• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AXTHEBLego - stavebnice pro vsechny generace
    THOMASMORTA
    THOMASMORTA --- ---
    L4MA: Nevím, co si představit pod pojmem "nelegové", možná proto, že nevím,mco je "legové":-)
    Ale je fakt, že mě roboti a stroje se skrytými funkcemi baví:-) Jistá inspirace Warhammerem je v Nexo Knights vidět... A baví mě i to vymýšlení různě velkých a pokřivených démonů a příšer:-)
    Až přijdou do české distribuce nové Creatory, chci si pořídit letošní dům na stromě a upravit ho do podoby skrýše příšer... Celkově mě láká možnost postavit si nějakou lesní krajinku.

    Ale jsem naprostý začátečník ve stavění vlastních modelů a nevím, jak se vypracovat, aby moje modely k něčemu vypadaly.
    L4MA
    L4MA --- ---
    THOMASMORTA: jj, ty Creatory vypadaj skoro vsechny skvele.
    no hodne stesti pri vymejsleni, ja si nemuzu pomoct, ale na me vsechny ty Bionicly, Chimy, Nexa a podobny pusobej desne "nelegove". ale tak kdyz clovek rad stavi roboty a prapodivny konstrukce, tak si s tim asi vyhraje. :)
    THOMASMORTA
    THOMASMORTA --- ---
    L4MA: Nemyslím si, že stojej za prd, ale od devadesátých let se výrazně zvýšil počet detailů ve stavebnicích, což s sebou bohužel nese menší zastoupení základních kostek.
    Třeba střední Lego Creator je podle mě pořád velmi dobré - naopak jsem dost zklamaný ze stavebnic Lego Classic, které bohužel obsahují především kostky 2x4x1, 2x2x1 atd. a klasické jednořadé jsou málokdy zastoupené v dostatečném počtu:-(