HIGHLIFE: citoval jsem J.Davida z rozhovoru do Flash Artu . . . rozumim, chapu a vidim to kolem sebe. vetsina lidi pro ktery je soucasny umeni i obzivou jsou v soukoli grantovych lobby. u vetsiny bych to i chapal, ale u aktivistu kritizujicich system bych necekal ze se z druhy strany tim stejnym systemem nechaji zivit. je mi to vlastne fuk - jedou v tom vsichni . . . je zabavny to pozorovat . . .
ano, jsou to kauzy, ale jak sleduju fungovani "kritiku soucasne spolecnosti" neni problem byt obeti jakykoliv konstrukce . . . napriklad ja jsem ted podle mikulastika chlapek co vybira nejemny v bombru a kanadach, posilam mu vyhruzny dopisy a baliky, a dokonce si najimam lidi fizickou likvidaci druhych. cha . . . a to stacilo dat jednu facku tomuhle
SGNLR: vychcankovi, kterej je presne tim, kdo s naditým CV v ruce dostal grant s peti nulama kterej (toho casu) neskryvane vydojil s projektem tvaricim se jako aktivistickej streetart (UFF) . . . a to upozornuju, ze kdyby v jeho CV nefigurovalo jmeno Ztohoven, byl by mi uplne jedno . . .
tranzitdisplay, je soukroma galerie jako kazda jina, jejiz zamereni ji umoznuje sahat na granty k tomu urceny, plus financni podpora erstebank - (coz je samo tema na dlouhej odstavec). Pospisil je např. kuratorem bienale mladeho umeni, artbanka se zameruje na mlade umeni, oba dva se zameruji na stejnej segment, penez na kulturu je omezene atp. ja v tom vidim jasne stret zajmu. mmj. s ani jednim nespolupracuju, oba projekty maji svuj lokalni vyznam pro "mlade umeni". Artbanka je jeden z projektu galeristky ktera me zastupuje, Pospiszil je chlapek co ho umeni zivi . . . kazdej potrebuje chleba, pospiszilovu praci respektuju, jako cloveka ho neznam . . .
kurator je je takovej zbytecnej meziclanek, jehoz vyznam a dulezitost urcuje on sam - nechtel bych to delat . . . mnohem lepsi je hadat se na NYXu s lidma co presne vedi jak to v tom svete chodi . . . just do it : ))