• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GUMAGUARANGAZOVANE UMENI / umeni vs. politika a společnost --- aktivismus, propaganda, kritika, subverze NOVÉ: 666
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    JAKUBV: vzhledem k tomu, ze se Broz odmitl vyjadrit, jsem odkazan na to, co si myslim. A neni to nic pekneho.
    JAKUBV
    JAKUBV --- ---
    DOCKINEZ: četl jsi jen tu mladou frontu dnes nebo o tom víš něco víc?
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    ALUCARD153: huhňající lhář Brož pletoucí páté přes deváté není o nic lepší.
    ALUCARD153
    ALUCARD153 --- ---
    _PU: Oj, ta Rychlíková je tam strašná.
    _PU
    _PU --- ---
    Evropskou unií financovaný památník českého anticiganismu
    https://www.youtube.com/watch?v=qofGx4HkHbQ


    video pro Deník referendum o prasečí farmě v Letech aneb Památník českého anticikanismu....
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Teze o radikálním umění
    Roman Kanda ve svém textu nabízí celkem pět tezí k tématu radikálního umění. Co to radikální umění je a jaké jsou dnes podmínky pro jeho provozování?

    Teze o radikálním umění - Deník Referendum
    http://denikreferendum.cz/clanek/18008-teze-o-radikalnim-umeni
    GGG
    GGG --- ---
    Úrady nepomohli, prišiel Batman. V Bratislave ničí reklamy | Bratislava | bratislava.sme.sk
    http://bratislava.sme.sk/c/7205303/urady-nepomohli-prisiel-batman-v-bratislave-nici-reklamy.html
    LAMIA
    LAMIA --- ---
    Farmacie jakoby na zdraví nezáleželo - Deník Referendum
    http://denikreferendum.cz/clanek/18010-farmacie-jakoby-na-zdravi-nezalezelo
    VIDEO Školení pro farmaceutické firmy: Zlepšete vaše klinické testy snadno a rychle uvnitř článku!
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Brandalism
    http://www.brandalism.org.uk/gallery





    From Glasgow to Brighton the streets of the UK look a little different this week. In 10 cities guerrilla install crews have been swapping 365 ads with art works, creating what is claimed to be the largest advertising takeover in world history.
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    a je tu novej "politickej umelec" Vladimir Vavra.teda on prej neni aktivista ani politickej umelec, ale v kazdym dile zneuzije minimalne jeden symbol, kterej je s timto zanrem spojen. podle me je to nemanzelskej syn Davida Cernyho:) posudte


    Vladimír Vávra/Keepers Of Piece | Art Salon S
    http://www.artsalons.cz/events/event/vladimir-vavrakeepers-of-piece/
    __ : Vladimír Vávra | Well, Come!
    http://vladimirvavra.com/artist/

    ve sbirce ho ma i Iggy Pop, takze je to asi dobry!
    KLEMENT
    KLEMENT --- ---
    Čekuj novou nahrávku levicovýho povaleče OiOiPiratoi...všechno navostro!
    První mixtejp | COFFEE BREATH Records
    http://coffeebreathrecords.bandcamp.com/album/prvn-mixtejp
    OiOiPiratoi — První mixtape «
    http://blog.gnwp.cz/?p=690

    Naživo 17.5. na Punx picnicu a 24.5 na Helle.
    MTO
    MTO --- ---
    NINJAI
    NINJAI --- ---
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    MADE IN THE USA: Child Labor & Tobacco
    https://www.youtube.com/watch?v=0-8TBceaO5Q&feature=youtu.be
    GGG
    GGG --- ---
    GGG
    GGG --- ---
    Anti-surveillance mask lets you pass as someone else - CNET
    http://www.cnet.com/news/urme-anti-surveillance-mask-lets-you-pass-as-someone-else/?ttag=fbwp

    URME SURVEILLANCE: Indiegogo Campaign
    http://vimeo.com/90828804
    SMYSLOV
    SMYSLOV --- ---
    SANYBABY1: http://a2larm.cz/2014/05/filip-remunda-nechci-podporovat-prasarny/

    Jak se díváte na projekty, které financuje třeba ČEZ nebo Budvar, tedy firmy, které tvrdí, že podporují občanskou společnost?

    ČEZ chce podpořit vznik dokumentárních filmů, které se budou zabývat neziskovkami nebo jednotlivci, kteří nějak jednají pro blaho občanské společnosti. Konkrétní náměty a neziskovky přitom spoluvybírá. Opravdu bych se ale divil, kdyby vybrali třeba takový Ekologický právní servis, který už mnoho let poukazuje na svinstva, která ČEZ dělá. Bohatá polostátní firma s nepřehlednou strukturou, která má takové právní krytí, že je nenapadnutelná, se nyní začne chovat jako mecenáš umění. Skrze peníze, které vloží do filmu, vytvoří silné hrdiny občanské společnosti, které pomáhají napravovat to, co se v rámci ekonomiky volného trhu nedaří zvládat. To je podle mě nebezpečný jev.

    Vám osobně nikdo spolupráci nenabídl?

    Nedávno mě nepřímo oslovil Budvar, abych s ním spolupracoval, ale odmítl jsem. Uvědomil jsem si, že bych se stal součástí velmi nenápadné a chytré reklamní kampaně. Jedná se o strategii, která se tváří, že žádnou reklamou vlastně není, protože přece podporuje alternativní kulturu. Nerad se pohybuji v něčem, co je nepřehledné nebo zavádějící. Nakonec bych dopadl tak, že natočím film o něčem, co je takzvaně správné, ale v rámci nepřehledné struktury budu podporovat nějakou prasárnu. Konkrétně třeba reklamní agenturu, která udělá cyklus dokumentárních filmů a její pozice na trhu pak výrazně stoupne. Bude totiž moci říkat: „My jsme ti lepší. Dokážeme svou kampaní oslovit i lidi, kteří se považují za nezávislé a reklamu jinak odmítají.“

    Jak taková reklamní kampaň vypadá v praxi?

    Zrovna předevčírem mě zaujala reklama Budvaru. Vypráví příběh legendárního žižkovského boxera Stanislava Tišera. Po třiceti vteřinách na mě vybafl slogan: „Ne z nás dělá to, čím jsme. Budvajsr Budvar!“ Chtělo se mi z toho zvracet. Pak jsem našel odlehčenou verzi, která se jako reklama tvářila ještě míň. Tišerův příběh v ní byl součástí na zakázku ušité Galerie osobností, které se nebály jít proti proudu. Tuto bohulibou galerii pochopitelně opět platí Budvar. Otázkou je, zda nám reklamní parta připravila ještě fázi číslo tři, čtyři nebo pět… Vůbec bych se nedivil.
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam