungovaly dohromady. Poprvé používán DI Nyx.
    Darion, Kamila, Branwen, Maimonides

    Dies Irae VIII - říjen 2009
    Deset zubů pro krále. LARP o Fea zapomenutých v Praze po uzavření bran do Arkádie.
    Branwen, Renglaren (?)

    Dies Irae IX - březen 2011
    Stůjte, zde Men In Black! Emzácké Dies Irae spojující všechny možné knihy a filny o mimozemšťanech. A císař, který stvořil vesmír, ve kterém všichni tito mimozemšťané žijí, právě zemřel. Před svou smrtí ale pozval všechny významné emzáky na Zemi. Do Prahy,...
    Elf, XTree, Wang
    REINITA
    REINITA --- ---
    AMBERAN: pokud tě to do zítřka nepřejde, říkáš... challenge accepted :o)
    REINITA
    REINITA --- ---
    ALL: co se obsahu toho webu týče, neviděla bych to tak tragicky.
    moje zevrubná představa je:
    - povídání o konceptu DI (které se nebude měnit, takže to stačí jednou napsat)
    - informace o hře, která se právě chystá proběhnout/proběhla (takové ty úvody, co stejně orgové píšou, kde je téma, obecná myšlenka, způsob přihlášení atd.)
    + archiv (na starší hry si klidně jen vzpomenout - na rok, orgy a setting - a napsat výčet)
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    Popravde mi absence webu vadi tak moc, ze mam momentalne pocit, ze bych se k jeho udrzbe byl ochoten treba na rok uvazat. Pokud me to do zitrka neprejde, tak bych se toho mozna i ujal.
    REINITA
    REINITA --- ---
    GREATDRAKE: myslím, že chápu, kam tím míříš :D měla jsem na mysli nějaké fotky, které nebudou nikoho zostuzovat ;)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Navíc jsem zrovna vyštrachal CD s fotkama z Kuan Jin 2 a řeknu vám... web raděj bez fotek :)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Za tak proměnlivé to není... ale ideálně by to měl být někdo mimo organizátory. Ono moc sil a energie na takovéhle šaškárny navíc není.
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    FIONOR: diesirae.blog.cz, diesirae.webnode.cz, diesirae.blogspot.com - je to spíš o tom člověku, který to jednou za půlroku pošle dál.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    FIONOR: tak třeba webprostor umíme poskytnout (a tipoval bych, že pro pbn by to také nemusel být problém). Samozřejmě by byl potřeba člověk, který by to měl na starosti v dlouhodobém měřítku.
    FIONOR
    FIONOR --- ---
    Jenže kdo by takové stránky spravoval (platil doménu, zajišťoval redakci obsahu, aktualizoval), když se organizační týmy stále mění.
    Nápad je to dobrý - o tom není pochyb - ale zajištění jeho fungování je záležitost vyžadující ochotného a nadšeného supervizora (v dlouhodobém měřítku - když to za 3 měsíce vzdá a předá dalšímu a ten pak zase dál, je celý koncept značně ohrožený)
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    PETRIUS: souhlas.
    PETRIUS
    PETRIUS --- ---
    REINITA: tohle je dobrý podnět i ve vstahu k lidem,kteří by si rádi zahráli. Myslím, že absence webu spoustě zájemcům situci dost zkomplikovala a nebál bych se říct, ženěkoho mohla i odradit...
    PYVERRN
    PYVERRN --- ---
    PYVERRN: doufam ze to orgum nebude vadit... :-)
    PYVERRN
    PYVERRN --- ---
    ZAPPO: pouzij treba ID HACKER pass rekcah25
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    XTREE: Šlo by to udělat public aby si mohli počíst i lidé co DI nehráli?
    XTREE
    XTREE --- ---
    pokud mate jeste naladu o di hovorit doporucuji
    [DI] diskuze - Den Poté
    http://di.nyx.cz/index.php/discussion/153;n=85d6
    FIN
    FIN --- ---
    k právě uplynulému DI:

    již jsem tak činil ústně, nicméně rád to ještě napíšu i tady: všem moc dík a elfovi s jjem a jejich dalším pomocníkům hurá. skvěle jsem se bavil a jsem vděčný, že mi nakonec vymysleli takovou pakárnu:) vím, že se zpočátku někteří obávali settingu "sci-fi" (dosud v DI, myslím, nerealizovaného), ale jelikož jsem měl to potěšení v předminulém DI s elfem a jjem tvořit tým zelených zmrdů roztomilých a kreativních skřítků a elfů, věřil jsem, že to bude dobré, a bylo.

    prasátko budiž připomenut především pro pojem "vesmír třídy doughnut".

    legie měla a zatím ještě nejspíš má skutečnou postavenou líheň - obraťte se na linka amberana nebo rachel reinitu a rozhodně ji chtějte vidět, alespoň fotky, stojí to za to, věřte mi. rovněž protokoly z komunikace hybrida, když mi je amberan ukázal, mě div nesrazily ze židle :)

    některé osoby mě podezíraly, že hrozně lžu - těm bych, zejména jedné dámě a jednomu pánovi, rád připomenul, že oni taky lhali, taky děsně a s oblibou to dělají, zejména onen pán :-) (když dojde na DI) a podotýkám, že já to měl v pravidlech :)
    FIONOR
    FIONOR --- ---
    FIN: taky

    ZMYJKA: no, ráno po přivolávání Muraky jsme o tom chvíli uvažovali, že bysme tě dojeli navštívit a pokusili se tě sejmout (s pomocí amuletů a vrělení legendárních Řádových svatých), ale nebyla k tomu moc vůle, ačkoliv jsme byli vzhůru :)
    ZMYJKA
    ZMYJKA --- ---
    GORDHART: Promiň, ale my, co pracujeme od šesti a pak už lítáme ve hře (a to tak, že mě fakt nebyl problém potkat) prostě jiné stabilní místo výskytu nedáme. Stejně tak by sis mohl stěžovat na místa výskytu dopoledne, protože to je většina lidí v práci a místa výskytu večer zase ruší přirozený tok hry - když místo na důležitou herní schůzku, kdy seš ve hře, jdeš někam jak trotl deset minut postávat. Nemluvě o faktu že to byl ideální čas i místo k přepadu. Druhá možnost byla dopoledne na Václaváku a to mi přišlo pro případné lovce mnohem víc omezující.

    Místa výskytu jsou a vždycky byla nouzovka pro řešení situací, kdy je nějakej hráč fakt k nepotkání. Mě zas "nevyhovovaly" rituály po půlnoci, protože se mi pak blbě dostává domů a ráno vstávám. Ale o tom DI prostě je. A kdo není schopen ráno vstát a někama dojet, nemá hrát postavu, která to potřebuje.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam