• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MILAZAJICEKs detmi a pro deti ...tvorba, volny cas, rodicovstvi, cinnosti, vyroba, uceni, vychova
    MAKU
    MAKU --- ---
    NACITALKA: nééé, to bylo čistě jen k tomu postesknutí, že dítě zná ve 2,5 letech jen pár barev :)
    NACITALKA
    NACITALKA --- ---
    TULENI: MAKU: ha! zrovna jsem vyndala asi dvacet roli, udelali jsme loutky na tycce a ted premyslim co dal, uz jsou unaveny, tak razitka jsou dobry napad...



    MAKU: ted doufam, ze tu nevypadam jako pani drilovatelka ucitelka ;] samozrejme rozvijim jen kdyz je to bavi, nenasilne, jinak to nema cenu a spis by meli odpor k "uceni"...
    MAKU
    MAKU --- ---
    TULENI: toaleťákový razítko je super nápad!
    TULENI
    TULENI --- ---
    este sme nedavno pretvarely krabice od sunaru a caju na "domecky" ke kolejim :)




    TULENI
    TULENI --- ---
    TULENI: a tu je vysledek..
    TULENI
    TULENI --- ---
    "maminko, budem nuzkovat? .)))"
    _AMBRA_
    _AMBRA_ --- ---
    MAKU: jasně, taky mi nešlo o žádný dril :) asi se moc plaším zápisem do školky (duben)
    MAKU
    MAKU --- ---
    _AMBRA_: souhlasím s MALKE: Já třeba to kolíčkové přiřazování odstínů nevyráběla proto, abych Tédu nějak cíleně "učila" - on prostě barvy třídí a pojmenovává rád (+ miluje kolíčky, takže ideální kombinace). Ve skupině podobně starých dětí na cvičení má jako jediný "problém" s přiřazováním barevných míčků na příslušné části barevné plachty - protože na plachtě je jen modrá, zelená červená a žlutá, zatímco mezi balónky je i žlutozelená, tyrkysová, žlutooranžová atp. Ostatní děti to neřeší, Tedík pak ty "špatně" uístěné balónky vybírá a dává je stranou, že tam nepatří... Imo poznávání (správné pojmenovávání) barev není v tomto věku u dětí nijak zásadní dovednost, do školy času dost. Na druhou stranu když to dítě baví, proč ho v tom nerozvíjet, že :-)
    _AMBRA_
    _AMBRA_ --- ---
    LEPEK: uka
    LEPEK
    LEPEK --- ---
    tak jsem uz kone vyrobila, z hodne trvdeho silneho kartonu jsem vystrihla hlavu, tyc s hlavou jsem celou omotala/olepila gafou a pak jsem celou hlavu pretahla neprusvitnou cernou puncochou a zavazala pod krkem :)

    malej na nem jezdi zatim jen opacne ;)
    ELANORKA
    ELANORKA --- ---
    LEPEK: Jj
    LUCCHA
    LUCCHA --- ---
    LEPEK:



    Šila jsem jednoho koně pro holku kamaráda, ale nebyl určený na hraní, tak byl jen zavázaný na tyči. I když i tak to bylo pevné.
    Pokud bych ho chtěla víc zajistit, obšila bych tu tyč.
    MALKE
    MALKE --- ---
    _AMBRA_: Barvy byly jedna z prvních věcí, které začal řešit, když začal mluvit (tzn. někdy před druhým rokem). Nejdřív rozděloval svět na modré a ne-modré věci, modrá byla nějaká strašně oblíbená, a pak začal přidávat, dneska - dva a tři měsíce - pozná v podstatě základní barvy.

    Ale IMO je to jenom otázka toho, co je baví. Jeho baví poznávat číslovky a barvy, čtení, tak furt čtem a poznáváme, ale v době, kdy všechny děti už půl roku mávaly jak zběsilé, synek zavile odmítal udělat pápá, až před asi dvěma měsícema začal z kostek stavět, ne jenom mi bourat, a tak:)
    LEPEK
    LEPEK --- ---
    ELANORKA: nestovice?
    ELANORKA
    ELANORKA --- ---
    Sedíme teď pořád doma, tak vyrábíme... Dovolím si pár fotek :-).
    Dostaly jsme flašku v krabici plné papírových "pilin", už už jsem je chtěla vyhodit, když mě cosi osvítilo a zůstala coby kreativní materiál :-). Tohle bude obličej s nalepenými vlasy a vousy.

    Ptáčkové na špejli do hnízda z toho papírového bordelu :-)

    Svíčka na dort. (Tváří se nasupeně, protože jsme se jí snažili vysvětlit, že by bylo hezčí, kdyby ten černý knot byl jen jeden a ona tam chtěla dát ty korálky dva .-)).

    Na poslední chvíli po večeři ještě vodovky.
    LEPEK
    LEPEK --- ---
    ja jsem davno brala ty vzorniky v obi...


    vyrabel jste nekdo konskou hlavu na tyci?? uvazuju nad tim, ze ji usiju, ale nevim, jak ji teda pridelam k te tyci :/

    mate nejaky napad??
    me napadlo jenom ji nejak privazat - udelat do tyce douru a provazat to skrze ni?
    MAIKKA
    MAIKKA --- ---
    FILOMENA:
    _AMBRA_: jj,u nás taky trenování barev nikdy moc nevyšlo.Kubu to nebavilo.Ted chodí měsíc do školky a fakt se v barvách hodně zlepšil a už mi sám říká jaká je to barva. Byli mu začátkem unora tři.
    ZEMINO
    ZEMINO --- ---
    _AMBRA_: já byla dneska v bauhausu a teda nikoho jsem se neptala a vzorniky si vyndala - bylo jich tam hafo,tak jsem to neřešila.navic nikde nikdo :)
    ale taky řeším podobný problém..nebojím se,že by Maty nezvládl přiřadit barvu (snad mě nezklame) :) ale nevím jak ho donutit,aby tu barvu řekl.. je pravda,že toho moc nenamluví,pořád jedem ve slabikách,ke kterým přidává další významy..ale i tak.. z barev umí říct akorát barva JEDE (zelená) a barva TUJ (červená) na všechny ostatní říká prostě BRVA (barva) a směje se mi!
    FILOMENA
    FILOMENA --- ---
    _AMBRA_: nas Vilda (ted mu byly tri) umi barvy jen kdyz se mu jo chce. kdyz se mu nechce, tak pouziva vyrazy "travickova", "bananova", "jahudkova". pri trilete prohlidce se ho doktorka na barvy ptala a to se mu celkem povedlo. ted chodime do jedne skolky do herny na zvykacku a tam nam ucitelka rikala, ze at jsme v klidu, ze zrovna barvy s nima budou X krat probirat a cvicit, tak at to netlacime...
    NACITALKA
    NACITALKA --- ---
    ;]]]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam