• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOMONO_BURUBojová plemena - výměna zkušeností, zážitky ... ,,Bojová plemena” - výměna zkušeností, zážitky ...
    Tyto stránky jsou věnované výměně názorů, zkušeností a zážitků s "bojovými plemeny".
    Diskuze se neomezuje pouze na standardní plemena - pitbul, staford ..., ale je otevřena i jiným, netradičním "bojovým" psům.
    Vystavujte dle libosti foto Vašich miláčků, zanechávejte linky na stránky s touto tématikou.




    rozbalit záhlaví
    STANLEZ
    STANLEZ --- ---
    SKRITEKB: sorry, ale asi jsem moc hloupý na to abych si tvojí praxi dokázal skloubit s tím co tady řešíme...udělej mi ten závěr, dík
    SKRITEKB
    SKRITEKB --- ---
    STANLEZ: tak to je dost hloupý od tebe....doufáš že takhle budu postupovat :-))) jsi mě pobavil :-)
    jen pro tvou informaci - v dětském domově jsem byla jako studentka pedagogiky na dlouhodobé praxi a 3 roky jsem učila jako učitelka v mateřské škole....a závěr si udělej sám pro sebe ....
    HYSTERIA
    HYSTERIA --- ---
    STANLEZ: tady se ale neresilo to, ze by se o ne nepostarala nebo je snad nedala do dobrych rukou...
    STANLEZ
    STANLEZ --- ---
    SNELA: no tak je pravda, že jsem si přečetl jen to co je tady, nevím čím argumentovala slečna...., ale pokud jí neznáte, tak je nesmyslný se tady do ní tímhle způsobem obouvat. To že má křížence přeci neznamená, že se o štěňata nedokáže postarat a dát je do dobrých rukou...


    SKRITEKB: Ok, končíme, ale nemůžu si nerejpnout. Doufám, že takhle budeš postupovat, až budeš chtít rozšířit svojí rodinu. Děcáky jsou totiž taky plný
    AMAEBA
    AMAEBA --- ---