MARIHAI: z jaky ses ty reklamky prosim?no flame. jen se ptam
tyhle pokrytecky argumenty, "ze reklama je vlastne cista, pac vsichni vedi, ze je reklama" me vzdycky bavili.dikybohu to u tohodle pripadu aspon nefunguje, pac to je prave reklama, ktera se shovava za kulturu(dyt to Yinachi primo v tom clanku co tu byl linkovanej priznava: ze je to Branded entarteinment zacilenej na narocny konzumenty, ktery klasicky zpusoby reklamy prokoukli a nemaj ji radi-tudit je potreba na ne vyvijet jeste sofistikovanejsi strategie, nez na zbytek tupy masy, ktery stacej ty billboardy.v prekladu: na nas si ty hipsteri a umelci nevyzrajou, sezeneme ovecky z jejich rad(od umelcu a pseudoumelcu po hovnoumelce), strcime jim do ruky plechovku a knizku a oni si to pak ti dalsi koupej.cisty jak lilie!
obhajovat reklamni strategie, ktery sou vzdy zalozeny na oblbovani lidi za ucelem niceho jinyho nez zisku tim, ze je zacnes srovnavat s grantovou politikou(v zasade je nesmysl se bavit v nasi kotline o grantovy politice, protoze tu je na urovni houpaciho kone) je dost zcestny imho