• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEPoznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    GURBON: zeby i Have no mouth and i must scream?
    GURBON
    GURBON --- ---
    Z jiné části hry:
    Do obchodu levého vejděte a seberte zahradnické nůžky ze stěny, plyšového psíka, plyšovou krysu a letadélko z drátěného koše. Použitím letadélka na plyšového psíka v inventáři vyhoďte hračku ven z obchodu aniž byste zaktivovali alarm. Vezměte si další letadélko a psíka a proces opakujte. Pak ještě jednou do třetice a... najednou bude psíků plná chodba.


    TOOMIX: muzes znovu
    GURBON
    GURBON --- ---
    TOOMIX: ne
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    střelím od boku - Sanitarium?
    GURBON
    GURBON --- ---
    ... Z filtru budete po chvíli vtaženi do cely číslo 2. Teď opět rychle. V druhé cele seberte ze země hadr, použitím opět rozbijte lavičku, seberte prkno, které se z lavičky odštípne, otevřte jídelní otvor Food-Mat a aniž byste vidličku a nůž, jež jsou jeho součástí, brali do inventáře, použijte je na gizma zaseknutého v troskách lavičky. Druhý gizmo tak bude váš. Vyčkejte do druhé návštěvy Filtru Myšlenek. Ve filtru znovu přečtěte Saulovu zprávu a prozkoumejte libovolného gizma v inventáři. Ve třetí cele zkuste běžným způsobem rozbít kavalec. Nepůjde to však, takže nezbyde než ho rozbít pomocí prkna z minulé cely. Při zuřivé demolici bohužel nenávratně poškodíte třetího gizma. O tomto průšvihu musíte nyní sepsat zprávu Saulovi tak, že použijete hadr na blitek tekoucí z Food-Matu. Hadřík se zprávou připevněte v inventáři na dřevěnou třísku a otvorem ve dveřích pak výsledný Note-on-the-Stick prostrčte Saulovi do protější cely.
    GURBON
    GURBON --- ---
    GURBON: BOD
    GURBON
    GURBON --- ---
    ... podle kousku návodu:
    Vězení je poměrně zmatená záležitost. První důležitá věc, kterou musíte pochopit je řád věznice. Trýzeň vězňů je neustále udržována tak, že jsou v jednom kuse vytahováni z cel do Filtru Myšlenek a tam propráváni. Po chvíli soužení jsou opět na moment transportováni do cel, aby si maličko odpočinuli. Problém je v tom, že z filtru nejsou transportováni do cely, ve které byli původně, ale do cely další. Z této druhé cely po dalším "filtrování" přechází do cely třetí a teprve po třetím "filtrování" se vrací do cely výchozí.
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    GURBON:
    Ano je to tak, zadáváš.
    GURBON
    GURBON --- ---
    XAKROO: Simon the sorcerer?
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    XAKROO: Bod
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    V které hře vyřídíte hlavního záporáka tak že vylijete kbelík na podlahu a záporák uklouzne a spadne do lávy?
    NESS
    NESS --- ---
    XAKROO: nene je to tvoje, jen pekne nadhod :-)
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    NESS:
    Klidně přenechám bod za zadání. .)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    XAKROO: Ano
    NESS
    NESS --- ---
    ale ne to sem chtel rict ja, moje nej hra, bych ji snad odeehral i na slepo, gladtone keep lesik pred, jeskyne banditu
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    DOCKINEZ:
    Lands of Lore
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Poznej hru podle části návodu.

    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    NESS: 1994 DOS, 1996 Windows :)

    Alone in the Dark 3 (1994) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/908/alone-in-the-dark-3/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam