• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MILAZAJICEKs detmi a pro deti ...tvorba, volny cas, rodicovstvi, cinnosti, vyroba, uceni, vychova
    SHANA
    SHANA --- ---
    Moje oblíbené a vlastně teprve nedávno objevené knížky v knihovně:
    Hry a nápady pro školáčky (Grada), Jaro - Zima
    Půjčila jsem si jaro a fakt mě zahřála u srdce (a přirozeně – rozesmála) tahle básničko-hádanka:
    Kabátek s puntíčky
    nosí brouček maličký
    ;)
    KELLEC
    KELLEC --- ---
    zdravim pritomne, studuju umeni a momentalne se nachazim na stazi v zahranici, jako jeden z atelierovich projektu mame zpracovat nejaky inspiracni zdroj nebo problem ktery nas na soucastnem umeni zajima, mam tedy v hlave tema Hra v umeni Napadlo me tedy lepe se seznamit s tim jak se asi decka citi pri sve oblibene hre a pripadne by mi pomohly nejake nejzasadnejsi hry pri kterych se projevuje jejich fantas. samozrejme nejsem zrovna starec ale jak to tak chodi pocatky sve aktivni tvorby sem jaksi pozapomel :) znam- omalovanky, vodovky, modelinu vystrihovani, lepeni, merkur, lego.... ale prijde mi to nejak malo :) prosim proto vas jako zasvecene pozorovatelky a tvurce her o nejaka moudra a pripadne by se mi hodily nejake obrazky vytvoru pripadne i deti v zapalu hry.
    NEL
    NEL --- ---
    Občasné znamená zhruba v tom rozsahu, co bys používala dílnu. Předpokládám tak 6 hodinv týdnu, nepravidelně, jen zápočtov´ě, ale zase tak, aby to šlo naplánovat - to znamená vy ste zdraví a já můžu vyrazit po úřadech nebo na nákupy. Pravidelnost není moje parketa, díky tomu, že víc jak pár dní dopředu nevím, co bude a neočekávám to ani u jiných, díky tomu, že můžou být třeba nastydlý.
    JACOB
    JACOB --- ---
    co znamena "obcasne hlidani" ?:)
    KEYA
    KEYA --- ---
    NEL: To je moc hezká nabídka... budu si ji pamatovat...
    NEL
    NEL --- ---