• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEPoznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    Zoe Castillo, uhadni hru podla mena
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    AZRAEL: Máš bod, zadej si.
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    MATEEJ: nocturne, hra ktora mala na svoju dobu brutalnu grafiku a atmosferu.
    ELWERINE
    ELWERINE --- ---
    VESPER_INDIGO: a ja si rikala, ze to musim znat (komix, film nebo neco) :)
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    ELWERINE: The Incredible Adventures of Van Helsing
    ELWERINE
    ELWERINE --- ---
    MATEEJ: nevim, co to je, smrdi to Zaklinacem, ale asi to chci hrat! Tak mi to prosim nekdo uhodnete :))
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Uhodni hru podle popisu hlavního hrdiny:

    V roce 1923 vstoupil do společenstva Cizinec, záhadný muž bez tváře a dohledatelné minulosti. Během velikce krátké doby se vypracoval z nejnižších postů na jednoho z nejlepších lovců příšer. Povídá se, že v minulosti přišla mocná okultistická sekta s plánem ultimátního boje proti světového zlu. Tento plán zahrnoval dítě. Mnoho let hledali toho správného prcka a nakonec údajně našli. Nevybíravým způsobem ho získali od rodičů a začali s tvrdým tréninkem. O dvacet let později se vynořila skupinka lovců příšer, mezi kterými se objevil i muž s kloboukem. Byl nezastavitelný, tichý, pohotový a zcela samostatný - nový lovec predátorů. Jestli je tento muž naším Cizincem, zůstává záhadou, ale třeba nadejte čas, kdy budou rozluštěn všechny záhady světa.
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    GANDHI: mě napadla Bioforge jestli se to počítá jako adventura
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    DOCKINEZ: clovece z tech starsich kousku treba Bloodnet, posleze Still life, Longest Journey, nasledovany vecma od Telltale, Ethanem Carterem, Life is Strange a ted treba councilem - to jsou vsechno adventury, u kterejch jsem stravil noci. Samo, ze to tezko budu srovnavat s civkou nebo jakymkoli RPGckem, kde ten cas je proste naredenej mechanismama hry
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Jako banany si oloupejme vzajemne :).

    Ono u tech adventur tehdy to bylo taky o tom, ze clovek mel pramalo zkusenosti a neumel poradne anglicky, takze tech 8+ hodin denne u Indyho bylo spise projevem neuveritelneho vytvrdlictvi a zoufalstvi... ale ten pocit, kdyz si to prekonal, to proste stalo za to!!!

    Dneska je to vetsi sranda - hodne humoru vyplavalo na povrch, clovek je zkusenejsi a ty hry jsou najednou zabavnejsi, nez kdykoli predtim - z jinych duvodu.

    Jak ted na streamu znovudohravam tyhle stary pecky, tak zasnu.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Jo a ještě vlastně byla slušná adventura Torment. To je unikátní kus, kterej jsem svýho času jako RPG z mnoha důvodů nedocenil. Jako adventura už to dává větší smysl.

    (ok, po banu budem pokračovat v diskuzi jinde)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    No pro mne byla nuda i Indy a tak. Zvláštní místečko a generální pardon maj u mě Beneath a Steel Sky a Mission Critical, ale hlavní roli na tom má skutečnost, že jsem je nikdy nemusel (do)hrát.

    Ne, vážně - tobě se stalo u jakýkoliv adventury, že jsi ji hrát třeba byť jen 8 hodin v kuse? U kvalitního RPG nebo strategie není 8 hodin žádná míra a kdo alespoň jednou nepropařil celej víkend u bečky na hotseatu u Heroes, že?

    U adventur je něco takovýho pro mě nepochopitelný.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Ale Myst skutecne nuda byla! Doporucuji presto nasledujici video:
    A Brief History of... Myst
    https://www.youtube.com/watch?v=h4wWITMUop0&list=WL&index=2&t=0s
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    MATEEJ: jj
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    DOCKINEZ: Myst
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    (ale abych nebyl jen negativní - existuje série adventur, kterou považuju za dokonalou a až na pár výstřelků (Majora sucks!) ji bezvýhradně miluju a respektuju - Zelda).

    Ale to jsme mimo rámec tohoto klubu.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Tak jo, jednohuba

    Svůj postoj k adventurám už asi nezměním nikdy - navždy pro mne budou synonymem vznešený nudy. Vláčnou hratelnost od zábředu k zábředu zpravidla bez možnosti řešit věci po svým kromě dvou níže uvedených demencí vyspělých herních mechanismů doplňoval často ještě prvek třetí - puzzle.

    Těmi proslula herní série adventur, která se od začátku pyšnila dokonalou fotorealistickou grafikou ze statických renderů. První díl vyšel tuším v roce 1993 a oproti ručně malovaným adventurám nemohlo být propastnějšího rozdílu. Díky tomu byla hra vcelku populární i mezi "nepařany".

    O jakou herní sérii se jedná?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DOCKINEZ: Zadavas! :)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    eh, "caught" :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam