• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WHY2BEpřírodní kosmetika aneb patlimatli, které neubližuje
    TICHTICZKA22
    TICHTICZKA22 --- ---
    LOMILOMI: Shrnuto, podtrženo - hrůza, snažím se vyhýbat výrobkům obsahující palmový olej nebo jeho sloučeniny. Je to velké zlo, co se kvůli tomu děje. Jelikož studuju zoologii přednášeli nám o tom i ve škole, snažím se mít s tím společného co nejmíň. Navíc pokud je v potravinách, je škodlivý.
    ANASTHESIA: ahá, takže tekutej, zkusím... Právě, pořád se to vrací... Asi je to nezničitelný!!! :-) To druhé neznám, ale vyhledám a prozkoumám. Díky :-)
    ANASTHESIA
    ANASTHESIA --- ---
    TICHTICZKA22: no ale to chce primo propolis. vis tekutej. ja mam tohle na brade. nepravidelne se mi to vraci. je to des. hrozne to boli. jo a jeste mne napadla salcura tak oni maj antiakne sprej. docela silnej
    TICHTICZKA22
    TICHTICZKA22 --- ---
    ANASTHESIA: konopnou mast ne, bojím se, abych se zas neosypala beďákama... ale tak zkusit to můžu... Propolis jsem měla v denním krému a nic to neudělalo
    LOMILOMI
    LOMILOMI --- ---
    TABO: drzim palce, ono to chce vychytat koncentraci a tak. Ja je taky na zacatku mela super, vlastne i potom, jen to uz nestiham :/
    SNELA
    SNELA --- ---
    NIKKITA: něco jsem pročetla, mám 40% slevy, tak jsem doufala, že si něco vyberu, ale takhle asi ne.. díky :)
    ANASTHESIA
    ANASTHESIA --- ---
    TICHTICZKA22: zkousela si konopni mast a propolis?
    TICHTICZKA22
    TICHTICZKA22 --- ---
    nevítě někdo co s vyrážkou na obličeji? Mám smíšenou pleť, měla jsem těžkou formu akné. Vypadá to trochu jako akné, ale není... je to prostě vyrážka. Dělá se to hlavně na čele... ale i na tvářích třeba... Zkoušela jsem už kde co a prostě pořád tam ta sviňa je.. :-(
    NIKKITA
    NIKKITA --- ---