jeste by nemela zapadnout tahle slohovka
V Budvaru si tvrdohlavě stojíme na svém | MediaGuru
http://www.mediaguru.cz/2013/01/v-budvaru-si-tvrdohlave-stojime-na-svem/#.UyNV-_l5OSp
Již od roku 2007 podporujete projektu Urban Project, kde se zabýváte urbanistickou kulturou. V prosinci jste vydali jako přílohu Reflexu kompilační CD, které mapovalo zvukové prostředí ČR. Proč jste se rozhodli k podpoře právě městské kultury? Co toto spojení Vaší značce přináší?
Jedním slovem – hodně. Třeba zcela nový úhel pohledu na vše kolem nás prostřednictvím původních městských projektů a jejich tvůrců, utvrzení v našem odvěkém přesvědčení, že podstatou úspěchu není reklama, ale výrobek sám, to, jaké hodnoty v sobě nese. A také jakési uklidnění, upokojení se myšlenkou, že na světě JSOU nedotčená místa, kam se s reklamou prostě nedostanete. Opravdové uznání si tam nelze žádným způsobem koupit. Proto nás to prostředí fascinuje, vážíme si ho a jsme poctěni, kdykoli máme možnost nahlédnout dovnitř a spolupodílet se podporou na originálních projektech, které zde vznikají.
Originální městská kultura je neobyčejně obohacující, fascinuje nezávislostí postoje, přitom ale pracuje s jasnou vizí. Je to prostředí, v němž slova bez významu nemají místo. Za jakýmkoli tvůrčím experimentem stojí jasná myšlenka, nekompromisní záměr, spousta práce a vložené energie, která si zaslouží pozornost. Město je pulzující živé médium, které je inspirací pro nás i pro značku BU2R. Navíc obsah, který vzniká, má trvalou hodnotu, je originální, kvalitní, a přitom myšlenkově nepodléhá zkáze. A tady se už dostáváme k samotné podstatě značky Budweiser Budvar.
A bylo by nespravedlivé nezmínit i lidský aspekt – obohacuje nás i lidská stránka spolupráce s agenturou Yinachi. V tom máme, ostatně, štěstí v případě všech našich agentur – i u Kaspenu a Massimo Filippi. Nejsou to jen Profesionálové, ale i Lidé!