Jsem ostuda, že se hlásím až teď, ale chci alespoŇ opožděně poděkovat Petriovi za skvělou hru.
Moc jsem se bavil - schválně jsem hrál dobrodruha, který začíná naprosto od píky a je (zpočátku) absolutní sólista. Pokud vás zajímá, kolik jsem měl expů denně, tak díky postavení střední třídy 15 (ano, platil jsem daně jako chudák, ale byl jsem výš - protože jsem byl ověšený zbraněmi jak vánoční stromeček, což dávalo luxus... :)), a za questy jsem stíhal dalších tak 20 a víc denně. Takže stačilo trochu chtít a člověk se mohl jen soustředěním na hru celkem slušně vypracovat. Ten systém se mi hodně líbí.
Připojuju se k volání o "hlavní příběh". Hráči prostě potřebují kopat do zadku a směrovat správným směrem. On ten Hvozd nakonec docela pěkně přerostl, ale byla strašná škoda, že jste nepodnikli ten útok na město (ne Hvozdem, ale něčím jiným, co by rozšiřování Hvozdu vyhnalo).
Prosil bych více dovedností na nižších stupních jednotlivých oborů, aby bylo z čeho vybírat - člověk, který nechtěl dělat řemesla, brzy dojel na to, že si pro postup o úroveň výš musel brát schopnosti, které vůbec nechtěl.
A navrhuju, aby se otevření třídy dovedností při tvorbě postavy jmenovalo Nadání, ale poté abys tomu souboru dovedností říkal už jinak - nadání je totiž nezvyšovatelné, máš/nemáš, a navíc je pak bordel v tom, jestli se ještě pořád mluví o tom základním kupování Nadání, nebo už o jeho zvyšování o stupně. (Navrhuju třeba Obor...).
(Takže si pořídíš Nadání pro Obor a pak zvyšuješ Obor o stupně.)
Pohyb ve Hvozdu asi taky ukradnu (pro Bezkrálí), je to moc fajn způsob, jak udělat z druidů neuvěřitelné borce. :)
A těším se na příště! To už budu rytíř Martin a uvidíme, jestli tu politiku pořádně nerozjedeme! (Úsměv tam, kudla sem...)