Jak hra bude vlastně vypadat? Jsou zde dva důležité motivy: cestování v čase a časové smyčky. Nejvýraznějším prvkem hry budou časové smyčky. Hrát sice budeme 10 dní, ale ve světe hry uběhne dnů méně, většina dnů se totiž bude několikrát opakovat. (Viděli jste třeba "Groundhog Day", česky "Na Hromnice o den více"?) Jak přesně toto bude fungovat, si budete moci přečíst na stránkách, které brzy spustíme.
Hrát lze postavy, které cestují časem do roku 2016, např. proto, že sem byly vyslány v rámci tajného vládního projektu na záchranu lidstva; nebo z osobních důvodů, aby zabránili smrti své životní lásky; a nebo třeba čistě ze zvědavosti z doby, kdy se rozšířila časová turistika; a tak dále...
Také lze hrát postavy, které v tomto čase žijí a jsou v časových smyčkách uzamčeny, aniž by to snad tušily.
Pokud jste viděli nějaký film o cestování v čase a nebo časových smyčkách, pravděpodobně můžete zažít něco podobného v tomto larpu ;-).